BedreBegravelse.dk - Din bedemand anmeldelser

BedreBegravelse.dk - Din bedemand anmeldelser

8.2

mange mange flere roser end torne

Efter at vi har haft en god samtale med Bedre begravelse i telefonen, har vi kigget lindt ind efter på vores egen frustation i forbindelse med vores desværre lange og lidt kedelige indlæg. Vi har fået rettet visse misforståelser og små justeringer med firmaet i god tone, og vi har faktisk flere gange fortalt både i telefonen og på mail at tingene fungerede rigtig godt, og jeg -vi vil bestemt ikke fraråde nogen at bruge Bedre Begravelse, tvært imod, så er det en nem måde at ordne tingene på,-og vi har KUN mødt STOR HJÆLP og venlighed i telefonen når vi har haft spørgsmål. Personligt kunne jeg bare godt ønske at man som kunde til sidst fik en samlet faktura, idet udskrifterne fra nettet ser lidt brogede ud,- men dette er vel så småting trods alt.. Så til Jer som læser dette- I kan rolig tage kontakt til Bedre Begravelse.

Nemt og på efterladtes præmisser, men en del slåfejl og tekniske fejl undervejs

I anledning af min fars død 30.03.2014 valgte vi efter et par timer at gå på nettet for at finde en bedemand på Frederiksberg. Søndag aften, frustrerede og med tårer i øjnene, faldt valget på en hjemmeside med døgnåben hotline. Trods vi selv var trætte og udkørte efter en lang aften, sad vi i køkkenet med pen og blok og computer, og blev guidet igennem et forløb. En enkelt ting der manglede var at få et samlet overblik, for vi blev ligesom mange andre lovet en billigere begravelse, men når alt kommer til alt, så runder vi stadig det beløb som vi havde fået skriftligt tilbud på fra en fysisk bedemand. Dog vil jeg sige, at jeres telefonservice - specielt ved Helle Grønbech er uundværlig, hvadenten vi står i stuen, på kirkegården for at vælge gravsted, i kapellet, er på borgerservice eller netop har rundet stenhuggeren.

I har været rigtig behjælpelige og venlige i telefonen, men priserne har jeg svært ved at gennemskue. Ikke mindst fordi i deler betaling op i 3 rater, hvilket er fint og overskueligt, men når først der er sendt en mail til os med et link, så ligger det jo - og burde i den grad også kunne opdateres - uden det kræver login eller man skal ringe ind til jer, og få til sendt et nyt unikt link. Ville være super med en funktion, hvor man kan følge med i hvad der er bestilt samlet set, hvad der er betalt for, hvad man kan nå at redigere i. Tanken om at komme en fuld komplet pakke i indkøbskurven finder jeg frastødende, så kald det noget andet, og jeg vil give ret i - at billederne på hjemmesiden - her tænker jeg på kisten, er bestemt ikke det, vi så i kirken. For os er det næsten ligemeget, for vi valgte en billigere kiste og lod kistepynten tale for sig. Når man kigger på antallet af mails fra jer, er det fint for 1. gang begravelsesbestillere som os, men jeg vil mene at informationsflowet er overvældende, set ifht. vi hele tiden har følt os informeret, men har været og er stadig i skrivende stund i tvivl om hvad der venter os af udgifter.

På telefonen fik vi oplyst at vi bare skulle sige til, hvis vi ønskede bedemanden tog blomsterne med fra kirken til gravstedet, så vi selv slap for det, men da i havde glemt denne del i indkøbskurven, så ringede vi ind, og modtog en faktura på 495,-. Ydermere vil jeg mene at jeres 1. mail var en kvittering, dårligt sat op, så den er svær at tyde når man printer mailen ud, men beder man telefonisk om en faktura, så er der ingen problemer - det sender i så - dog pr. alm. post... hvilket slet ikke er nødvendigt. Jeg har så ydermere bedt om samtlige udstedte fakturaer til familien til brug for skifteretten, men disse er ikke kommet endnu.

