Café Fik-Ret anmeldelser

Café Fik-Ret anmeldelser

Middel
6.3

God mad, men uforskammet behandlig over for personalet

Jeg var på fik-ret i fredags, og fik faktisk udemærket mad og betjening.

Men overhørte flere gange en jeg antager er chef snakke uforskammet og nedladende til sit personale. Jeg fik fremragende betjening af tjenerne, og synes derfor denne opførsel fra en chef ødelægger noget der ellers kunne være en hyggelig cafe.

Mvh Marie

Meget skuffet :((

Mine forældre besøgte mig i Søborg og ville derfor invitere mig ud at spise, da Fik-Ret ligger tæt på hvor jeg bor og vi havde hørt at der var stegt flæsk ad libitum hver dag, hvilket jo måtte betyde at det var godt, hvis de kunne leve af at lave den samme ret hver dag. Det var dog ret skuffende, for sovsen smagte nærmest ikke af noget og var fyldt med klumper, kartoflerne gode, men flæsken nærmest halv råt. Bestemt ikke et sted vi tager hen en anden gang :((

Besvarelse fra Café Fik-Ret

Hej Sam.

Normalt plejer vi at få gode tilbagemeldinger på vores stegt flæsk. Det er selvfølgelig meget beklageligt at dette skulle ske for jer.

Vi er meget kede af det, og håber på at se jer igen en anden gang.

Venlig hilsen

Restaurant fyldt af mados

Maden var udemærket, selvom vi ventede lidt længe. Dog var restauranten fyldt af mad os, og efter vi kom hjem, stank vi begge af friture i både hår og tøj. Ligeledes kunne man se osen i skæret af lamperne i restauranten.
Næste gang bestiller vi take-out derfra, så vi slipper for at sidde i deres restaurant.

Besvarelse fra Café Fik-Ret

Hej Sara.

Vi har haft nogle problemer med ventilationen. Og vi er igang med at udbedre problemet. Vi vil selvfølgelig gerne have at i har lyst til at komme igen.

Vi beklager meget de gener det har medført.

Håber vi snart ses igen.

Mvh
Fik-Ret

Det bedste sted i Søborg

Jeg har for nylig holdt min datters konfirmation på fik-ret, hun havde en skøn dag. Alt gik så godt, maden var perfekt, betjeningen var super.er så glad for at vi valgte at holde den der. Kommer der stadig ofte ca. 2-3 gange op ugen, bare til en kop kaffe eller hygge med familien. Nyder den gode uformelle stemning og det altid søde og hjælpsomme personale . Fik-ret er det bedste sted i Søborg

En verden af mad, under ét tag

Uanset om du har lyst til italiensk pizza, amerikanske spareribs, tyrkiske specialiteter, stegt flæsk med persillesovs, eller måske noget helt fjerde, så er café Fik-Ret et rigtigt godt bud.
Som tilbagevendende kunde gennem mange år, har jeg altid oplevet såvel mad, stemning og betjening som noget ganske særligt. Selv efter at have prøvet andre af Søborgs tilbud, ender jeg altid med at vende tilbage. Jeg har brugt café fik ret som et mødested med venner og familie, kollegaer, alene, til selskaber, til hverdag og til fest og oplevelsen er altid lige god. Uden tvivl et sted, som jeg vil fortsætte med at komme, i mange år fremover.

Venlig, hyggelig og velsmagende

Jeg er kommet på Café Fik-Ret næsten lige siden de åbnede i 1994. Jeg har aldrig, en eneste gang, fået dårlig behandling eller dårligt mad serveret.
Deres tjenere er altid smilende og glade. Maden bliver serveret hurtigt og er altid velsmagende.
Omgivelserne er hyggelige og deres udendørs areal er helt fantastisk om sommeren når det er varmt.
Deres selskabslokaler er rigtig flot indrettet, og er bestemt et sted jeg overvejer at bruge, når jeg på et tidspunkt har brug for et selskabslokale. De har et stort udvalg af retter, så der er lidt for enhver smag, og priserne er heller ikke noget at klage over.
Der bliver en gang i mellem også holdt koncerter om aftenen med lokale bands. Sidste band jeg var nede og høre spille, var Peter Pedal Band. De forstod virkelig at holde gang i en fest.

En klar anbefaling herfra!

Fik-ret er et virkelig godt sted med et stort menukort, men samtidig til en overkommelig pris - selv som studerende. Personalet er altid garant for en god stemning og ikke mindst lækker mad. Kan varmt anbefales til alle.

