Aucafotografi anmeldelser

Aucafotografi anmeldelser

Middel
6.3

Super service

Min datter og jeg fik bestilt 2 kaosbilleder og ingen klassebillede, det var en fejl fra vores side. Jeg sendte en mail og spurgte om vi kunne få det forkerte bestilte kaosbilledet byttet til et klassebillede. Det var der ingen problemer i!!! Dejligt med så positiv og hurtig service.

Dårlige og skæve billeder

Min søn har netop fået taget skolefoto og jeg er mildt sagt skuffet. De giver mig 4 alternativer af portrætterne, hvoraf alle er skåret så skævt, at højre skulder er væk, men der er "overskydende" plads i venstre side. Desuden er et af alternativerne, hvor han sidder med lukkede øjne. Hvor ofte får de solgt sådanne portrætter? Så havde jeg nok hellere nøjedes med tre alternativer. Der bliver så ingen skolebilleder i år, desværre.

Uproffessionelt firma og fotograf!

Min klasse fik her i 3. G taget klassebillede, portrætbilleder og kaosbillede. Dog har fotografen smidt halvdelen af vores portrætfotos væk så de ikke kan findes samt vores kaosbilledet er også sporløst forsvundet. Til sidst men ikke mindst er vores klassebilledet taget MEGET skævt men det havde fotografen da i det mindste ikke smidt væk! Hele min klasse er meget skuffet over firmaet og det eneste som har fortjent 2 stjerner er jeres meget søde og venlige ansatte Ellen, der prøvede i flere dage at finde vores billeder og var heldig at finde få portrætbilleder, men resten er stadigvæk forsvundet ...

God service, gode billeder

AucAFotografi tog studenterbillederne på mine børns gymnasium.
Desværre havde havde min søn ikke fået bestilt billede, men AucAFotografi svarede meget hurtigt på e-mail-henvendelse, betaling blev overført og vi modtog billedet to dage efter.
Begge studenterbillederne var rigtig gode, i god kvalitet.

aucafotografi.dk kundeservice

Besøg Aucafotografi