Formlife anmeldelser

Formlife anmeldelser

Meget lavt
1.9

varmasti laihtuu

on meinaan niin kallis kusetus ettei ole varaa ostaa ruokaa.

Scumbags, ala-arvoinen huijariyritys

Arvosteluasteikon alapuolella, mafiajoukkoa. Tuotteet varmasti niin huonoja etteivät saisi niitä myytyä muuten kuin pettämällä asiakkaita.

formlife mainostaa virheellisesti

Kokeilupakkausta ei saakaan kokeilla vaan täytyy heti joko lähettää takaisin tai maksaa seuraavat 2 kuukautta kovalla hinnalla.Tuote joka maksaa katukaupassa 15 euroa maksaa heillä 60 euroa. Kaupan toimitusehdot on milloin tanskaksi, milloin englannisksi tai ei ollenkaan aukaea. Sitten kun olet jo haksahtanut toimitusehdot löytyy omalla kielelläsi. Ei puhelinnumeroa, ei vastausta sähköposteihin. On tosi paska asiakaspalvelu mutta heidän ei ole tarkoituskaan luoda pitkiä asiakassuhteita vaan ottaa vaan rahat. Tosi epärehellistä toimintaa.

Formlife vedättää asiakasta.

Formlife mainosti ilmaista kokeilua eräälle laihdutus pillerille. Mainoksessa puhuttiin vain ilmaisesta kokeilusta. Kun tuotetta meni tilaamaan piti laittaa luottokortti tiedot 3€ postitusmaksua varten. Missään ei annettu ymmärtää että asikas olisi pakoitettu tilaamaan tuotettaa ilmaisen näytteen yhteydessä.
Kun näyte tuli postissa sen mukana oli paperi jossa luki että tuote maksaa 80€/kk ja tuotetta lähetetään 2kk lähetyksissä. En ollut missään vaiheessa antanut myönnytyksen tällaiseen. Menin heti firman nettisivuille perumaan tilauksen jota en ollut edes tehnyt.
Jonkin ajan päästä postissa tuli kuitenkin paketti jossa 2kk pillerit ja paperi jossa luki että ovat veloittaneet summan 160€ luottokortiltani.
Peruin oman luottokortiini jotta tämä petollinen firma ei enää pääse luottokorttiini käsiksi.
Firmalla ei ole peruutus eikä palautus mahdollisuutta. Ei ole puhelinnumeroa johon soittaa. Ainoa yhteys sähköposti johon vastaavat hyvin niukasti.
Tämä on hävytöntä rikollista toimintaa ja firma pitäisi laittaa mustalle listalle. Toimintamalli perustuu asiakkaan vedättämiseen jotta pääsevät käsiksi asiakkaan luottokorttiin.

lack of information

lack of informations about charging for first shipment after purchessing free sumple. no remained email at all. I get felling they wont to ript you ofyour money. Very anplesent staff when dealing witch any of your problems

Formlife er et tyverifirma

Hej med jer. Dette brev har jeg afsendt dags dato. Håber at det er til inspiration til jer alle sammen.

Til Formlife.nu

Cc: DR og TV2

Aldrig nogensinde har jeg følt mig så snydt og bedraget ud over alle grænser.

Læs nedenstående mail.

Min mand bestiller nogle slankepiller til 19,- kr. ved ovenstående firma. Beløbet bliver rigtigt nok trukket fra min mands konto og han modtager efter et par dage en lille portion slankepiller. Efter et stykke tid bliver der trukket yderligere 19,- kr. fra hans konto ?? Der går så yderligere et stykke tid, så bliver der trukket 898,- kr. fra min mands konto ??? Vi har intet modtaget fra Formlife ud over det først nævnte.

Kontakter Formlife, ber’ om at de skal afmelde min mand og sende de penge retur som de har trukket/stjålet men de påstår at der er sendt en pakke til min mand Hmmmmm….Intet modtaget og ingen penge retur på min mands konto.

Der går et par måneder og så sker der nøjagtigt det samme igen. Jeg kontakter endnu engang Formlife og forlanger at de penge de igen har trukket/stjålet fra min mands konto skal retur. Intet modtaget og ingen penge retur. To dage efter den sidste henvendelse kommer der pludselig et brev fra Formlife som indeholder to små pakker White Strips til tænderne. Samme dag sender de en mail til min mand om at han nu er afmeldt fra Formlife.

Alt i alt har min mand betalt 1834,- kr. for en lille pakke slankepiller samt to breve blegemiddel til tænder. HVAD sker der lige for det firma. Det er det største fup firma der findes. Jeg kan kun opfordre til at folk skal holde sig langt væk og aldrig nogen sinde oplyse deres kontonummer til sådanne Fup firmaer som Formlife.

I øvrigt kan der læses anmeldelser på nettet omkring Formlife om nøjagtigt samme situationer som min mand har været igennem.

Skulle Formlife igen trække penge fra min mands konto bliver de meldt til politiet

Med venlig hilsen Birgit

FormLife's fortsetter å svindle folk.

