By the Grape anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Goede prijs kwaliteits verhouding

Ook de bezorging goed geregeld

Uitstekende wijn, netjes bezorgd

Op aanraden en na drinken van menige by-the-grape wijn ook maar eens een doos besteld. Bestelling en levering verliepen keurig, met als pluspunt de updates via mail en sms met de verwachte bezorgtijd, top! Het enige minpuntje was dat de bezorgdienst mijn adres niet kon vinden en we daarom zelf een stukje konden lopen met de doos. Al met al zeer tevreden, want bovenal: Kwaliteit van de wijn is prima, daarom aanbevelenswaardig.
Verificeret af virksomheden

Ben zeer tevreden en zou het iedereen aanraden.

Ik heb al meermaals bij The Grape besteld en vond de bestelling online eenvoudig en overzichtelijk. Ook de bestelling thuis zeer correct getimed.

geweldig

De bestelling is precies zo afgehandeld als afgesproken. Wat ook heel goed is dat je op de hoogte wordt gehouden wanneer de bestelling wordt afgeleverd.
Verificeret af virksomheden

ben het proefpakket aan het ontdekken.

Schrijf alsof u naar een vriend schrijft.
Verificeret af virksomheden

Goede kwaliteit met een voortreffelijke aftersales!

Zeer bedankt voor de uitstekende service.
Verificeret af virksomheden

Verantwoorde wijnen met een razendsnelle levering!

Binnen 24 uur stond ons eerste wijn(proef)pakket bij ons voor de deur! Wij zijn erg blij met het feit dat dit bedrijf bewust bezig is met biologische en fair trade producten. Van de wijnen zelf hebben we er pas één geproefd - en die beviel uitstekend!

Doet wat het zegt

Perfecte bezorging wijn nog niet geproefd.

prima bezorging, op de afgesproken tijd

prima bezorging, op de afgesproken tijd

afspraak is afspraak

Hijgend sleepte de chauffeur zijn steekkar met vijf dozen (van twaalf flessen) naar de deur - op de afgesproken tijd.
Verificeret af virksomheden

aadequate levering gede service vriendelijke chantal.

Prima goed cijfer 8 dewijn heb ik nog niet beoordeeld
Verificeret af virksomheden

Top wijn, goede service mét een persoonlijke touch

Vorige week voor de eerste keer wijn via By the Grape bestelt. Ik moet zeggen: het smaakt naar meer. De wijn was heerlijk. Dat vond ik niet alleen maar mijn gasten op ons feestje ook. De service van By the Grape is prima. Ik werd keurig op de hoogte gehouden wanneer en op welk tijdstip mijn bestelling werd afgeleverd. In de doos zat een handgeschreven kaartje van Chantal. Kijk....daar hou ik nou van! Absolute aanrader dus.

snelle levering...

Heerlijke wijn..

Perfecte service

Keurig op de hoogte gehouden van de levering die stipt op tijd was en de eerste twee wijnen voldoen volledig aan de verwachtingen. Nieuwsgierig geworden naar de rest van de wijnen!
Verificeret af virksomheden

Snel geleverd en reuze makkelijk!

De levering van de Grape was weer reuze correct. De instantie waarmee ze werken, of misschien doen ze het zelf, is buitengewoon correct. De besteller was dezelfde als de eerste keer.
Het is wel makkelijk om op deze manier je wijnvoorraadje aan te vullen. Anders sjouw ik er mee in mijn fietstassen!
Groet! TB
Verificeret af virksomheden

goed verpakt, snel bezorgd.

De bestelling van 12 flessen was keurig verpakt (stevige doos) en de bezorging volgde snel op de bestelling. Ook zat er een vriendelijk kaartje bij. Prima dus.

Prima

Service en wijnen tot en met heden voortreffelijk

prima wijn, onhandige verpakking

prima wijn, maar verpakt in een doos a 12. Dat is voor iemand met pijnlijke gewrichten niet zo handig. Suggestie: doos van 6 voor reumatische oudjes, zo nodig tegen meerprijs. Kunnen ze meestal wel betalen, en evt kopen ze een doosje minder

Sprankelend

Promotie en informatie over de wijnen uitstekend, gewekte verwachting wordt waargemaakt bij het drinken van het eerste glas, prima en betrouwbare levering.

By the Grape

By the Grape - wijn(web)winkels

Wijn is bezieling volgens By the Grape. Wij geloven in: kleine wijnboeren met een bijzonder verhaal, bio- & fairtradewijnen, topkwaliteit voor een scherpe prijs, service met een smile, en echte wijnverhalen van kenners én klanten. By the Grape - wijn(web)winkels - Wild van wijn

Besøg By the Grape

Kategori

Spiritus

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.