DomoTech.dk anmeldelser

DomoTech.dk anmeldelser

Perfekt
9.7

Super tilfreds!

God kundeservice med rare medarbejdere.

Bestilte op til påsken og domotech gjorde hvad de kunne for at få mine varer afsendt hurtigst muligt. Og jeg modtog dermed gladeligt mine varer dagen efter.

Er tilfreds med både service og varer!

Tak.

Nemt og hurtigt

Med få klik var min vare bestilt og jeg modtog den inden for 48 timer!

Super service og kvalitetsprodukt

Rigtig brugervenlig shop, hurtig levering, varen svarede til mine forventninger, super lækker maskine

En rigtig god oplevelse

Kyndig og tålmodig vejledning. Super service i det hele taget. Og nu mangler jeg bare at tage de fantastiske maskiner - Vitamix blender og dehydrator i brug:-)

Super hurtig levering og god kommunikation om leverancen

Det var utroligt nemt at bestille og varerne blev leveret hurtigt - bestilte søndag og fik leveret tirsdag. Kommunikation under vejs om hvor i processen bestillingen var - der var track n trace

Perfekt service

Efter faktisk at have gennemført handlen på websiden, vendte DomoTech tilbage til mig og oplyste mig om at jeg måske kunne gøre en bedre handel i forhold til det jeg ønskede ved at vælge en anden model. Se det er service.

Drømme service og turbo levering

Jeg bestilte min Angel Juicer engang sidste år, efter at have kigget rundt efter den billigste - da det er en ret dyr maskine - faldt valgte på Domotech. Domotech var i den billigste ende med maskinen, og jeg bestilte den sent eftermiddag og fik den allerede dagen efter!!!

Jeg skrev til Domotech for nyligt, da jeg undrede mig over at juice+ pulp beholderene blev misfarvede og grimme.. Jeg var overbevist om at jeg havde læst et sted at alle dele kunne gå i opvaskmaskinen. Domotech svarede hurtigt tilbage at de anbefalede, at man ikke puttede de 2 beholdere i maskinen, netop fordi de blev misfarvede. Han beklagede, at jeg havde misforstået det, og HOLD LIGE FAST, han ville sende 2 nye beholdere uden beregning!?! Jeg var målløs, det var jo mig der havde misforstået det, og hvis jeg havde læst at alle dele kunne gå i maskinen, ja, så var det jo på en af de andre sider jeg havde læst det, og alligevel så ville de hjælpe mig og sende 2 nye ude beregning. Det er overraskende super god service. 1000 tak til Domotech, som jeg giver mine grønneste anbefalinger.

Fantastisk sted til at finde de bedste juicere.

Efter at have søgt på nettet for at finde ud hvilke juicere, der var de bedste, viste det sig at være svært at finde nogle forhandlere i Danmark men DomoTech havde et stort udvalg og jeg fik varen inden 48 timer efter jeg havde bestilt den.

Fin service

Hurtig og kompetent service

Effektiv levering

Fik varen allerede dagen efter bestilling, selvom jeg først bestilte varen kl. 14

Hurtig levering

Fra dag til dag levering, nemt og hurtigt

Kan anbefales

Blev kyndigt vejledt. God service på kvalitetsprodukter.Hurtig levering.

Suveræn god og behagelig behandling og rådgivning

Morten giver god rådgivning og sælger super produkter.

Service i højklasse

Købte en hurom slow juicer, ringede først for at få gode råd ang. model mv. Fik en helt i top super service, forsøgte ikke bare at sælge mig et produkt, god vejledning. Hurtig levering. Har absolut intet at sætte fingeren på.

Annette Sørensen

har været meget tilfreds og tryg med at handle med Domo Tech

selv om der manglede en adaptor, blev den fremskaffet i en fart så jeg kunne komme i gang . Jeg vil uden betænkelighed handle der en anden gang

Super god slow juicer - hurtig levering

Jeg er meget glad for den super gode Omega slow juicer. Dejligt med hurtig levering, fordi jeg glædede mig sådan til at modtage den.

Fin pris og hurtig levering

Fin service, modtog varen efter 1 hverdag.

Virkelig hurtig betjening

Maskinen fungerer fantastisk, men jeg ville gerne have en dansk brugsanvisning.

Lige som det skal være

Nem bestilling, god information via email og hurtig levering!

God service og hurtig levering....

Korresponderede lidt frem og tilbage på email omkring produkter, pris mv. God, konstruktiv og objektiv service/vejledning. Hurtig til at svare på forspørgsler. Hurtig levering. En lille prisuoverensstemmelse blev hurtigt rettet efterfølgende... men det er vel bare en del af god service.

DomoTech.dk

Autoriseret Forhandler

DomoTech.dk er autoriseret forhandler af samtlige de produkter, vi har i sortimentet. Vi får alle produkter fra de officielle danske importører, hvilket i sidste ende er din tryghed som forbruger, hvis der skulle være problemer med det købte produkt.

Ubegrænset Returret !

Du er velkommen til at fortryde dit køb - også udover de 14 dage som lovgivningen siger - Blot varen er ubrugt og i orginal emballage.

Gratis fragt !

Når du køber for mere end kr. 499,- betaler vi fragten.

Dansk Webshop

Når du handler hos DomoTech.dk er du beskyttet af dansk forbrugerlovgivning, hvilket bl.a. sikrer dig 24 måneders reklamationsret og en ordentlig behandling ! Og så er vi er naturligvis e-mærket.

Hos DomoTech.dk finder du et håndplukket udvalg af de allerbedste køkkenmaskiner indenfor juicere, saftpressere, blendere og dehydrators. Vi har kritisk valgt det bedste vi kunne finde og håber, at du vil blive ligeså begejstret for udvalget, som vi selv er. DomoTech.dk ejes og drives af OCEAN eCommerce.

Besøg DomoTech.dk

Skriv til morten@domotech.dk