Jeg anbefaler alle som har gitt kontoopplysninger til FormLife om å stenge kontoen sin øyeblikkeligog og be om et nytt kort. FormLife missbruker kortopplysningene de får ved netthandel, og tapper urettmessig din konto for penger. Jeg har prøvd å spore firmaet her i Norge. Det har ikke latt seg gjøre, og tlf. nr. de oppgir på sin norske nettside, er ikke i bruk og noen adresse er ikke registrert. Dette firmaet driver storstilt svindel, og består nok kun av en postboks og et lager i en garasje eller et kjellerrom, et eller annet sted i verden.

1 plads

de skulle have en 1 plads i svindel!

jeg har idag modtaget et brev fra forbrugerombudsmanden- så i kan sende mig en mail på: misstoft@live.dk
så sender jeg videre hvad de skriver.
det er nemlig sådant at forbrugerombudsmanden har modtaget RIGTIG mange anklager imod dette firma.
som ikke bare må sende folk til inkasso uden at bekræfte at man har indgået en aftale med dem.
de har samtidigt givet firmaet en frist! elllers er det en politi anmeldelse og pengene tilbage til de forbrugere de har snydt
ikke at ens egen skal er at betragte. men måske overordnet.
men det er f.... da godt nyt!
og hvis vi skal have dem ned med nakken forslår jeg stadig en underskriftindsamling!
så send mig en mail. evt med en skannet underskrift og hvor i skriver hvad i er blevet snydt for begrund jeres underskrift
så sørger jeg får at få det sendt til forbrugerombudsmanden!!

svineri i værste kaliber..

jeg deltog i en konkurrence hvor jeg efterfølggende blev tilbudt en prøvepakke på tandblegning for 19 kr.. jeg betalte og modtog og syntes det var dårligt og kunne læse med småt at jeg åbenbart havde sagt ja tak til et abonnement! meldte mig fra med det samme og det var i starten af november og har intet hørt før idag hvor der er kommet en inkasso på ligge under 900 kr for en pakke jeg skulle have modtaget d. 12 november, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre for jeg har jo meldt mig ud og jeg har aldrig modtaget andet end prøvepakken som de har trukket over min konto så nu er jeg bange for at de også kan finde på at trække de 900 kr.. ville ønske jeg ikke havde været så nem at friste..RÅDER ALLE TIL AT HOLDE SIG LANGT VÆK FRA DEM OG DERES PRODUKTER..

Bondefangeri

Ja nu er jeg også den heldige vinder af et girokort og en pakke jeg bestemt ikke har sagt ja til og får så af vide i deres kundeservice, at jeg har klikket på den store grønne knap på deres hjemmeside og accepteret. Gu har jeg ej, for da de bad om konto oplysninger sprang jeg fra, men så sender man da bare pakken alligevel med posten samt et girokort.....

5 stjerner for fusk, for det kan de sku finde ud af.

Lorte firma.

Formlife

Det er svindel og fusk!!! Køb aldrig "prøvepakker" fra FormLife... Efter at jeg i god tro havde købt en prøvepakke til 29 kr., trak de efterfølgende 1196 kr. på min konto!!! Bondefangeri!!!

(Mener bestemt ikke at de fortjener 1 stjerne, men mindre kunne åbenbart ikke gøre det!)

Fupfirmaet Formlife

Er også hoppet på limpinden hos Formlife med et tandblegningsmiddel. Mine oplevelser svarer stort set til andre indlæg her på siden. Formlife har også trukket 898 kr. på min konto på trods af returnering af den pakke, der fulgte efter prøvepakken. De har meddelt mig, at min abonnement nu er opsagt, men jeg har alligevel valgt at spærre mit kort.

Jeg har spurgt i forbrugerrådet, der anbefalede både at kontakte min bank mhp på at få pengene retur og at henvende mig til forbrugerombudsmanden, hvad jeg også har i sinde at gøre.

Jeg må samstemmende sig, at det er totalt misvisende, at give firmaet en stjerne.

De bruger dine kort oplysninger til at hæve fra din konto!!!!

Pas på !!!!!!! det er det største svindelforetagende nu bruger de også dine kortoplysninger til at hæve fra din konto.
Jeg købte via nettet en prøvepakke til 19,00 Kr. og betalte med mit visa - dankort og ca. 10 dage senere opdagede jeg at der var hævet 898,00 Kr. på min konto uden min viden.

Total svindel

Hej alle jer derude som osse er blevet snydt og vildledt af formlife....Nu var det min tur, osse pga. blegemiddel til 19.00 kr. som pludselig bliver til 897.96 kr.???????
Jeg giver en stjerne fordi man ikke kan give mindre! Desværre 1 stjerne for meget!
Vh. T

tulz

Hej

jeg sidder her og tænker og tænker på hvad jeg nu skal gøre, jeg får d. 16 sep tilsendt en pakke fra formlife, hvortil jeg åbner den for at se hvad det er.... Det er noget blegemiddel som jeg ikke har bestil og sender det retur, et par dage efter får jeg en mail hvori der står at de har fået min pakke retur... Jeg gør ikke mere ved det indtil jeg får 2 girokort en på et mindre beløb og en på et større beløb. Jeg ringer derfor til formlife for at sige de har sendt mig 2 regninger, men at jeg jo har sendt den pakke retur og får af vide at jeg har modtaget en prøvepakke hmmm som jeg aldrig har modtaget, men jeg får gentagende gange af vide jeg skal betale hvilket jeg jo ikke vil når jeg har sendt pakken retur. Jeg får et par dage senere et inkassobrev... Jeg ringer derfor igen til formlife, men igen bliver jeg mødt med surhed og at jeg bare skal betale...... Der går så over en måned og igen idag får jeg et inkassobrev fra dem

Formlife / Helsecare = FUP & SVINDEL!