Jeg vil dog takke af for nu, og sige 1000 tak herfra familien Sølvquist, som dog fik en nem tilgang til tingene og vi føler i har styr på det meste. I får derfor 3 stjerner fordi jeg som familiens mest tekniske selv har haft store problemer ved at forstå jeres sammensætning af pakker og oplyste priser er desværre ikke helt hvad vi har fået. I halter i vores øjne lidt efter på det tekniske. Alt i alt vil jeg tro vi kommer til at betale 15-18.000,- til jer, hvilket er ok pris, men for at være ærlig, har jeg ikke overblikket.

Jeres priser for administration på 1395,- var det der tiltalte os, ifht. andre der tager 3-5000,- og ikke mindst det at i er tilgængelige 24 timer i døgnet, specielt når det brænder mest på. 1000 tak for alt, og nu afventer vi sådan set kun at min far bliver kremeret, urnen bliver nedsat og vi får en sidste regning på 2 x kørsel. Mht. blomster fik vi at vide at hvis ikke de kunne være på selve urnestedet blev de placeret på de ukendtes grav.

Igen ville det være rart at vide - hvor er det? OG da vi her til morgen så har været forbi, lå der intet. Mht. gravstenen har vi købt hos en stenhugger der ville sørge for levering, men hvem sætter den ned? Mht. Urnen... bliver den sendt til os eller til jer, eller kapellet? I skriver honorar er på 1395,- og flere steder på websitet fremgår det som 1595,-.

Undervejs i forløbet ser vi at i tager 92,- pr. dag for opbevaring i kapel, hvilket igen er en voldsom formulering, men efter at have ringet ind igen igen igen.. fik vi det rettet til 621,- som var udfra prislisten fra borgerservice. Igen - havde vi ikke set denne fejl heller, havde vi fået lov at betale 8 x 92,- istedet. Sjusk!

Samme med urner. i skriver jeres urner starter fra 619,- og vi betalte da 695,- med info om det var den billigste? Jeg føler vi er blevet tiltrukket af et onlinekoncept som fortjener sin eksistens, men det talte på telefonen og det oplyste på websitet er ikke helt som lovet. Det er måske småpenge, men når vi er flere der ønsker at kende udgifterne, er det mere end rimeligt at have et totalt prisoverslag inden vi sætter noget igang. Dog vil jeg sige det gik hurtigt efter vi fik talt med jer, og efter vi fik indsendt fuldmagter til jer, så fandt vi efterfølgende ud af, i tager gebyrer for diverse papirarbejder trods det ligeledes blev oplyst som det var en del af honoraret.

På vegne af fam. Sølvquist
Lars-Bo Sølvquist

God service fra start til slut

Jeg kontaktede bedre begravelse i forbindelse med min fars dødsfald og har kun rosende ord til alle medarbejdere der især Helle Grønbech som hjalp mig over tlf. med ? svar m.m. Kan varmt anbefale firmaet, meget nem hjemmeside og samme service som koster en bondegård hos andre Bedemænd

Tak for hjælpen fra Familien Behrendt Threms

Korrekt, Professionel behandling

Rigtig god oplevelse, både ved bestilling på nettet og med opfølgning fra bedemand. Super behagelig behandling og alt levede op til forventningerne.

Personligt, omsorgsfuldt, varmt og nærværende.

Lad dig ikke skræmme af, at dette er begravelse på nettet. Brug telefonnummeret, du bliver modtaget af varme, vid og omsorg for din situation.

Vi er 3 søstre, der mistede vores mor den 28. april, 2012. BedreBegravelse.DK med Peter Holm ved telefonen var mere end almindeligt hjælpsom. Ud over råd om bisættelsen, fik jeg svar på spørgsmål i forhold til Skifteretten og procedurerne. 1. maj og St. Bededag gav lidt udfordring, som der straks blev taget hånd om. Hele tiden holdt Peter mig opdateret. Jeg var med til at bringe vores mor hjem til vores by, hvor hun kom på ”ventekapel” et par dage indtil bisættelsen, derefter fulgte jeg mor til Panum Inst. Mor havde doneret sit legeme til forskning. Igen, upåklagelig planlægning – afstemning af aftaler og forventning, ro og omsorg.

