Highway69 anmeldelser

Highway69 anmeldelser

7.7

Lækkert mad!

Highway 69, er mit favorit sted når jeg vælger mad udefra.
De har et bredt menukort. Du får massere af mad for pengene og det smager bare kanont. Super god service, altid smilende og imødekommende.
Der er en hyggelig atmosfære og jeg kan spicelt anbefale deres spareribs MUMS! de fås ikke bedre efter mening. Stor ros herfra :)

kanon oplevelse

var lige en smut på highway 69 igen - kanon spisested hvor man får det man kan spise til billig penge.

kan varmt anbefalde stedet - prøv det selv

Highway 69

Vi blev inviteret ud at spise på Highway 69 af min mor.Vi blev mødt med god stemning fik super god mad til rimelige priser og god betjening. kan varmt anbefales til andre.

God mad til billige penge

Jeg har fået mad fra High Way 69 flere gange, og der har aldrig været noget at klage over.
Det er sød og venlig betjening, god mad og så er prisen til at betale. :)

Jeg vil anbefale stedet til andre. :)

Yderst utilfredsstillende!

Vi var 6 personer som tog ind for at spise. Ved snart ikke hvor vi skal starte, ikke et sted som kan anbefales!
Vi blev høfligt spurgt hvordan vi alle ville have vores bøf, hvor vi valgte at gøre det let ved for kokken og valgte alle medium. Da vi fik bøfferne var de helt gennemsteget.. Tilbehøret var ikke det rigtige og pommsfritterne var kolde og det samme med de to burgere vi bestilte..
Da vi ville klage over de forkert stegte bøffer, kom kokken høfligt ud og ville give os nogle nye, hvilket er god service. Desværre glemte han den sidste, hvor vi valgte at kontakte tjeneren igen, som tog maden med, og fik kokken ud igen.
Her valgte han at diskutere højlydt, så hele resturanten kunne høre det, hvor han desuden virkede meget ophidset, hvor vidt bøffen var gennemsteg eller medium.
Da vi så igen fik de nye protioner, var bøfferne acceptable, men kartoflerne kolde og sovsen uspiselig.

Flere andre kunder oplevede det samme, under vores besøg. Flere andre fik forkert mad og ikke korrekt stegt kød.

Maden er forholdsvis billig, men bestemt ikke pengene værd!
Den ene stjerne ligger i sodavanden, som heldigvis havde den rigtige temperatur..

Alt er altid som det skal være

Min kæreste og jeg har spist på næsten alle spisesteder her i Sæby, hvor vi bor. Mange gange har vi været skuffede og har tænkt at det kunne gøres bedre. Nogle gange har jeg været decideret sur, når jeg er kommet hjem og har åbnet for maden, og set at halvdelen har manglet eller har fået for lidt/meget..
På Highway 69 har vi oplevet en rigtig god service - dem der betjener kunderne er altid søde og venlige, vi har fået mad som fulgt ud - ja langt over - har levet op til vores forventninger, hvad enten vi har fået burgere, pizza eller steaks. Der har aldrig manglet noget hverken når vi har spist derude eller har bestilt til at tage med hjem, og der er MASSER af mad for pengene.
Bestemt et besøg værd!

Er Highway69 din virksomhed?

highway69.dk kundeservice

Besøg Highway69