2beinlove anmeldelser

2beinlove anmeldelser

Meget lavt
2.3

Lurendrejare och de har tagit pengar från mitt konto utan mitt godkännande

Jag har aldrig anmält mig till denna sida. Jag har gjort ett annat köp på fb men fick aldrig produkten. De har använt mint kortnummer för att månader i rad, eventuellt i över ett år dra 379:- per månad av mig. Detta på ett kort som jag sällan använder och har liggandes. Såg av en ren händelse detta JÄKLA sätt att luras. Jag har förstått att mer än jag är drabbad och jag kommer meddela att de ska betala tillbaka alla de pengar de dragit från mig annars så kommer jag polisanmäla dem för detta!!!!

Er tilfedst da, og til andre der ikke er

under 5 stjerner, fordi det tog så langt tid, ellers vil det ha været 5,
jeg fik mig min GPS for 1 kr, godt nok ikke nyeste opdateringer af kort i den, men kan brugers og har og bliver godt brugt selv om da.
Men som Hanife Özhan skriver lidt til alle,
som jeg så lige vil sige også, lær nu og læs de BETINGELSERNE, før i siger ja til noget,
jeg har fået en del ting efter hånden, for mellem 1-5 kr, og ikke blevet snydt i nu da, og regner jeg nu heller ikke med da, fordi jeg læser det godt i gennem inde jeg sige ja, og betale noget for noget,
så alle samme lær nu bare og læs de BETINGELSERNE som i siger ja til, ellers er det jeres egen fejl da, at i kommer til og betale noget som i ikke ved og ikke får en gave.

Fup fup fup

Jeg er ligesom mange andre blevet snydt af 2beinlove!

Jeg sagde ja til at betale 1 kr. Og få et gratis gavekort til h&m , og gjorde det efter en grundig gennemlæsning, og der stod INGEN steder at jeg ved dette tilbud, ville melde mig til et medlemskab hos 2beinlove. Jeg har overhovedet ikke modtaget det gavekort jeg har betalt 1kr. For ! Og ser så at i har trukket 299kr. For noget som jeg slet ikke anede eksisterede !! Og jeg kan ikke logge ind på siden for at afmelde det, eller overhovedet se nogen steder hvordan jeg gør det !! Jeg forlanger at blive afmeldt med det samme og få mine penge retur

SKOJARE

Hejsan
Jag har också drabbats av detta skojföretag..
jAG HAR MEDDELAT DEM MEN INGET SVAR, naturligtvis.
Mvh

mansec@gmail.com

SNYD OG BEDRAG

Jeg er ligesom mange andre blevet snydt af 2beinlove!

Jeg sagde ja til at betale 1 kr. Og få et gratis gavekort til h&m , og gjorde det efter en grundig gennemlæsning, og der stod INGEN steder at jeg ved dette tilbud, ville melde mig til et medlemskab hos 2beinlove. Jeg har overhovedet ikke modtaget det gavekort jeg har betalt 1kr. For ! Og ser så at i har trukket 299kr. For noget som jeg slet ikke anede eksisterede !! Og jeg kan ikke loge ind på siden for at afmelde det, eller overhovedet se Nogen steder hvordan jeg gør det !! Jeg forlanger at blive afmeldt med det samme og få mine penge retur! Ellers bliver i politi anmeldt for markedsføringsvindel da det er ulovligt i Danmark at føre det på den måde.

nanajkarlsen@gmail.com

BEDRAGET!

I har trukket 300 kr fra min konto og jeg har intet med denne hjemmeside at gøre! De penge skal straks betales tilbage!
JEG VIL STRAKS MELDES UD AF HVAD DET END ER JEG ER MELDT IND I
Email: Ida_neneh@hotmail.com

AFMELDING NU!!!!!!!!

Er så rasende lige nu!!!
Jeg skal afmeldes lige nu,!!!
Mail adresse : rischel_@sol.dk
ellers må jeg anmelde jer, og få banken til at stoppe alt betaling.
I har trukket 1 kr + 5 kr fra min konto og de skal indbetales med det samme!!!!

FUSK!!!