Der må altså snart ske noget! Det kan ikke være rigtigt at et "firma" som dette, skal ha' lov til at fortsætte med det her!

Firmaet Fup & Snyd

Så er jeg den næste, der er røget i Formlifes kløer.
Det er da det største svindelfirma, jeg nogensinde har set.
Hvordan kan de skrive, at der er 14 dages fortrydelsesret, når de sender den første pakke allerede efter bare en uge??

Jeg modtog det, jeg troede var en prøvepakke og ikke engang har prøvet det og når jeg så modtager næste pakke er jeg ikke klar over hvad det var, for jeg havde da helt gemt alt om, at jeg tidl. havde modtaget den lille pakke fra dem, men ikke ment, at jeg havde sagt ja til yderligere fra dem, så jeg sender pakken retur efter at have set hvad der var i den. Har så fået en rykker på den idag og ringede dem op, for at sige, at jeg ikke vil betale for noget. jeg har sendt tilbage.

De påstår, at der ingen fortrydelsesret er på varer fra dem og så siger jeg øhhh det er da ikke lovligt iht. forbrugerloven, så i morgen kontakter jeg forbrugerstyrelsens hotline, med henblik på en poitianmeldelse.

Er der forresten andre af jer, det vidste at de havde været i Kontant sidste år ????

Hm.

Jeg har før fået bleget mit tænder med et produkt jeg købte fra sensiwhite hvor alt gik godt, derfor da jeg så reklamen for formlife tænkte jeg at det kunne jeg da prøve (det var jo så billigt).

jeg annulerede købet med det samme, da jeg læste at det efterfølgende ville koste mig de der 800-et-eller-andet-kroner og jeg SKULLE betale for i hvertfald én omgang.

Jeg skrev en mail om det var en fejl og jeg ønskede købet annulleret små 5 minutter efter det skete. Jeg fik en mail tilbage om det var annulleret og jeg tænkte at det var så det.

De trak 19 kroner fra min konto, men jeg tænkte at det var næsten ok efter jeg havde spildt deres tid og jeg ville ikke lave en stor sag omkring de 19 kroner.

to dage senere modtog jeg en pakke med posten hvor der var vedlagt en faktura og et girokort som jeg skulle betale. Jeg ringede med det samme og sagde jeg ikke skulle have noget og jeg ikke havde bestilt noget. Manden i kundeserviceafdelingen talte til min som om jeg var latterlig fordi der stod jeg havde bestilt en ny pakke, med betaling på girokort lige efter jeg havde annulleret der første køb. Dette skal lige siges at det har jeg under ingen omstændigheder gjort, hvorfor annullere noget for at købe det igen bagefter?

Men men, jeg fik også denne ordre annulleret og sendte pakken tilbage.
to dage efter fik jeg en mail fra dem hvor de ikke kunne forstå jeg havde sendt min pakke tilbage, selvom jeg havde fået en bekræftelse på min annullering af nu begge ordre.

Jeg ignorerede mailen og nu er den sag så afsluttet.
Men de skylder mig stadig 19 kroner.

Der er noget galt med dette firma!

Hold Jer væk.
Super dårlig Kundeservice og bondefangeri med en reklame på Facebook.
Jeg købte en prøvepakke med 4 strips for at få hvidere tænder.
Super dårligt produkt.
Jeg oplyste firmaet, at jeg ikke ønskede at modtage mere fra dem. Det var helt iorden, men jeg havde åbenbart forpligtede mig til at modtage næste pakke til ca. 900 kr. Og hvis jeg ikke ville have den (hviket jeg jo allerede havde oplyst dem) kunne jeg sende pakken tilbage og ville derefter modtage mine penge retur.
Prøvepakke ? Skulle man ikke lige have tid til at prøve produktet inden de sender ny forsyning og man efter endt prøvetid, kan sige nej tak til ydeligere produkter, hvis produktet ikke lever op til min forventning!!
DET er jo helt forkert. Så pas på dette firma.
Har heldigvis ikke modtaget nogen pakke endnu, og håber heller ikke de sender den, efter at jeg skrev til dem, at jeg vil gå til forbrugerstyrelsen med denne sag.

Det er løgn, pas på!

Hver gang de får en dårlig anmeldelse, sletter de de dem! Ham der ejer Formlife har været med i Debatten fordi han svindler. Pas på!

formlife.com kundeservice

Besøg Formlife