Helsedanmark anmeldelser

Helsedanmark anmeldelser

Meget lavt
1.6

Curcumin er værdiløse piller uden effekt

Hold fingrene væk fra dette svindelfirma
Curcumin er piller uden effekt. Tværtimod er mit kolesteroltal steget
og ikke faldet, som firmaet havde lovet det ville gøre.

Hold dig væk

Jeg har frameldt mig deres produkter. Med den sidste forsendelse modtog jeg ingen regning. I dag (1 måned efter forsendelsen) modtager jeg så en regning for forrige forsendelse + et rykkergebyr på 100 kr., som jeg ikke har tænkt mig at betale. Jeg kan se at andre er i samme båd. Firmaet er ikke til at få fat i. Det må være fup og ikke sjovt at havne i sådan en situation.
Jeg hører, at rykkergebyrer og trusler om at blive indberettet som dårlig betaler er tomme trusler, da firmaet ikke ligger i Danmark.
Tak for lektionen.

fupfirma

hold potterne væk fra dette FUPFIRMA

utroligt dårlig markedsføring

selvom man har opsagt produktet bliver de ved med at komme med regninger tilfølge, hold jer væk fra firmaet

pas på køb aldrig hos helsedanmark

jeg har fortrudt 1million gange at have købt en prøve pakke hos helsedanmark, nu har jeg fået den ene rykker efter den anden og sendt piller tilbage 2 gange hvor jeg bare har skrevet retur på pakken. jeg vil godt advare andre ved at købe noget hos helsedanmark for det er verdens største fup firma pas på,

HELSEDANMARK ER ET FUPFIRMA

Ifølge sundhedsstyrelsen er firmaet ikke hjemmehørende i Danmark, og hvis man modtager eksempelvis glucosamin eller lignende helse-produkter, så bliver det betragtet som ulovlig indførsel af medicin, hvilket kan udløse en bøde på 2500 kr.!!!
Man har som almindelig forbruger ikke en chance, for at se at firmaet ligger i udlandet, hvilket vel også er hele ideen fra deres side, SÅ HOLD JER LANGT VÆK FRA DETTE FIRMA OG IGNORER DERES RYKKERE, SOM DE BLIVER VED MED AT SENDE, SELVOM MAN HAR OPSAGT ABONNEMENTET, DA RIBERS IKKE VIL FORETAGE SIG NOGET VED EVENTUELLE SAGER, OG DE ER INFORMERET OM, AT DE HANDLER ULOVLIGT.

Beregnende og svindel firma

Hej
Jeg har bestilt en prøv epakke på Curcumin tabletter. Helse danmark sendte mig to prøve pakker. jeg har betalt begge pakker. jeg har talt med min læge, han siger det er spild af penge, tabletterne er værdiløse.Jeg har meldt mig ud flere gange, men stadigvæk får jeg tilsendt to pakker ad gangen. Helsedanmark accepterer ikke min udmeldelse.
Det er et svindelfirma, som kun ønsker kundens penge.

Fup fup og atter fup

Jeg var abonnent i 3 mdr. Har en mail hvori der står at mit abonnement er opsagt. På sidste faktura står der "opsagt - vil ikke modtage mere". Alligevel kom der endnu en pakke efter 1 måned. Den blev sendt retur.

Så begyndte regninger og rykkere at komme. Er nu på 4. Rykker med trusler om registrering som dårlig betaler samt retslig inkasso af Fogedretten med omkostninger på flere tusind kroner, som jeg skal betale.

Det er da patetisk at et firma opfører sig sådan.
Ærgerligt at ejeren ikke bor i Danmark, så han kunne blive stoppet.

UÆRLIGHED HOS HELSE - DANMARK

VIRKSOMHEDENS NAVN ER HELSE-DANMARK OG JEG HAR HAFT GLYCOSAMIN PÅ PRØVE OG KAN NU IKKE SLIPPE AF MED HVERKEN PILLERNE ELLER FAKTURAERNE OG TRUSSELBREVENE

Plat og svindel

Det er umuligt at komme i kontakt med dem ...
Det er IKKE et dansk firma ...
De sender opkrævninger selv om regningen er betalt ...
Hold dig langt væk fra dem ...

Se hvad Sundhedsstyrelsen skriver om dem her ...

