Breffer anmeldelser

Breffer anmeldelser

Meget lavt
0.9

forkert velkomstgave og ingen svar på email til deres support

Jeg meldte mig ind og betalte 5 kr for en tablet som velkomstgave.
efter 10 dage bestilte jeg tablet, og 4 dage senere, da der på hjemmesiden stod den var på vej med posten meldte jeg mig ud.
da gaven så ankom, viste det sig at være et grimt plastikur med gummirem.
Det var bestemt ikke det reklamen lovede, og heller ikke hvad jeg bestilte..
Enten vil jeg modtage den gave jeg efter reklamen har betalt for, eller have mine 5 kr refunderet..
Der er sendt mail til firmaets support, og prøvet at ringe flere gange uden at kunne få kontakt, så næste punkt bliver at kontakte forbrugerstyrelsen i stedet.

det er det rene svindel

Udmeld mig med det samme Leif Holmberg

Hej

Du bedes rette henvendelse til support@breffer.com

DÅRLIG BEHANLING.

Det er den dårligste hjemmeside jeg nogensinde har set. Man har ingen muligheder for at stoppe den første betaling før de er blevet trukket på kontoen. Jeg vil meget gerne ud af dette system inden jeg skal lave om på min konto. Med venlig hilsen Hanne.

Mycket dåligt av Breffer att fortsätta dra 379 :-

Mitt omdöme av Breffer är väldigt lågt. Dom fortsätter att dra 379:- fastän jag har avslutat mitt medlemskap. Men nu vet jag hur jag skall göra.

SHIT !!

Jeg har netop betalt 5 kr og fået en mail fra Jer. Der står at jeg skal trykke på linket og skrive min adresse - men intet sker. Jeg kommer bare ind på forsiden hvor jeg skal logge på med Facebookkonto og så står der : tak du har nu betalt 5 kr og vil inden længe modtager du en mail med loginoplysninger. Den har jeg ikke fået !!
I har jo ikke min adresse !!!
I har trukket 5 kr men hvordan søren får jeg min tablet når I ikke har min adresse ?!?!

Jeg vidste bare jeg skulle holde mig laaangt væk fra dette. !! Jeg håber godt nok ikke at I trækker mere !! Jeg kan jo ikke logge ind nu og framelde mig igen - da jeg INGEN login oplysninger har fået. !!!! !! :((((((

Du bedes tage kontakt til support@breffer.com

FUSK....

Har aldrig modtaget den tablet ........ Men i har trukket 349 i 2 mdr selvom jeg har skrevet til jer at jeg skal opsige abb . Tænkt at i er sådan FUSKERE lokke med et godt tilbud også ikke sende den , men taget penge på min konto 2 mdr i træk. Så i SKAL ikke hæve mere , for ell må jeg jo gå til politiet

Lene S

Også trukket på netbank

Min datter også er blevet trukket to gange - altså ialt 700 kr for noget hun ikke ved hvad er og ikke har meldt sig til.

TYVERI!

Jeg tjekkede i dag min netbank, og så at et firma ved navn "Breffer" havde taget 349 kr. fra min konto. Jeg har aldrig hørt om firmaet og jeg har bestemt ikke bestilt noget. Dette bliver politi anmeldt.

Ingen kontakt.

Breffer trækker hver måned 349.- fra min konto, og jeg har sendt dem en mail med opsigelse. Men de fortsætter med, at trække penge...Hvad gør jeg...Mvh. Tommy
Mail: t.engstroem@live.dk

Breffer har stjålet 349 kroner fra mig

Jeg har intet fået - men Breffer har tyvstjålet 349 kroner fra min konto, så nu må politiet, forbrugerstyrelsen og TV godt hjælpe mig!!!

Du bedes tage kontakt til support@breffer.com

Næsten gratis tablet

Meldte mig ind i Breffer for at få en tablet til 5kr, og har modtaget den i går.

Hvis det kommer som en overraskelse at man skal betale 349kr efter 14 dage, så bør man nok læse betingelserne og/eller stoppe med at tro tingene er gratis.

Timer man det rigtigt, ift. udmeldelse og bestilling af tablet, så kommer man ikke tilbage betale mere end 5kr.

Hej

Vi er glade for din gode oplevelse på vores side

Mvh Breffer.com

Svarer ikke på mine henvendelser (selv efter en måned)

Den 23. februar skrev jeg til jer, da jeg gerne vil have min tablet sendt til RMA, da skærmen var stribet i den ene side, og den forblev i den tilstand, indtil den blev slukket.

Nu er der gået 1 måned, og I har stadigvæk ikke svaret på min henvendelse. Nu er min tålmodighed opbrugt. Jeg vil meget gerne have den til reparation hurtigst muligt, så jeg igen kan få nytte af den.

Hej

Du bedes skrive til support@breffer.com

Ingen problemer herfra

Her netop idag modtaget min velkomst gave fra breffer, en Android tablet.

Super fin side, og nem at afmelde sig fra.
Kan Ikke se problemet som mange andre har.
Man kan dog først afmelde sig efter 2 dage, og skal være medlem i 7 dage, før man kan få sin velkomst gave.
Alt dette står også beskrevet i betingelserne, som tager cirka et minut at læse.