Dejlig brunch >;0)

Perfekt sted til at holde børnefødselsdag......... Vi har i dag holdt børnefødselsdag for 10 piger mellem 8-9 år.
Vi sad i et lokale for os selv, lige op af "legelokalet" hvor der er TV, playstation, bordfodbold og mange andre legesager.
Der var dækket pænt op, vi startede med pakkeleg. Så spiste vi brunch, der var noget for enhver smag…
Så blev der spillet , leget og kigget på gaverne og sunget fødselsdagssang.
Til sidst lavede pigerne hver en tegning på den øverste dug som var af papir, de gav hinanden karakter fra 1-5, og den der fik flest point blev vinder.
Ps. Eks bokseren Brian Nielsen stak hovedet ind, han så ud som om han ledte efter nogen bekendte !

Glimrende mad og betjening

Er kommet på Fik~Ret op til flere gange, og har ikke kunne sætte en finger på det.
Selv som studerende har jeg råd til at besøge det jævnligt, og er aldrig skuffet.

Man hygger sig på fik-ret

Jeg spiser jævnligt på fik- ret i Søborg hvor jeg personligt syntes der er god betjening og mad til rigtig gode priser i forhold til man er en familie på 4 personer .
Så hvis man gerne vil have en hyggelig middag et sted hvor stor som lille er velkommen så syntes jeg man skal kikke forbi og få sit eget indtryk af stedet .

Hyggelig aften og lækker mad

Jeg havde en rigtig god aften. Vi fik 3-retters menu, til en ekstrem fordelagtig pris. Betjeningen var god og maden var rigtig lækker :)

Rædselsfuldt mad og uforskammet betjening.

Kommer ALDRIG der mere.
Tjeneren af anden etnisk herkomst nedstirret mig. Var uforskammet og uhøflig.
Rejecoktailen bestod af 6 små rejer og gammel salat.
Stegt flæsk med persillesovs. Den stegte flæsk smagte gammelt og havde været i frituregryden. I persillesovsen lå en halv kartoffel rest.
Serveringen gil meget langsomt.
Dette sted kan absolut ikke anbefales.
Her kan man kun give mindst en stjerne, så det er jeg så nødsaget til, ville heller ha' givet MINUS 5

Bunden af bunden

Det eneste gode er området, hvor man kan sidde udenfor. Anyway havde bestilt en pizza, hvor skinken og grøntsagerne var gamle på en tør og overbagt pizzabund. Tomaten var bare noget fra en almindelig ketchup-flaske til 10 kr. Og theen til vistnok 20 kr. var bare et pickwick-brev, og mælken over holdbarhedsdato. Spiste der første gang i 2006, hvor det var meget lækkert. Åbenbart et sted som nu bare lever på sin beliggenhed m en ejer som det er afsløret, er dømt for sexchikane snyder sine ansatte samt skylder penge ud, til højre og venstre. Skift hellere den bandit ud, m en der ved hvad gastronomi er. Synd at maden er blevet så dårlig og lige til tv3's 'Med kniven for struben'...:-( http://forsiden.3f.dk/article/20110524/NYHEDER/110529992

Kommer aldrig der mere......

Havde bestilt bord til 25 gæster i anledning af en komfirmation, alt var aftalt på stedet, både mad og vin samt kaffe. Vi havde netop spurgt ind til om man kunne sidde der uden at blive smidt væk, i det jeg havde hørt om dette fra et tidligere par, der havde haft inviteret gæster detil efter en barnedåb. Dette blev afvist, og vi kunne komme til at sidde inde bag ved ugenert, og endda have rummet ved siden af hvis der ikke kom nogen. Det gjorde der ikke og vi havde det hyggeligt, lige indtil de begyndte at ryde vores bord. De kom med regningen og vi spurgte om vi ikke måtte sidde der mere, i det vi gerne ville bestille øl, da det var varmt i vejret. Men nej, vi fik af vide der var et ande selskab der skulle til.
Vi regnede hurtigt ud at det handlede om at vi ikke købte vin nok, men de fleste ville have vand grundet varmen, og vi havde købt mere, men det blev da et helt andet sted vi gjorde det.
Dette er er nogen år tilbage.

Ventede en evighed på maden

Vi var 8 gæster - bestilt og betalt en måned i forvejen. Aftenen inden bekræftede jeg telefonisk at vi kom. Så det kan ikke være en overraskelse. Menuen var også fastlagt på forhånd: Stegt flæsk og persillesovs. Ad libitum.
Efter 40 minutters ventetid fik vi 8 mand en tallerken mage til den, de serverer ved 2-persones borde. Det lykkedes os at fordele den på 6 tallerkener. Efter yderligere en halv time kom tjeneren og spurgte om han skulle tage tallerkenerner.
Det skal siges at vi gjorde opmærksom på at vi var sultne mange gange både før og efter det - og at de undskyldte meget at det gik "lidt langsomt" som de sagde.
Et forslag om at kompensere med en omgang øl blev affærdiget meget konsekvent. Det kunne der ikke være tale om,
Dårlig service - dårlig oplevelse. Og for at føje spot til skade var der lagt en guldøl på regningen, som ingen af os havde fået serveret. Skidt skidt.
Vi kommer ikke igen.

Café Fik-Ret kundeservice