Flyttefirma Sjælland anmeldelser

Flyttefirma Sjælland anmeldelser

Perfekt
9.7

Super effektiv og hurtig flytning

Alletiders service af alle tre flyttemænd! De kom til tiden og der var god service hele vejen igennem. Der var drøn på fra start til slut.
Kan absolut anbefales!

Hurtig og effektiv

De var venlige og hurtige, super oplevelse

Hurtig og effektiv flytning

Dygtige og professionelle flyttefolk, der hurtigt og billigt klarede flytningen med et smil.

Fremragende

De kom til tiden var høflige og flyttede mit klaver fuldt tilfredsstillende. Alt i orden.

Effektivt, venlig og professionelt udført!

Kom til tiden, alle ting blev behandlet pænt, flytningen blev udført omhyggeligt og hurtigt - kort sagt perfekt :)

Denne anmeldelse er blevet indberettet af virksomheden på grund af groft sprogbrug.

Trustpilots Kundeservice er ved at gennemgå anmeldelsen.

Når vi har gået den igennem, vil den enten blive slettet eller lagt op på Trustpilot igen.

Se vores retningslinjer for anmeldelser her.

Super

Det har været som aftalt og så kan man vel ikke bede om mere!!!

First class service, from the best two movers in the business!

From the first email question (answered within a few hours) until I waved goodbye, my experience was fantastic with two of the best movers I have ever met; this is how moving was meant to be. It was like moving with friends, except these guys were 100% professionals. They treated my things as if were moving overseas not just a few streets away and were as friendly as well as efficient. I would like to thank Mike and Nic again for a job well done!

Super service

Super service, har brugt samme firma, og samme chauffører før, og kan varmt anbefale dem.

Rigtig god flytteoplevelse

Flytningen gik helt som planlagt. Flyttemændene var flinke og fleksible og passede godt på vores ting.

Englene eksistere!

Alle andre flyttefirmaer ville gå konkurs hvis alle i dk kendte til det her firma.... De er super høflige, glade og ekstremt hjælpsomme, mere end hvad man ville kunne forvente! ... Helt 100 det er dem jeg vil bruge igen og anbefale til andre... Flytte firmaet til folk på su....

Fantastisk flytteservice

Super flytteservice, med dygtige medarbejdere.

Søde effektive drenge!

Super flytning, ingen skader, søde drenge

Perfekt flytning

Super flytning, flyttefolk med overblik og godt humør og god service, jeg er rigtig glad for at jeg valgte flyttefirmaet sjælland

Perfekt, Professionelt og til en fair pris

Da vi skulle flyttet til Sverige overveje vi 3 muligheder.
1) Gør det selv, leje en bil og selv flytte
2) Få et meget billigt tilbud fra en privat person som gør flytninger i weekeenderne
3) Få et rigtig flytte firma til at gøre det.

Risikoen ved løsning 1 eller 2 er bare at så meget kan gå galt og det er alle ens ejendele som helst ikke skal forsvinde eller skades

Forskellen i pris på at bruge Flyttefirmaet Sjælland eller en af de to andre muligheder var meget lille når man regner alle ekstra omkostninger med, og det at have et rigtigt flytte firma til at hjælpe gjorde bare at der var styr på tingene, at det blev pakket godt i bilen, at ting skete til tiden og at alt blev afleveret som aftalt.

Oven i det var flyttemanden, Søren, en rigtig flink fyr som arbejde hårdt og effektiv men stadig den type person som man vil betro alle sine ejendele til.

Der er ikke noget Flyttefirmaet Sjælland kunne have gjort bedre.

En perfekt flytning

Perfekt, Det er hvad jeg vil betegne min netop overstået flytning.
Michael la Madrid Hansen og Nicholas dalhoff Christiansen var meget hurtige og professionelle.

Topkarakter i kvalitet og konkurrencedygtig pris.

Suveræn flytning - top point. Det bedste - kvaliteten og effektiviteten i udførelsen og bestillingen.

Hurtig og glad og effektiv service

Det var hurtigt og effektivt, med positive og glade folk der knokler derudaf. Top karakter og ingen ridser. Mine bedste anbefalinger. Et godt råd: brug flytteråd fra hjemmesiden, så går det som smurt!

Rigtig god flytning!

Kan varmt anbefales! Selv når man bor helt på 4. sal

Flyttefirma Sjælland:

Gratis flyttekasser og flyttetilbehør

Når du flytter med Flyttefirma Sjælland er det en del af den samlede flytteoplevelse du ikke skal tænke på at købe eller leje flyttekasser, vi stiller gratis flyttekasser til rådighed til flytning og du kan under bestillingen ligeledes tilkøbe professionelt flyttetilbehør til din nedpakning til fordelagtige priser, alt sammen leveret lige til din hoveddør - Så slipper du besvaret frem og tilbage til byggemarkedet og samtidig bliver vores flyttekasser genbrugt og det er selvfølgelig også godt for miljøet.