Den bedemand, Ole, der hentede mor fra hospitalets kapel, gav sig tid til at tale med mig om at se mor og sige farvel ved kisten, det var ikke min plan. Kun fordi bedemanden viste omsorg, gav sig tid og havde ro til at fortælle mig om forløbet, blev jeg klædt på til den oplevelse, som jo ikke kan gøres om. Det var noget at det vigtigste i hele forløbet, og jeg skylder Ole et kæmpe tak for, at han gav sig tid til at gøre en forskel.

Efter bisættelsen fulgte jeg mor til Panum, igen med ro og tid, således at vi stoppede ved Panum. Jeg kunne igen sige farvel. Alene fordi dette firma beskæftiger mennesker, der tager opgaven alvorligt og giver sig tid til at gøre en forskel, er jeg i den heldige situation, at jeg kan sige tak til jer, der har gjort denne tunge opgave så smuk og mindeværdig som muligt. TAK.

Annemette Krogh.

Professionel

Lørdag den 24/9 døde min svigerinde og samme aften skulle vi til at finde en bedemand som vi skulle besøge mandag, så støtte vi på bedre begravelse vi tænkte det er da noget upersonligt noget MEN.
Et kvarter efter vi havde lagt computeren fra os blev vi ringet op af en meget venlig og deltagende medarbejder som gennemgik bestillingen med os, fremragende tænkte vi.
Hvis det var det eneste vi skulle, for at forberede en begravelse, det kunne ikke være sandt.
Til vores store overraskelse har hele forløbet været til vores fulde tilfredshed alt er forløbet helt perfekt uden problemer.
Efter bisættelsen blev vi ringet op, at de ved en fejl, havde afhentet urnen fra krematoriet og leveret den på kirkegården, i bestillingen skulle vi selv afhente den, men hvis det var ok med os, blev vi ikke faktureret for kørslen, det passede os fint så var vi selv fri for at hente den på krematoriet og fragte den til kirkegården.

Kan kun varmet anbefale det, vi var meget mistroiske i starten, men efter den første samtale, et kvarter efter bestillingen gjorde os meget trykke.

Hilsen Flemming Adrian

Skønhedsfejl men professionelt udført

Alt forgik professionelt og fungerede fint vi er tilfredse med begravelsen. Vi havde dog bestilt den billigste kiste (svensk ø-kiste)(natur træsfarvet) men bedemanden kom med en hvid standard kiste, han sagde dog at denne var pænere og billeder var taknemlige, jeg accepterede dog kisten da den så ganske pæn ud, vi havde selv sørget for blomster ved en lokal florist og fik i tide ændret farven på båndet ved blomsterne.
I første omgang bestilte vi ingen gravsten men gik senere ind igen, før kirke begravelsen, på hjemmesiden under "gør det selv" og bestilte en "Urnesten 50x40x10 Whiskont white, poleret front, hugget kant" men billedet som vi fik tilsendt var fyldt med blitz søm og stenen så rødlig ud og lignede slet ikke billedet på hjemmesiden teksten på gravstenen var i orden. Vi måtte kommunikere en tre gange via e-mail med stenhuggeren før vi fik en tilfredsstillende forklaring om at billedet led af farvestik, det er lidt svært at forstå at de ikke har en lidt bedre og mere professionelt fotostudie, da der var gået 6 uger uden at hører fra stenhuggeren sendte jeg ham en e-mail og fik igen e-mail samme dag at vide at den var opsat på gravstedet men pga. ferie var de lidt presset og han beklagede at de ikke havde nået at ringe til os, det er dog efter min mening ikke professionelt helt godt nok vi kunne nu gå i gang med at nedsætte urnen som allerede var kommet efter 3 uger. Stenen er vi super tilfredse med den er rigtig flot.

Kære Anders

Tak for din anmeldelse. Indledningsvist varmer vi os ved, at du er fuldt ud tilfreds med arrangeret begravelseshandling, vores rådgivning og professionelle håndtering.

Dog ser vi med stor alvor på kisten. Vi har en meget stram politik, som dikterer ufejlbarlig drift. Dette også selv om kunden uanmeldt skulle blive ”opgraderet”.

Det hele handler om timing – og det faktum, at BedreBegravelse.dk leverer hverken mere eller mindre end bestilt, men nøjagtigt som aftalt.