Jeg er fuldt ud tilfreds med min tablet, eftersom jeg kun har givet 5 kroner for den.
Det medfølgene usb kabel, er dog ikke super til opladning. Men man kan bare bruge ethvert andet micro-usb kabel.

Hej

Er glad for at hører om din god oplevelse på vores side

Vi håber at se dig på siden igen en dag

Fusk

Fusk!!!!!!!
Min mail er tnj0888@gmail.com Eller tnj08@live.dk Har skrevet til support@breffer. com mange gange og der sker ikke noget. I har skiftet min kode så jeg ikke kan komme ind og afmelde mig. Men i er så søde at hente 349kr på min konto hver måned. Meld mig ud hurtigst muligt .
Det kan kun gå for langsomt, Ellers er der en politi anmeldelse på vej.

Du er ikke medlem med nogle af de 2 mails

Snyd og bedrag

Jeg tilmeldte mig ved deres tilbud om at få en Q88 tablet i velkomstgave for 5 kroner, og tænkte at det da var et okay tilbud, men det har vidst sig at være det komplet modsatte. Jeg har læst betingelserne igennem, og har ventet tålmodigt på en email fra dem, men intet sker.

Jeg har ringet til dem over de sidste 3 dage, men jeg får denne besked hver eneste gang: " Du har ringet til Breffer.com. Enten har du ringet uden for vores almindelige åbningstid, eller også har vi ekstraordinært travlt i øjeblikket. Så vi kan desværre ikke tage dit kald.... bla bla bla"
Jeg har derudover sendt dem 2-3 emails med et par dages mellemrum, men heller intet svar der.
Som for så mange andre, er det også umuligt for mig at framelde mig selv på jeres hjemmeside, da jeg ikke har fået mine login oplysninger.

Jeg vil have mine 5 kroner tilbage, og jeg vil frameldes alt inde ved jer. Gør i ikke selv noget ved det går jeg gennem min bank.
Jeg oprettede mig med følgende email: matingsgu@gmail.com

Hej

Kan se denne sag er blevet løst

MEGET UACCEPTABELT

Har ikke set skyggen af min velkomst pakke, og det er umuligt at komme i kontakt med nogen. Jeg har skrevet 5 gange nu til deres support mail, og ringet utallige gange. Ikke nok med det, har de ændret min adgangskode, så jeg ikke kan gå ind og opsige mit abo. Jeg har set mig nødsaget til at spærre mit dankort. Jeg VIL IKKE betale for noget jeg ikke kan bruge. Jeg synes det noget rigtig svineri, at denne slags fup firmaer kan blive ved med at køre!!!

HOLD JER LANGT VÆK FRA DEM!!!

Til trustpilot - jeg har skam et købsbevis, i kan jo bare bede om det, eller gøre det muligt at vedhæfte som fil.
så lad vær at anmeld mit indlæg på den begrundelse!

Hej

Tag eventuelt kontakt til support@breffer.com

svindel

Har sagt ja til 5 kr for første måned af netflix d. 15-2 og skulle få 2 mdr gratis , men ingen kontakt derfra , men idag har de trukket 349 kr fra min konto
hvad gørman for at komme i kontakt med dem ????????? kan ik finde telefon nr nogen stedder

Mvh breffer.com

"..fytti grisen"!

Jeg har ikke motatt noen velkomstgave fra Dere. Men Dere har tract 379 kr fra kontoen min!!!! Vil afmelde meg umiddelbart!!!!!......OG VAR SÅ SNILL OG GI MEG MINE PENGER ÅTER, INSATTA PÅ KONTOEN MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ann-Britt

Mvh breffer.com

Læs betingelserne før du bestiller - Velkomstgave fået

Jeg læste betingelserne igennem, så jeg vidste hvad jeg accepterede da jeg bestilte min velkomstave til 5 kr. Efter de 10 døgn bestilte jeg velkomstgaven og afmeldte mig herefter. Jeg har nu - et par uger efter - fået min velkomstgave, og den er jeg fuldt ud tilfreds med.

Konklusionen er altså at husk nu at læs betingelserne! Man kan da umuligt være så godtroende at man tror at man for 5 kr. kan få tablet / bleer / gavekort eller whatever. Der er altid en hage. Der skal jo være nogen der på den ene eller anden måde kan tjene på det. Derfor - husk at læs betingelserne.

Grunden til 3 stjerner og ikke mere, er at deres betingelser er for komplicerede, med hhv. de 7 og 10 døgn, men trods alt, er jeg tilfreds.

Kundeservice svarede forresten hurtigt - efter ca. 1 døgn på mail.

Hej

Vi er glade for din gode oplevelse

Tilfreds men alligevel ikke

Jeg har fået min velkomstgave, men der er ingen oplader til, den er lidt blevet glemt, jeg ved ikke hvad man kan gøre ved det og har prøvet og skrive til dem omkring det, men man skal logge ind for at skrive til dem, det er lidt latterligt.
jeg er tilfreds med at jeg har fået den, men utilfreds med at de har glemt opladeren og den allerede er løbet tør for strøm..

Hej

Du bedes sende en mail til support@breffer.com

Mvh Breffer

breffer.com kundeservice