Eovendo anmeldelser

Eovendo anmeldelser

7.8

Super ide... Men

Jeg synes, at Eovendo er en rigtig god hjemmeside, og jeg bruger den hver dag, men hvad er egentligt chancen for at vinde på jeres skrabelodder? I siger, at der hver uge er 1000 præmier, men hvor mange er der f.eks af 20kr eller 100kr? Jeg har vundet 2kr en gang, men har efterhånden skrabet flere hundrede lodder, så hvad er chancen får de forskellige præmier?

Godt og troværdigt

Den bedste hjemmeside til at tjene lidt penge, og så virker det virkelig professionelt i forhold til andre. Har vundet på en af mine skrabelodder! 😊

Medrivende

let, interessant og deltagende på samme tid - og så får du penge for det!

God hjemmside

Troværdig og reel

Super duper

Eovendo er rigtig godt, og det er et super duper site!

Meget ensforming

Ved ikke hvor længe jeg gidet bedømme reklamer, lige nu er det for at skaffe penge til min klub.

En del arbejde for meget få penge

Med det sagt, er det nemt, overskueligt og brugervenligt lige ud over de konstant siger at man skal bekræfte sin bruger på trods af de aldrig sender en mail.. (har selvfølgelig tjekket i "slettet" og har ingen blokering for siden på mailen)

Intet svar men smart koncept

Det er smart, men jeg kan ikke få overført pengene til min paypal konto, og jeg har forgæves prøvet at skrive 2 gange nu og uden svar, det er ærgeligt..

Fantastisk og Troværdigt!

Du tror nok at der er noget 'med småt' når folk siger at man kan tjene penge på at se og bedømme reklamer. På Eovendo er det simpelt og faktisk og sjovt. Du tjener 25 øre på hver reklame der er, og der er cirka 8 - 12 reklamer om dagen. Det er måske ikke en hjemmesiden man skal bruge til erstatte sit fritidsjob.. Men hvem ved, i længden bliver det jo mange penge!
Du kommer til at opdage forskellige reklamer, og hvis du ikke interessere dig for f.eks. biler eller tøj, så kan du bare vælge dem fra! Det eneste du skal gøre er at lave en Paypal konto! Du behøver ikke engang at oplyse dit kontonummer! Du kan bare betale over nettet via. din Paypalkonto!

Bedre bliver det ikke!
Jeg syntes personligt at du skulle give det et skud, det er en fantastisk hjemmeside!

tjener et par neme kroner- super-side.

En sjov og nem måde at
tjene et par kroner på.
og så for man lov til at sige
sin mening om reklamer som
ikke altid er lige gode.
EOVENDO ER BARE BEST.
MVH John

5 stjerner!

første gang jeg laver en anmeldelse af en side på Trustpilot. men 5 stjerner skulle i da lige have!

MEN, er der en grund til at reklamerne skal fylde hele skærmen? altså, reklamerne er da meget spændende. men at se den samme reklame 20 gange på en uge kan godt være liiiiiiidt kedeligt :)

Til at stole på :)

Det er vildt fedt at man kan blive betalt for at se reklamer :) man skal bare have en paypal konto som er knyttet til din bankkonto og så kører det :)

God måde at gøre det på bedømme reklamer altså. smiley

Det er en god side du kan tjæne lidt penge på og vis du kan lide at se reklamer er det en super god side.
Det er et godt overføerings måde der er på siden, og så den er simpelt at havde med at gøre og så har du hurtig response tid på siden.
Alt i alt en god side, den kan varmt anbefales.
mvh en ven.

Sjovt

Sjovt koncept

Kan varmt anbefales

Kan anbefales

Dejligt initiativ der fungerer.

Jeg kan ikke sætte fingeren på noget, det virker bare og er en go idé.

lidt træls, men sjovt at skrabbe selvom men tjener intet

lidt træls at man tjener ik så meget

Mangler nogle flere ting at lave på Eovendo dagligt

Der er mangel på ting man kan over Eovendo.
syntes ikke at når jeg logger på og kun får 3 reklame videoer og ca 5-7 dagligt.

Elsker at man kan få penge ved at se reklamefilm

Det er mega fedt man kan få penge på Eovendo.com du skulle selv prøve det! Det er mega fedt og det kan også være du finder nogle fede ting! :)

Meget nemt og tilgængeligt

Jeg har meldt mig ind i Eovendo, hvor jeg skal bedømme reklamer, og det er utroligt nemt, og så får jeg penge for det.

Eovendo

Bliv belønnet for at se og vurdere reklamefilm. Tjen penge, deltag i konkurrencer og meget mere. Få din belønning som gavekort til mad, tøj, film, ebøger m.m. eller få dem udbetalt i kontanter eller doner til velgørenhed - du bestemmer selv.

Besøg Eovendo

Skriv til info@eovendo.com