Hvis bedemanden så uanmeldt medbringer en forkert kiste, er det enten retur - eller gratis.

I dit tilfælde valgte du at acceptere den tydeligt bedre kiste, men det betyder også du skulle have haft kisten gratis (en uanmeldt ændring af bestillingen).

Jeg håber du vil tage kontakt til mig på telefon 70 25 25 33 omkring dette.

Angående vores stenhuggers skitsebilleder, vil vi over efteråret 2013 opgradere hele vores sortiment.

Samtidig vil vi også udskifte alle skitsebillederne – de baggrundsbilleder stenhugger bruger til at vise sin skitse over stenens design og tekst på.

Og som du selv nævner, ramte vi ferietiden før skitsen blev godkendt.

Slutresultatet blev dog rigtig godt og det glæder os I er rigtig glade for gravstenen. Men den blev forsinket. Dette skal jeg beklage og understrege ikke er standard.

Vores gennemsnitlige leveringstid er 18 dage. Fra skitse godkendt, til opsat gravsten på gravpladsen.

Professionelt og godt

Nem bestilling. Ingen usikkerhed. Vi har fået god behandling. Smukke blomster i kirken og fint arrangeret urnenedsættelse, hvor vi kunne tage en sidste afsked.

Det kan anbefales at du ringer til dem før du starter deres onlinebestilling. De giver god rådgivning, som for mig var en stor hjælp i starten.

En begravelse med "Skønhedsfejl"

Da min svigermor døde 25. december 2012, så faldt valget ret hurtigt på Bedrebegravelse.dk - dels havde jeg tidligere læst om konceptet i Ekstrabladet og hvad jeg efterfølgende læste på nettet gjorde os ikke mindre utryg.

Oplysningerne blev fyldt ud på nettet, kreditkortet svunget og telefonen ringede 15 minutter efter, at aftalen var bekræftet, så den del fungerede perfekt og professionelt.

Fik en medarbejder i røret, hvor alt blev forklaret af mig og ham, d.v.s. alt hvad der skulle ske fra hospital, over krematorium og til jordfæstelse, hvor vi så ønskede, at BedreBegravelse skulle tage sig af hele processen og så informere os om jordfæstelsen den dag, hvor det skulle ske - ergo det var en meget enkelt begravelse uden de store dikkedarer.
Der flød en mængde dokumenter og vejledninger ind via nettet genereret ud fra de oplysninger, som var blevet udfyldt ved bestilling og via de oplysninger, som vi havde delt ved samtalen.

Vi havde ikke den store hast med en præcis dato til selve begravelsen, og overlod det hele i BedreBegravelses hænder, så da vi fik et brev med posten om, at urnen nu havde stået et par dage på Silkeborg krematorium og de gerne ville vide, hvad der skulle ske med den, så blev vi egentligt ganske ubehageligt overraskede.
En times tid efter at vi havde åbnet brevet, ringede så yderligere en bedemand, som var på krematoriet og ville vide, hvad der skulle ske med urnen. Jeg forklarede ham, at alt burde være i Bedrebegravelses hænder, og at det var aftalt, at vi blot skulle vide dagen, hvor urnen skulle sættes i, så den helt nære familie kunne holde fri og være der på dagen. Bedemanden lovede at tage urnen med.

Efter et par dage, hvor vi ikke havde hørt noget fra Bedrebegravelse, så ringede min kone direkte til den pågældende kirkegård for at høre hvor langt de var i processen, og fik her fortalt, at de lige netop havde begravet urnen uden at vi havde fået information herom. De tilbød at grave den op igen, så vi kunne være tilstede, hvilket vi afslog, idet det var lidt for morbidt.

Begravelsen blev afsluttet med betaling af påløbne omkostninger - vær opmærksom på, at kreditgebyret på 795,- kommer hurtigt uden at man får mulighed for at betale påløbne omkostninger øjeblikkeligt for at undgå dem.

Konklusion: en praktisk løsning på noget så upraktisk som en begravelse, hvor man på nettet kan løse mange problemer - dog var der simpelthen for mange fejl i en proces, hvor man helst ikke bør fejle. Når man køber en printer på nettet, så accepterer man fejl, det er anderledes med en begravelse.....

