Annvinther anmeldelser

Annvinther anmeldelser

7.4

Er meget tilfreds :)

Jeg søgte på google om at få sko i en stor størrelse. da jeg bruger størrelse 52 er det ikke nemt at finde sko til gode penge og at de også ser fine ud, så fandt jeg annvinther og de havde sko i 52 der så meget fine og gode ud og tilmed prisen var meget billig. der står at de levere på 3 dage men jeg fik mine sko dagen efter betalingen var godkendt, man kan dog kun bruge dankort og betalingservice men jeg nok. men da jeg har mastercard så sagde de bare at de sendte en mail til mig med kontonr og regnr. og så kunne jeg bare overføre pengene og resten klarede de. de gjorde det det fantastik fik god hjælp og god service, det er en side jeg vil handle fra igen når den tid kommer :) kunne give det 10 stjerne :)

Er Annvinther din virksomhed?

kundeservice

Vi har lækre damesko fra størrelse 41 til 46 og herresko fra størrelse 47 til 50 i mange modeller.

Besøg Annvinther