Gummiland anmeldelser

Gummiland anmeldelser

Middel
5.8

Fupfirma

Dette er bare igen et af Mickey Gee's fupfirmaer hvor du ikke får hvad du betaler for.
Mickey Gee tager endda overpriser. På [external link removed] kan du få 10 stk. Protex - Classic Kondomer 35,00 mens de koster 49 kroner på hans falske side.....
Og ydemere får han sine "medarbejdere" til at lave falske anmeldelser.........

Som i også kan se på deres hjemmeside. Så snyder de sig til højere status på TrustPilot. Endnu en grund til at holde sig væk

Ingen problemer!

Bestilte og modtog hurtigt varene, i diskret indpakning, helt uden problemer.

En fornøjelse, men Deres hjemmeside kunne dog godt trænge til en grafisk overhaling :)

Diskretion en æressag.

Min største frygt vedrørende køb af kondomer var at man får en pinlig pakke eller at konen opdager det, når hun kigger min betalingsoversigt igennem.
Jeg ringede ind for at høre, hvor diskret virksomheden var, og der blev lovet fuld diskretion. Pakken kom allerede dagen efter, så det kunne ikke være bedre.

Fed internetbiks, som dog kan trænge til et designmæssigt make-over. Får min klare anbefaling.

5 store stjerner.
gummiland.dk

Besvarelse fra gummiland.dk

Kære Christian,

Tak for de rosende ord, og ja - vi ser os fuldstændig enige vedr. vores design.
Det er også noget, som der arbejdes på. For at give vores kunder en mere udsøgt fornøjelse. Det er dog ikke det visuelle vi vægter højest, men der imod kvalitets produkter, og god kundebetjening.

Tak fordi du handlede hos os.

gummiland.dk kundeservice

Besøg Gummiland