Kære Peter

Der må foreligge en misforståelse. Sagens log viser to selvstændige noter om urnenedsættelsen. Vagthavende bedemand - som du i din anmeldelse roser, skriver efter den indledende samtale:

26-12-2012 kl. 23:11:18 Peter Holm, Vagthavende: Anmelder ønsker det simpelt og enkelt. Få blot bekræftet kirkegården (gravsted) og sørg for, at få understreget, at familien IKKE ønsker at deltage ved urnenedsættelsen. Familien afventer blot besked fra graver, når urnen er nedsat//Slut.

Der ikke var handling på denne sag, og derfor blev der ilagt i kiste efter bedemandens program på sygehuset og planlagt kørt til Silkeborg krematorium.
I forbindelse med det administrative arbejde, noteres følgende i loggen:

27-12-2012 11:21:35: Helle Grønbæk: Det er korrekt at gravstedet ikke koster noget, har snakket med Inge Rasmussen fra Viborg kirkegård//Slut.

27-12-2012 11:29:11: Helle Grønbæk: Der er noteret, at familien ikke vil kontaktes før efter nedsættelsen//Slut.

08-01-2013 15:10:51: Bekræftende onlinebestilling netop gennemført, hvor familien selv ønsker at afhente askeurnen på krematorium. Ordrebekræftelse fremsendt til familie//Slut.

09-01-2013 09:45:43: Rapportering til kirkegård og krematoriet udsendt. Vi beder krematorium kontakte anmelder, når urnen er klar//Slut.

Da urnen er klar til afhentning, får I så meddelelse fra krematoriet om per brev/post. Denne meddelelse følges op af et telefonopkald (normal procedurer), der så i jeres tilfælde også sammenfalder med brevets ankomst.

Da vi får besked om at I ikke ønsker at afhente urnen på krematoriet, ringer vores lokale bedemand straks og tilbyder gratis vederlagsfri levering. Det skal ikke hedde sig, da Bedre Begravelse lever af tilfredse kunder.

Urnen blev af bedemanden leveret på kirkegården, og efterfølgende nedsat i familiegravstedet - uden deltagelse. Korrekt udført af graver jf. rapporteringen, der var dobbeltchecke med kirkegården.

For det var usædvanligt, at I ikke ønskede at deltage ved nedsættelsen på familiegravstedet. Derfor undrer det os, at der skulle være sket en misforståelse herom, da vi jf. loggen netop havde spurgt ind til dette ved flere lejligheder.

Men det ændrer ikke ved det faktum, at du/I har oplevet en fejl. At I ikke blev informeret - af kirkegårdens personale, på dagen for urnenedsættelse. For manglende rapportering af dette ønske, skal I have vores dybeste undskyldning.

Og er ikke standard. Men det er bestillingen heller ikke: Ingen deltagelse - men ønske telefonisk besked på dagen for nedsættelse. Og danske kirkegårde giver standard altid familier besked per post (et gravstedskøde), hvis ingen deltager/kan deltage ved urnenedsættelsen.

Det er lidt som at falde på målstregen, og hvis misforståelsen ligger hos os, er lektien lært. Sagen har givet en del debat internt - og skrevet ind i vores manualer for den løbende træning af bedemænd.

Sidst er det relevant at nævne, at når Silkeborg krematorium kommer online for fuld elektronisk rapportering i løbet af efteråret 2013, vil beskeden om ”urnen klar til afhentning”, kommer fra os. Dette ville i jeres sag måske, havde været meget bedre.

Jeg håber denne redegørelse vil være med til at ændre Jeres opfattelse af vores levering i denne begravelsessag, og at den samtidig giver en forståelse af antal post- og arbejdsgange i folkekirken, hvor alle procedurer er overholdt.

BedreBegravelse.dk

Perfekt behandling & meget høj service i en svær tid

Fra det øjeblik jeg godkendte bestillingen. Var der hurtig respons. De har været der hele vejen og været meget behjælpelige hvis der var spørgsmål, og dem har man jo lidt af :-, Kan varmt anbefales. Da man får det samme bare til den halve pris..

Alt det praktiske håndteres let online.