AFMELD MIG STRAKS!!!!!

Noget være fusk!!! Jeg acceptere at betale 1 kr for et gavekort og hvad får jeg ? INTET !!! Hvad gør de tilgengælde ??? hæver 299 kr fra mit kort. Oven i det tilmelder de mig en forpulet datingside.

AFMELD MIIIIG!!!!!!!

hurikanat@gmail.com

Nu skal i høre her folkens!!

Jeg synes fandme det er for ringe at folk går helt amok med "at jeg skal strakt meldes ud", "der bliver trukket penge" osv. Ved vi hvad, hvis i ikke kan finde ud af det SÅ LAD VÆRE med at tilmelde jer til noget som helst, uden at læse BETINGELSERNE, hvor det virkelig er beskrevet meget godt, hvordan man gør!!
Det du skal gør er at tilmelde dig, vente på et login som kommer stortset i "uønsket post". Du SKAL være medlem i 7 dage, før du kan forvente din gave, EFTER dag 7. får du en email om, hvor du skal udfylde dine adresseoplysninger osv. Efter dette logger du ind igen også AFMELDER dig under, "medlemskab". OBS MAN KAN IKKE AFMELDES DE FØRSTE 48 TIMER, hvis man vælger ikke at vente de 7 dage. Og jo man kan godt afmeldes, kan ikke forstå stortset alle skriver vi kan ikke afmeldes bla bla og atter bla :)
Forstår virkelig ikke, folk som bare sviner 2beinlove til pga det her? LÆS grundigt før du foretager noget som helst, hallo i er jo over 18 alle sammen forhåbentligt?

Jeg vil bare sige, at jeg har fuldt jeres anvisninger og har fået min gave (tablet), endda efter kun 2-3 dage? Og derefter har jeg afmeldt mig efter dag 8. hvor i så ikke har trukket noget som helst yderligere. Virkelig tilfreds, og alle mine venner og andre familie medlemmer har GJORT akkurat det samme som mig og har haft ingen som helst problemer DA jeg har læst det grundigt nok ;) I skal have et klap på skulderen 2beinlove, i kan ikke gøre for, at de ikke kan finde ud af at læse. :)

Afmeld...

Jeg vil afmeldes med det samme, vil ikke betale for noget...

ville melde min mor ud, nu er jeg selv medlem!!!!

Skriver en mail til dem for en måned siden at min mor helt uønsket er blevet medlem med lovning om en gps til 1 krone, i stedet for at sende en gps til en krone trækker de så 299,- på hendes konto, min mor er af ældre generation og er ikke klar over at sådan noget fusk finder sted på nettet og kontakter så mig for hjælp, jeg sender en mail om at min mor ikke skal være medlem på deres side og bestemt heller ikke har sagt ja til at de må trække 299 på hendes konto!. Deres svar tilbage til mig: tak fordi du har valgt at blive medlem hos os, du får et gavekort til hogm hvis du indtaster dine kort oplysninger...

Jeg er målløs!!!

Udmeldelse

Jeg vil meldes ud af 2Beinlove, det kan ikke passe
at det ikkekan lade sig gøre. jeg har både ringet og
skrevet,men der sker intet. Og jeg vil gerne have svar
Hilsen Gert
mude@mail.dk

Plat og svindel. Afmeld mig nu..

Har desværre sagt ja til et kamera for 1 kr. Har lige opdaget at i har trukket 299 kr på min
konto. Jeg har ikke fået en skid for de penge, så retunere dem venligst..
Hvordan bliver man meldt ud af det lort.
tawa1970@hotmail.com

Anmeldelse

Jeg har skrevet "ja" til en h&m gavekort for 1kr og i har trukket 299kr fra min konto. Jeg vil gerne have mine penge tilbage!

jasmin9400@hotmail.com

Afmeld mig

Jeg vil gerne afmelde straks! Tilmeldte mig igår for at få et kamera og har fortrudt!
Vil i være venlige og afmelde mig, min mail er: esra-khalil@hotmail.com
Banken følger sagen. Send mig venligst en kvettering og bevis for at jeg er afmeldt.

