Dkbrænde anmeldelser

Dkbrænde anmeldelser

Perfekt
9.5

Fornuftig pris

Nem bestilling og levering til tiden

Super god levering

Rigtig god Service

Super service

Bestilte onsdag morgen, fik SMS onsdag aften og levering torsdag. Det kan bare ikke være meget bedre ! Fuld tilfredshed og anbefaler ivrigt til andre.

Faktura 1000143088

Meget tilfreds med leveringen. Kvaliteten på brændet kan jeg ikke udtale mig om endnu. Godt tilfreds med forrige levering af brænde lige før jul.

Service ud over forventningerne

Jeg ringede dagen i forvejen og bestilte en palle piller og aftalte at jeg skulle give besked en halv time før jeg var der. Da jeg ringede og sagde at nu var jeg på vej spurgte han om jeg selv kunne læsse. Sagtens - de skulle jo hånd-læsses. Fint siger han så - du betaler bare på nettet når du kommer hjem. Hvor finder man en forretning idag med en så stor tillid til sine kunder. Det gør jo så også at det er et sted man kommer tilbage til.

BRÆNDBART BRÆNDE BÆRES IND

Jeg fik leveret brændet hurtigt. Der kom en sms med leveringstidspunktet i god tid.
Brændet blev leveret til tiden, og det blev placeret lige hvor, jeg ville have det. Jeg bar straks noget ind, og det brænder fantastisk.

Perfekt...

Manglede akut brænde. Bestilte på nettet og havde det bestilte tårn dagen efter i min carport.

Fyr og flamme

Det er præcision, bestiller piller torsdag, modtaget tirsdag.
Levereret lige som bestilt, pænt og ordentlig, ingen dikkedarer.

Hurtig levering max. 3 dage.

Hurtig levering.
Placerer pallenerne det ønskede sted med en minitruck.
Rabat ved køb af flere paller ved samme bestilling.

Rigtig flot levering til tiden

Det er meget nemt, at bestille brænde og der er rigtig meget at vælge imellem!
Brændet leveres og køren meget fint på plads!

Super hurtig levering.

Jeg bruger træpiller til alle mine heste. Det gør det nemt og hurtigt at muge ud. Lugten i stalden er blevet meget forbedret. Kan anbefales. Venlige mennesker, hurtig levering.

Super god levering

Fik på SMS at vide, hvornår leveringen kom. Chaufføren ringede til mig på dagen og fortalte mig, hvornår han præcis ville være der. Da jeg kom hjem, havde han kørt brændetårnet helt hen til stedet, hvor vi stabler brænde. Bedre service kunne jeg ikke bede om!

Sådan skal det gøres

Der bliver ringet, når varerne er på vej. Kvaliteten af træpiller er i top, og leveringen er venlig, præcis og hvor man vil have den. Kan varmt anbefales.

Brand godt :-)

Bestilte søndag, leveret mandag (dagen efter), til den tid DK-brænde havde sagt, til landets laveste pris og placeret 100% perfket på min gårdsplads. Det fås ikke bedre. SUPER service!!!!

Hurtig og effektiv--og et fint og pålideligt produkt

Jeg har flere gange brugt DkBrænde og hver gang kommer deres lastvogn inden for 24 timer efter min bestilling. Chaufføren er god til at følge mine anvisninger med placeringen af brændestakken. Og kvaliteten af hvad jeg køber er altid helt i top.

Surt brænde, surt show!!

Anden gang jeg købte brænde her. Denne gang en rigtig dårlig oplevelse. Jeg købte en palle ask lufttørret og en palle ask, hvor det hed sig at den var ovntærret. Den var fyldt med mug og fugt i midten af pallen. I øvrigt med store huller, skjult inde i stablen. Det vil sige med masser af luft. Luft til en høj pris. Så denne gang føler jeg mig alvorligt snydt og bedraget. Det er så sidste gang jeg handler her. Trist og ærgerligt.

Glad og sur......

Gode brænde til en god pris. Fik dem leverer på 3. Dag. Men!!! Tårnene er overfyldte så de kunne ikke køres ind i carporten :( så nu stå der 3 tårne midt i indkørslen. Ingen grund til at betale ekstra for ovntørre brænde når de alligevel stilles ud i regnvejr. Vil sikker købe fra dem igen på grund af pris, kvalitet og leveringstid, men vil søge for at være hjem med en stige så jeg kan pille toppen af, så de kan køres under taget.

Jeg er yderst tilfreds med dkbrænde

Levering som aftalt. Servicen er helt i top. De gør meget også selv om det er svært

Meget tilfreds

Levering var hurtig - det blev ringet inden som lovet.
Afsætning etc. var helt i orden.
Brændet er god kvalitet.
Jeg er meget tilfreds.

Hurtig levering- fin SMS service

Købte træpiller og fik levering efter meget kort tid. Fint med SMS- service dagen før.

dkbrande.dk kundeservice

Besøg Dkbrænde