"Det er sjældent af jeg siger mange tak, når jeg får en faktura :-) Men jeg siger mange tak for hele den gode måde I har behandlet sagen på, jeg har følt mig tryg hele vejen og alt er gået uden jeg skulle gøre andet end fortælle jer, hvordan jeg gerne ville have det.
Det har været en rigtig god oplevelse at benytte bedrebegravelse.dk, og jeg vil bestemt anbefale det til andre"

Dejlig og behageligt at kunne ordne beravelsen hjemmefra uden af føle pres.

Vi kan kun varmt! anbefale af bruge BedreBegravelse.DK især hvis man ønsker at undgå den lettere ubehagelige oplevelse at side overfor en sælger (klassisk bedemand) og skulle ordne praktiske og følelsesmæssige ting omkring begravelse.

Vi valgte dem efter at havde søgt nettet (google) og Trustpilot.dk igennem, kunne godt se at ikke alle var glade for deres oplevelser med bedrebegravelse.dk. MEN det vil jo også være helt urealistisk hvis en sådan type forretning hvor følelserne altid vil være helt oppe i gear kun havde glade kunder!

Netop transparensen, man kan læse om dem og deres svar på nettet modsat mange andre bedemænd og deres svar herinde samt hvad vi ellers kunne finde på nettet (klagenævn..) osv. overbeviste os om at vi skulle bruge dem.

Så før,under,efter bisættelsen og asken er blevet spredt på Øresund har vi kun haft en helt i gennem positiv oplevelse og kan tage gode minder med os i det videre liv.

En enkelt ting syntes jeg der mangler:
Måske BedreBegravelse.dk kunne tage kontakt til nogle mulige leverandører til at muliggøre askespredning/urnesænkning eller linke til noget info hvor andre beskriver om hvordan de fik klaret søsætning..
(Vi brugte en båd fra Spar shipping som vi også varmt kan anbefale....)

Kære Jan

Tak for dine gode ord og ide med en info-side for kontakt til - og omtale af skibsredere eller private personer med både, der kan lejes/benyttes ved mindre eller større ceremonier for en askespredning til havet.

BedreBegravelse.dk har jo også en Facebook og Google+ side, som måske med fordel kunne benyttes for sådanne kontakter – samt måske en lille guide til hvordan du spreder asken korrekt. Lovgivningen på området er meget streng.

Jeg skal lade opfordringen gå videre - med en kontakt funktion, og Spar shipping er lige nu øverst på listen!

BedreBegravelse.dk

De sagde at det var en billig begravelse..........

Måske lidt hård bedømmelse, da alt gik som det skulle til vores tilfredshed, lige indtil vi skulle have vores gravsten retur, hvor min mor i forvejen stod på.
Det tog rigtig mange måneder før stenen var tilbage, og da jeg ringede pænt og forhørte mig, så fik jeg følgende besked "det er hvad du kan forvente, når du har valgt en billigbegravelse"!!! Det var så sandelig ikke vores ønske at det skulle være en billig begravelse, og blev godt nok ramt af en sådanne melding.
Stenen kom så på plads en måneds tid efter opkaldet, hvor en due som sidder på stenen, er beskadiget.

Så det gik fint, lige indtil stenen skulle på plads. Og det skal siges at vi valgte ikke en sådanne begravelse ud fra det skulle være en billig begravelse og har så sandelig ikke behov for en sådanne udmelding.

Kære Lars

Jeg har forgæves forsøgt at kontakte dig på telefon, da der er flere elementer af din anmeldelse, der ville være bedre løst gennem personlig samtale.

Først og fremmest skal grunden til den lange leveringstid på gravstenen findes i årstiden: Vinter 2011-2012. Da stenen efter urnenedsættelsen skulle retur på gravstedet, satte vinteren ind med hård frost, der gjorde jorden hård som beton frem til først i marts.

Det er i nogle tilfælde muligt at få en gravsten op af jorden under sådanne forhold med benyttelse af varmetæpper. Men alle forsøg på at sætte en gravsten i frostvejr, giver et dårligt slutresultat. Når det bliver tøvejr, sætter stenen sig og bliver ofte ”skæv” i den bløde jord.