Helse Danmark = Vita Nordica

Vær lige opmærksom på fupvirksomhedernes navne i overskriften idet begge har til huse i 43 Hindhede Walk 05 - 07 i Singapore - og helt bevidst ovetræder love og regler omkring indførsel af lægemiddelprodukter i DK samt sender til unge under 18 år trods disse ikke har bestilt noget.
PS: De fortjener sgu ikke engang den stjerne -men ellers kan man ikke få sit indlæg frem...lidt dårligt...
Mik
Vestsjælland

Et meget utroværdigt navn, der kan føre til kriminalitet ved køb.

Jeg vil ikke give dette firma nogle stjerner. Når man bruger et navn som Helsedanmark, drømmer man jo ikke om at det er et firma i Singapore med adressen 43 Hindhede Walk #05-07 Singapore 587973 Singapore.

Et firma der overtræder købeloven ved e-handel, og som skjuler sig så meget, at du kun kan komme i kontakt med dem på deres betingelser/hjemmeside, hvor du kan komme ind på en fane med nogle få muligheder, kan ikke være troværdig.
Jeg betstilte et produkt mod slidgigt, før jeg opdagede, at det er et firma der leder almindelige mennesker til at gå kriminalitet, da det ikke er lovligt at importere lægemidler eller kosttilskud fra lande udenfor EUJeg har returneret alt, hvad de sender til mig, også efterfølgende breve. Det vil jeg fortsætte med, hvis de ikke stopper med at sende breve til mig.

Utroværdigt, useriøst firma (ej dansk)

Køb aldrig noget hos Helse Danmark, det er et firma i Singapore, og er slet ikke dansk. Når du køber varer hos dem ender "medicinen" som regel hos Sundhedsstyrelsen, fordi det er ulovligt at impotere det til Danmark.
Du kan ikke kontakte dem, og selv om du opsiger dit abonnement så bliver de stadig ved med at sende til dig.
SÅ HOLD DIG LANGT VÆK FRA DETTE FIRMA.......

Svindel, humbug, trusler og bondefangeri!

Samme dag som jeg modtog en prøvepakke fra helsedanmark.dk meddelte jeg dem, at jeg opsagde. Alligevel fortsætter de med at sende pakker - og nu også trusler om registrering som dårlig betaler. Har talt med Forbrugerrådet, som siger, at det er tomme trusler, da firmaet hører hjemme i Singapore, udenfor dansk retsområde. Det er umuligt at kontakte dem. Ignorer dem!

Svindel og fup

Har bestilt en prøvepakke på GLUCOSAMIN og skulle betale 29 kr i fragt gebyr, men jeg har aldrig modtaget varen, men har nu fået en påmindelse + rykkergebyr ialt 129 kr. USERIØST FIRMA

svindel

et total useriøst firma, det er ikke dansk, men sikkert fra singapore. deres varer bliver stoppet i tolden, de er ikkke lovlige i danmark. firmaet kan man heller ikke komme i kontakt med

Ulovlig og fup

Har modtaget, og har så opsagt, aftalen, men de bliver ved med at sende, Told og skat har 3 gange stoppet forsendelsen og truer nu mig med politisag, for at indfører ulovlige produkter.

Når man handler gennem Helse Danmark, som man kender navnet på forventer man et firma, der er lovligt, men det viser sig at være et firma der har lavet en copy cat af det Danske firma, på navnet, der er nemlig 2 der hedder Helse Danmark.

Så vil lige advare alle mod at handle, i kan komme i spjælet, for at indfører ulovlige produkter.

FUPFIRMA - ADVARSEL

Kan kun fraråde alle at handle dér - det er et fup firma og umulige at komme i kontakt med.

Jeg modtager trussel om inkasso og fogedretten, fordi jeg nægter at betale for varer jeg endnu ikke har bestilt - og som iøvrigt er indført ulovligt til DK.

Flere er blevet dårlige af Glucosamin - og jeg har smidt min første sending ud - samt den som jeg fik få dage efter prøvepakken.

helsedanmark

er eget af samme firma som kalder sig formlife idag
sååå se lige mine anmeldelse for formlife!
de snyder rigtig mange

Er Helsedanmark din virksomhed?

kundeservice

Besøg Helsedanmark