De nyeste Dankortterminaler

Flyttefirma Sjælland har indgået samarbejde med NETS som har leveret de nyeste Dankortterminaler til alle vores flyttevogne, det giver dig som kunde sikkerhed og tryghed under betalingen og du slipper for at hæve større kontantbeløb før flytningen.

Sikkerhedsgodkendt

Alle Flyttefirma Sjællands flyttemænd er sikkerhedsgodkendt af PET da vi også flytter for Politiet, det er en af dine sikkerheder for ordentlige flyttefolk når du flytter med Flyttefirma Sjælland.

24/7 kundeservice

Vores online kundeservice er altid åben på hjemmesiden, vi sidder klar ved tasterne til at besvare din henvendelse og svare ofte inden for kun få minutter og altid samme dag, alle aftaler aftales på skrift, så ingen misforståelser og pris eller mængde kan forekomme.

Møbelforsikring

Vi har Danmarks bedste møbelforsikring, så skulle uheldet være ude så skal du ikke bekymre dig, yderligere har vi samarbejde med nogen af Danmarks bedste møbelsnedkere der kan fjerne små ridser og andre uheldige skader, alt dette sker uden ekstra beregning og er en del af servicen når du flytter med Flyttefirma Sjælland.

Flyttelift - Grøn flytning med besparelse!

Vores super moderne og innovative flyttelift tager dit indbo hurtigt og elegant op til dit vindue eller altan. Flytteliften er specielt bygget og kan komme ind i selv den mindste baggård og det er uden larm og forurening fra bankende dieselmotorer som andre flyttelifte, vores flyttelift kører på strøm og er dermed med til at beskytte miljøet.

Medlem af DMF

Flyttefirma Sjælland er medlem af DMF (Dansk møbeltransport forening) Dette er et kvalitets stempel indenfor flyttebranchen og kun flyttefirmaer med orden i forsikring, ingen forbrugerklagesager og vognmandstilladelser kan optages, yderligere er der løbende efteruddannelse og kvalitetskrav fra DMF.

iPad system sikrer dig!

Hos Flyttefirma Sjælland er vi gået over til en 100% online løsning, det gør du som kunde får din regning på mail, efter du har underskrevet din kvittering på vores iPad vi har med ud til dig, her har du også mulighed for at bedømme din flytning og komme med ris og ros. Selvfølgelig spare vi også miljøet for en masse papir og tryksværte.

Kvalitets flytning og opbevaring til lavpris er et must for Flyttefirma Sjælland

Velkommen til Flyttefirma Sjælland, vi tilbyder kvalitets flytning og opbevaring til lavpris og gør alt hvad vi kan for altid være 2 skridt foran vores konkurrenter, hos Flyttefirma Sjælland må du gerne have høje forventninger til din flytning fra start, her kan du trygt læne dig tilbage og se dit indbo blive pakket professionelt på kun få timer, opleve din 5 værelses lejlighed på 5 sal blive flyttet ned og pakket professionelt på lastbil på kun få timer, opleve dit bohave blive opbevaret professionelt til kun få hundrede kroner om måneden, for vi ved af den billigste timepris ikke er ensbetydende med billigst slutpris. Det er effektiviteten af flytningen det drejer sig om og med kompetente flyttefolk til god løn og innovative flytteløsninger som f.eks. strøm flyttelift, ramper, el-sækkevogne mm. vil der blive skåret mange timer af flytningens tidsforbrug og der ligger den prismæssige besparing, så vælg Flyttefirma Sjælland ikke for billigst pris men for effektivitet og kompetente flyttefolk og flytteløsninger der i den sidste ende giver besparelse og skadefri flytning!

Tilfredse kunder & gode flytteoplevelse er hjerteblod

Det er hjerteblod for Flyttefirma Sjælland at du er tilfreds med din flytning og få en god flytteoplevelse, det er nemlig glade kunder og gode anbefalinger der driver vores flytteforretning og kun gennem gode anbefalinger fra tidligere kunder og fulde kundetilfredshed kan vi have vækst og tilgang af kunder, derfor vil du opleve en flytteforretning der ligger vægt på af gå hele vejen og gøre alt for du som kunde oplever af være i trygge og professionelle hænder under hele flytteforløbet.