Telefonisk skulle du jf. sagens log, havde fået besked omkring dette faktum i staten af februar 2012.

Angående skader på bronze fuglen på stenen, har vi ingen rapportering fra dig, kirkegården eller stenhugger om, at der skulle være sket noget. Ring venligt 70 25 25 33 nu og aftal et møde med stenhugger på kirkegården så en evt. skade kan blive udbedret straks.

Vi hæfter os ved, at du ellers er yderst tilfreds med hele den forudgående gennemførte fulde begravelseshandling, inkl. arrangeret urnenedsættelse mellem jul og nytår.

Og vi er faktisk stolte af at være Damarks billigste bedemand – dokumenteret - men vi kan slet ikke genkende tonen, hvori dette budskab skulle være dig formidlet. Du må have talt med nogle andre, da vi aldrig kunne finde på at udtale os så negativt om vores eget produkt...

Vi tillader os derfor, at stille os uforstående over for tildelte antal stjerner. Ud over Kong Vinters indflydelse på gravstenens levering retur på kirkegården, syntes jeg vi fortjener en noget bedre medfart her på Trustpilot. Vi har leveret til 5 stjerner på alle øvrige punkter.

BedreBegravelse.dk

Glemte bårebuketten - ikke imponerende.

Bårebuketten blev glemt - og jeg blev forvekslet med en anden, der havde indgået en anden aftale. Bør ikke lige ske med begravelser, hvor man i forvejen er lidt tyndhudet.

Kære Annette

Til dato ærgrer det vores blomsterhandler at der manglende en bårebuket på dagen. Det er ikke acceptabelt - og der er også blevet udbetalt økonomisk erstatning som følge af den manglende levering.

Vi har derfor nyligt opdateret Bedre Begravelse med bekræftelses sms og nye interne alarmsystemer, hvis floristen - af en eller anden grund - ikke har fået/ bekræftet blomsterne.

Ufejlbarlighed er eneste standard, og vi er helt overbeviste om, at denne nye opdatering vil eliminere muligheden for samme fejlslutning kan opstå igen.

Angående den for bedemanden kortvarige forvirring, er det her værd at nævne, at bedemanden i situationen havde to begravelsesager, hvor der var navne sammenfald.

Den ene familie manglede at indlevere noget tøj, som vi stod og manglende ude på et kapel, og derfor blev der fejlagtigt spurgt ind til disse.

Det blev allerede undskyldt i samtalen dengang, men det er ekstra beklageligt, at denne fodfejl hos bedemanden gav anledning til forplantning af usikkerhed hos familien.

Vi håber vores håndtering og efterfølgende initiativer – samt denne redegørelse, vil give jer anledning til ændring af jeres vurdering af os her på trustpilot.

BedreBegravelse

Fin og værdig bisættelse.

Det var uproblematisk at udfylde punkterne på netformularen selv, dog kom vi til at vælge en buket som vi troede var en bårebuket, hvilket gav lidt problemer, som stressede os. Men problemet blev løst gennem nogle telefonsamtaler, og resultatet blev rigtig fint og tilfredsstillende. Det bør måske gøres tydeligere hvilke buketter der er til hvad, når man ikke har forstand på det.
Efterfølgende fik vi ikke besked på at urnen skulle sættes i jorden, som vi var blevet lovet. Dette gjorde at vi faktisk ikke er helt klar over hvor den er sat ned, da vi havde valgt de ukendtes grav, hvilket min mor er ked af.
Men alt i alt er vi glade for at have valgt Bedre Begravelse, først og fremmest p. gr. a. prisen. Vi havde ikke et behov for at få besøg af en bedemand. Vi var to voksne børn til at hjælpe min mor, men havde hun været alene, havde hun nok ikke valgt denne mulighed.
Det var rigtig fint at vi kunne ringe ved tvivlsspørgsmål, og bedemanden var god til at ringe tilbage med det samme. Deri følte vi en god støtte og oplevede at der blev taget rigtig godt hånd om alle ting og os. Trods den forholdsvis lave pris, manglede der ikke noget, og bisættelsen forløb fint og værdigt.

Spar dine penge..

