dk.bestseller.com anmeldelser

dk.bestseller.com anmeldelser

Perfekt
9.3

Super betjening!

Super fin hjemmeside med mange gode tilbud. Ledte dog efter en jakke som jeg efterfølgende fandt under blazere hvilket var ret irriterende, men ellers fin og hurtig side med super levering!

Super service!

Har kun godt at sige om bestseller! Hurtig levering og fine varer! Vil helt sikkert handle der igen.

Hurtig levering og gratis retur

Gratis og hurtig levering samt et stort udvalg. Kan kun anbefale Bestseller!

Nemt og hurtigt

Modtog varene hurtigt uden problemer. Anbefaler gerne.

Super oplevelse

Jeg bestilte en enkelt kjole. Den var klar til afhentning i pakkeshop lynhurtigt. Kjolen var endnu flottere i virkeligheden end på billedet.
Jeg vil ihvertfald gerne købe her igen.

Intet at beklage!!

Jeg modtog mine vare indenfor de 2 dage, som der på hjemmesiden var angivet til at være transporttiden. Der var ingen ting at beklage ved varene, da jeg fik hvad jeg havde bestilt. De var pænt pakket ind og med det touch at der blev medsendt en pose, samt labels til returvare. God service fra afsenders side.

Alt, i alt kan jeg kun anbefale at bruge denne webshop.

Super service

Nemt at bestille og super hurtig levering- fantastisk let guidning ved retur varer.
Super kvalitet. Handler gerne her igen

God service og hurtig levering

Jeg har brugt bestseller.com en del gange, og jeg har kun oplevet god service. Varerne bliver leveret hurtigt og pænt pakket. Bestseller er ligeledes hurtigt til at reagere på modtagelse af eventuelle returvarer, og de får hurtigt sendt mail ud om modtagelse og tilbagebetaling.

Langt hurtigere leveret end lovet

Jeg er virkelig tilfreds med min bestilling af et par Noisy May busker fra Bestseller.
Da mine ynglingsbusker netop var gået i stykker og Vero Moda ikke havde flere på lager valgt jeg for første gang at bestille et par nye over nettet sent en mandag aften.
Tirsdag modtager jeg en mail om at min ordre er sendt afsted, og allerede onsdag formiddag er jeg nede og hente min nye bukser.
Jeg havde valgt at sende min ordre som GLS pakke, således der var gratis fragt, og det er helt sikkert noget jeg kunne finde på at gøre igen.
- De bedste anmeldelser herfra :)

Troværdig og tilfredsstillende køb hos bestseller

Jeg har for en uge siden for første gang købt et par bukser på vero Modas hjemmeside og det var jeg egentlig nervøs for, da jeg altid har tænkt at det var besværligt hvis varen nu ikke kom eller blandt andet ikke passede osv, men jeg havde en rigtig god oplevelse med købet, for det første kom varen 3 dage efter, de passede efter størrelsesguiden fra siden og havde de nu ikke passet var der fragtbrev og pose med så jeg frit kunne sende bukserne tilbage.
Ikke bare et godt køb men også et godt og troværdigt køb!!

Hurtig og fejlfri levering

Levering få dage efter bestilling og uden varemangler.
Vare lever op til forventning.

Tiltalende service

Varene leveres hurtigt og det er nemt og enkelt. Det eneste øv er af man skal købe for et minimums beløb!

SUPER

Let og hurtig levering samt ligeså hurtig returnering af vare /penge

Fungerer perfekt og hurtigt

Jeg fandt, hvad jeg ville og modtog hurtigt varen, der passede.

Dejligt sted og handle

Jeg har altid været super tilfreds når jeg har købt noget i gennem bestseller. Der er hurtig levering, og deres produkter er god kvalitet. Jeg vil helt Sikkert anbefale bestseller

Overskuelig hjemmeside(r), nem at navigere i og hurtig levering :D

Det tog mig et øjeblik og hjemmesiderne huskede min "indkøbskurv", uanset hvilket mærke jeg søgte under. Det er super lækkert at man kan blive ved med at surfe, uden at have 10 vinduer åben på en gang!
Da jeg havde bestilt varen kom der hurtig tilbagemelding fra bestseller og jeg kunne hele tiden se hvor langt min pakke var - tilligemed gik der kun 2 dage, så havde jeg dem! Jeg har haft en rigtig god oplevelse og det var ikke sidste gang jeg handlede der :D

Hurtigt, smart og altid åbent

Smart at der er flere mærker, både til mænd og kvinder. Lidt svært at navigere mellem de forskellige sider (dårlig webdesign). Hurtig og gratis levering. Let at returnere.

Imponerende

Hurtig ekspeditionstid - overhovedet ingen problemer. Nemt, overskuelig hjemmeside og godt udvalg. Sender derfor min bedste anbefaling herfra.

God service, god leveringstid

Købte en skjorte derinde, og det gik upåklageligt!

Perfekt!

God hurtig service!

Kundeservice BESTSELLER onlineshop

Fri fragt med GLS

Fri returnering

E-mærket

E-mærket er den danske mærkningsordning for sikker nethandel

Besøg dk.bestseller.com

Ring til 99 42 19 60