Kompetente og selvtænkende flyttemænd

Hos Flyttefirma Sjælland er vores flyttemand håndplukket blandt branchens bedste flyttemænd og dette kan vi tillade os gennem lange ventelister og mange daglige ansøgninger hos Flyttefirma Sjælland, dette skyldes et godt rygte, nye Mercedes flyttebiler, god arbejdsplads, godt arbejdsklima og ikke mindst en løn langt over overenskomstlønnen. Hos Flyttefirma Sjælland er vores flyttemand specielt oplært til af varetage din flytteopgave efter alle flyttekunstens regler, pakke- og flytteteknikker og flyttemanden kan håndtere selv de sværeste flyttesituationer, det gør af dit indbo bliver behandlet nænsomt og professionelt under hele flytteopgaven og intet bliver glemt, overset eller ridset undervejs.

Spar op til 70% på opbevaring med en masse gratis fordele.

Hjørnestenen i Flyttefirma Sjælland er vores 4000 km2 højloftet lagerhal med central placering i Hedehusene / Storkøbenhavn lige på motorvejstilkørsel 8 Fløng, denne centrale placering af vores opbevaring gør vi kan tilbyde opbevaring langt billigere end vores konkurrenter, ikke mindst fordi vores dygtige og kompetente medarbejder gratis indpakker alt indbo i professionelle flyttetæpper og special strækfilm der både komprimere men også beskytter mod snavs, selv gratis flyttekasser får du under din opbevaring hos Flyttefirma Sjælland - Dette og langt mere gør af du både får professionel opbevaring men også op til 70% billigere end andre steder og husk du betaler kun for den plads du bruger, hverken mere eller mindre. Ydermere er vores opbevaring opvarmet, videoovervåget, alarmsikret, skadedyrssikret og du er også velkommen til selv af komme og hente og bringe dit indbo, dog skal vi gøre opmærksom på af Flyttefirma Sjælland anbefaler du bruger os til ind og udlevering af bohave, da du her får den optimale besparelse på lagerleje og den bedste indpakning af dit bohave, ligeledes ved levering af dit indbo kan vi levere pallerne helt op til din hoveddør og igen med kæmpe besparelse i tidsforbrug - Det vil du ikke fortryde hvis du er ligesom 99% af vores andre kunder.

Flytning i verdensklasse gennem 10 år

Flyttefirma Sjælland har varetaget flytninger for Danskerne i snart 10 år og vores letkendelige flyttebiler er efterhånden dagligdag på de Danske motorveje og det er vi stolte af, men vi er aldrig blevet så selvfede vi ikke lytter til gode råd fra dem vi lever af - Nemlig kunderne og vi ligger os ikke i hængekøjen og forventer alt kommer til os, du vil altid finde Flyttefirma Sjælland i overhalingsbanen, altid nyskabende og altid med fingeren på pulsen. Det er en vigtig faktor hos Flyttefirma Sjælland at være nyskabende ikke for bare at være nyskabende, men for af dække det behov om af blive rost for sit arbejde og kunne være stolt af det styk arbejde man levere til kunderne, det behov har vi og det er det behov der har gjort os til det flyttefirma vi er i dag! Det er vigtigt af alt den gratis service som f.eks. gratis kunderådgivning eller gratis flyttekasser følger med den kvalitets flytteoplevelse det skal være, det er vigtigt der er sublimt og går hånd i hanke med indtræk af hjemmeside og firma generelt, det er en kæmpe opgave og det er den opgave vi dagligt holder os beskæftiget med. Vores flyttemænd og flyttebiler er ikke bare flyttemænd og flyttebiler, det er reklamesøjler for vores virksomhed og de er en del af det helhedsindtræk der gør du får en god flytteoplevelse, de skal kunne besvare alle de spørgsmål du måtte have og have kompetente flytteløsninger til dem alle, de skal kunne servicere dig som kunde med betaling og samtidig udfører en effektiv flytning uden spild af tid, de skal være firmaet billede udadtil. Du vil se vores flyttemænd komme i uniform til din flytning og du vil altid se vores biler nyvasket og med orden på ladet, det er en mærkesag af selv de små detaljer du som kunde ikke tænker over men som giver helhedsindtrykket bliver taget alvorligt.

Hent et gratis flyttetilbud

Hent et gratis flyttetilbud på din flytning og lad os i fællesskab finde en fornuftig løsning på din flyttesituation, det ville glæde os meget hvis du ville kontakte os - Vores flyttekonsulenter sidder klar med kompetent hjælp og rådgivning og husk alle spørgsmål er velkomene, vi er her for at hjælpe.

Besøg Flyttefirma Sjælland

Vi bor Hovedgaden 501 A
2640 Hedehusene

Flyttefirma Sjælland er placeret 3 ud af 39 i kategorien

Flyttefirma Sjælland er placeret 1 ud af 22 i kategorien Fragt & pakkefirmaer

Flyttefirma Sjælland er placeret 1 ud af 11 i kategorien Opbevaring & Lager

Professionel kvalitetsflytning

Specieltbyggede flyttebiler

Vælg Flyttefirma Sjælland når dit indbo fortjener den bedste behandling.