Da vores far ganske pludselig lå død i sin seng en morgen, tænkte vi hvad er det så lige at vi skal gøre nu, havde jo ikke prøvet det før ej heller sat os ind i det. Men da vi er handle kraftige og altid på jagt efter det bedste tilbud, var der ikke langt til at gå til pc, for at se hvordan man gjorde dette - havde jo hørt et eller andet om at det var meget dyrt at få en person begravet.
Vi fandt så frem til Bedre Begravelse - og der var hurtig kontakt, om aften kom de på den aftalte tid som vi havde bestemt, i den fineste bil og kørte vores far ind til kapellet. De mænd der kom var meget rare og ligetil, de hjalp med at udfylde papirer olign. Efterfølgende havde vi en god dialog igennem hele forløbet - for vores vedkommende kunne det ikke have været finere - og vi vil gerne give vores varmeste anbefalinger til Bedre Begravelse..
Venlig hilsen Anita Andersen...

Med et klik blev detaljer ordnet i Kolding, men foregår KBHVN

Hej
Vi har været meget tilfreds med det praktiske ang. begravelse, bedemanden var hurtig og uden problemer, alt blev ordnet fra Hans side, var vi usikker på nogle ting var det orden at maile eller ringe. prisen var som aftalt.

Venlig hilsen Erling P.

Fungerede rigtigt godt

I forbindelse med min far død og begravelse var bedrebegravelse.dk en stor hjælp. Da min far døde i eget hjem og derfor skulle håndteres hurtig fik de fat i en bedemand og det var løst på 2 timer. Der var et enkelt problem i forbindelse med begravelsen som egentlig ikke var deres fejl men vi blev hurtigt kompenseret i form af de betalte for begravelses kaffen. Jeg vil benytte dem en anden gang.

God service - respektfuld opførsel

Jeg har været meget tilfreds med den service som bedrebegravelse har ydet i forbindelse med min mors begravelse. I sær var jeg meget positivt overrasket over, at jeg - trods at jeg selv skulle stå for blomster til kirken - alligevel bliver ringet op af bedemanden på dagen - i god tid inden begravelsen. Han kunne ikke forstå, at der ikke var bårebuket i kirken, og ville derfor bare høre, om der er sket en fejl fra deres side - eller om mine blomster bare var forsinket. Det var da super service! I øvrigt optrådte han med rigtig fin respekt overfor familien , da kisten blev båret ud og skulle køres væk. Han gav os den tid, vi skulle bruge, så jeg er meget tilfreds. Det var - trods sorg - en rigtig god oplevelse, og jeg ville helt klart bruge dem igen.

Velkommen til Bedre begravelse

24 timers døgnservice

Ring 70 25 25 33 for uforpligtende at tale med vagthavende bedemanden, kan være fremme på adressen inden for 3 timer.

Ringer inden for 15 minutter

Hvis du bestiller en begravelse eller bisættelse på BedreBegravelse.dk, ringer vi dig op for personlig betjening inden for 15 minutter.

Vi svarer inden for 1 time

Vore vagthavende bedemand, svarer altid på e-mails sendt til inden for en time.

Landsdækkende døgnservice for begravelse og bisættelse

BedreBegravelse.dk er en dansk online-bedemandsforretning, der tilbyder bedemands-assistance med døgnservice i hele Danmark.

Vi laver ikke om på den måde, en traditionel begravelse foregår på - med bedemand, rustvogn, kirke, blomster, gravsten og urne.

Det er udelukkende bestillingen, der foregår online. Alt andet er som normalt.

Besøg BedreBegravelse.dk - Din bedemand

Service@BedreBegravelse.dk

Vi bor Djalma Lunds Gaard 1
4000 Roskilde

BedreBegravelse.dk - Din bedemand er placeret 5 ud af 9 i kategorien

Spar 5.000 kr. på bedemanden

Alt er som normalt ved en begravelse eller bisættelse. Det er alene bestillingen som er online

Bestil en komplet begravelse foran din egen computer. Det eneste du må undvære er bedemandens hjemmebesøg. Ved at modtage din ordre over internettet og tale sammen på telefonen kan vi sænke omkostningerne. Derfor kan BedreBegravelse.dk tilbyde dig de laveste priser på den komplette begravelse eller bisættelse.