Mvh esra

Udmeldelse straks

Jeg ønsker blot at blive udmeldt af 2beinlove. Svarede blot ja til et gavekort fra H&M - hvilket senere har vist sig at være "lokkemad", for godtroende personer, som mig selv.

Derfor meld mig ud NU: rechnagel1967@hotmail.com

Venligt men bestemt

Lone Rechnagel

Kan da vældig godt tænke mig at vide, om jeg er blevet slettet i systemet hos "2beinlove"
Jeg ønsker bestemt ikke at være medlem.

!!! Svindel

Jeg skal have mine penge tilbage!!!!! Ellers må jeg gå til politiet!!!

Sabine.sosic@hotmail.com

Nægter at betale returporto for defekt vare.

Har fået min velkomstgave, men den har fejl og vil returnere og have en anden tilsendt.
Men de nægter at betale returportoen som de har krav på.

Her er min mail korrespedence.

Tak for det, jeg har modtaget den nu.

Men den er lidt i stykker.
Skærmen sidder ikke ordenligt på/fast i den ene side, desuden er der nogle mærker i toppen at skærmen - så vil gerne anmode om at få en ny tilsendt.

har vedhæftede 3 billeder.
1. af skærmen som er løst og sidder forkert
2. anden side at skærmen som sidder korrekt
3. af mærkerne i toppen af skærmen

tabletfejl.jpg tabletfejl.jpg (quick view)
August 16, 2013 14:21
Hej igen,

Hvis velkomstgaven er i stykker, skal den sendes retur til denne adresse:

EM Arctic ApS, Postboks 113, DK-8000 Aarhus C

August 19, 2013 09:06
User photo Kevin Lund
Og sender i mig en pakkelabel først?
Jeg skal som forbruger ikke betale for at retunere defekte varer, det er jer som firma som skal stå for det.
I kunne jo starte med at sende en ny til mig, og vedlægge en returseddel.

August 19, 2013 09:18
Hej igen,

Vi betaler desværre ikke for returportoen.

August 19, 2013 11:33
User photo Kevin Lund
Der er tale om en defekt genstand i har sendt mig. I er forpligtet via lovgivningen at betale for retur for ombytning.
Så det er der ikke noget der hedder.

Men vi kan da godt tage sagen i forbrugerklagenævnet så. Det har jeg gjort før med andet firma, og der fik jeg medhold. Det samme vil jeg gøre her, da jeg ved i er forpligtet til at gøre det.

Så betaler i returporto eller ses vi i forbrugerklagenævnet?

August 19, 2013 11:38
Hej igen,

Hvis du ikke ønsker at betale for returportoen, kan vi desværre ikke hjælpe dig.

August 19, 2013 11:54

Hold jer langt væk fra 2beinlove

Jeg havde bestilt en p-skive og skulle ha 14 dages gratis prøveperiode men jeg har ikke modtaget min velkomstgave og de har trukket penge på min konto 2 gange... Der står i deres regler at prøveperioden starter når pengene er hævet hvilket de gjorde den 23-7 men så opdager jeg at de igen har hævet penge på min konto i weekenden,så jeg kontakter dem via e-mail og skriver at jeg har opsagt mit abonnement hos den og jeg jo selvfølgelig vil ha de penge tilbage de har hævet for prøveperioden er jo ikk slut endnu,men næh nej jeg kan da ikke få mine penge tilbage da de har deres egene regler som vi kunder ikke får afvide... De skriver en ting som vi kunder kan se men har åbenbart nogle helt andre regler... Jeg er rystede over at man ikke får det man har bestil og de bare hæver løs på ens konto... Man skal jo politianmelde dem og gå til medierne så alle kan få afvide at de skal holde sig langt langt væk fra 2beinlove og emgroup

2beinlove

Svindel har idag opdaget at der er trukket 234,50 på min mands konto. Det forstår jeg ikke. Vi vil meget gerne have vores penge tilbage. Med venlig hilsen Mai-Britt Hansen

Er 2beinlove din virksomhed?

2beinlove.com kundeservice

Besøg 2beinlove