JustSmoke.dk anmeldelser

JustSmoke.dk anmeldelser

7.9

Servicen er helt i top

Tornado cigaretten er helt i top og servicen er endnu bedre, drenge i brander jer særdeles godt. Nu hvor jeg har afhentet varene hos jer, så må jeg sige I er et par rare gutter - håber I får opfyldt Jeres mål :-)

Service + e-cigaret + levering helt i top

Købte en e-cigaret over nettet hos JustSmoke.dk..kunne ikke rigtig finde ud af hvad jeg skulle bestille for den skulle dække hele mit ryge behov. Den skulle holde strøm i lang tid og give den samme røg/damp som en alm. cigaret og have smag af menthol. Ringede derfor til JustSmoke inden jeg bestilte..Jeg fik den bedste vejledning og vi fandt sammen ud af hvad jeg skulle have. Jeg fik den dagen efter :) og kikkede lidt på den ang. størrelsen og den knap jeg skulle trykke på når jeg røg...men hvor blev jeg overrasket. Den var så god at ryge på med meget røg/damp og det væske jeg havde købt med smagte lige som det skulle. Vil KLART anbefale den til alle:) De kan godt betrakte mig som fast kunde. Kanon kundeservice..mvh. Betina Andersen

Super service

Bestilte en e-cigaret hos JustSmoke om lørdagen og havde modtaget den om mandagen. Alt var som det skulle og min e-cigaret fungere helt som lovet. Jeg havde et par spørgsmål ang. e-cigaretten, så jeg skrev på e-mail og havde svar få minutter senere. Alt i alt super produkt og SUPER service!

www.justsmoke.dk kundeservice

www.JustSmoke.dk er en online virksomhed, med henblik på salg af e-cigaretter, rygevæsker og andet tilbehør til e-cigaretter. Hos JustSmoke går vi meget op i høj kundeservice. Vi er altid tilgængelige på e-mail og i specifikke tidsrum også på telefon. Vi kan altid kontaktes og kan altid svare på dine spørgsmål. Vores produkter er af verdenskendt kvalitet og det står vi inde for. Derfor giver vi hos JustSmoke.dk en af de længste garantier på vores e-cigaretter på det danske marked.

Besøg JustSmoke.dk

Vi bor Milbakvej 64