KidsZoo.dk anmeldelser

KidsZoo.dk anmeldelser

8.5

blandet oplevelse

Jeg blev sammen med min vare lovet en dvd.. Fantastisk tilbud syntes jeg. Også fordi dvd´en lige præcis ville være noget for mine unger.. Så super glad bestilte jeg..
Jeg modtog min vare hurtigt, dog blev jeg noget skuffet over at filmen alligevel ikke fulgte med. Jeg skrev til ZooKids og forklarede problemet, og blev efter en del tid lovet at den ville blive sendt til mig... Der er nu gået over 2 uger og jeg har fortsat intet modtaget.
Jeg har skrevet igen igen uden at få noget svar... Det er jeg bestemt ikke tilfreds med. Som det mindste synes jeg man kan forvente kommunikation og en respons på en henvendelse..
Nederdelen som jeg bestilte vakte dog stor lykke. Den blev leveret hurtigt og levede op til mine foventninger.. Så p det punkt kan jeg ikke klage.

Det er også helt ok at lave fejl, men den manglende kommunikation omkring det synes jeg er al al for dårlig :-(

super

nem hjemmeside, hurtig levering, intet at klage over

nemt

Gik tre dage så havde jeg pakken. Mere nemt jan det ikke være;-)

Super service

Der var en lille fejl i bestillings systemet, men det kom der hurtigt styr på og det blev håndteret rigtigt fint.. Hurtig levering, så kan kun anbefales..

Hurtigt og kvaliteten helt i top

Kidszoo har en overskuelig hjemmeside, med et stort udvalg af kvalitetstøj. Der er hurtigt levering og en god sikkert at handle:-)

super

Fuldt ud tilfreds, selv om jeg bestilte sent fik jeg varen til dagen.

Ingen klager af nogen slags!

Skoene kom dagen efter, tror jeg det var og det var dem jeg havde bestilt. Så jeg kan ikke klage over noget, og agter heller ikke at gøre det. Jeg har enda bestilt skoene 2 gange da jeg første gang fik dem for store (egen fejl), men gemte dem og købte et par mere! Og der var heller ikke noget at klage over!

Super

Super butik men hurtig levering og ikke mindst gratis fragt

Super levering af tøj og legetøj

Min ordre på både tøj og legetøj var let at afgive og blev meget hurtigt leveret. Super hjemmeside meget overskulig, vender med sikkerhed tilbage. Er rigtig glade for de tweens tøjmærker kidszoo har.

God service - Lækkert tøj

Jeg har bestilt både tøj og bøger/film og hver gang kører det bare efter en snor. God bytteservice og hurtig levering.

God.

Ingen problemer, hurtig service

Super service

Super service og hurtig levering fra KidsZoo. Har lige fået seneste leverance fra dem og det forløb lige efter planen:-)

hurtig ekspedetion

Skal gives som gave omkting den 9. februar

Perfekt

Har købt det fedeste tøj til mine to "teens" unger. Sikke et fint udvalg fra både cost:bart, Hound og Grunt og heldigt at det så lige er vores favorit mærker;-)
Modtog varerne dagen efter bestilling, så kan man jo ikke forlange mere, her handler jeg bestemt igen.

Super service og hurtig levering

Har bestilt på Kidszoo et par gange og det fungerer bare godt. Ingen problemer med at bestille på hjemmesiden og varerne blev sendt dagen efter. Så nemt og bekvemt :-)

Super-duper-hurtigt-og-tjekket

Jeg er fuldt ud tilfreds med den service, jeg har fået. Det er nemt og overskueligt at bestille på siden, og min vare kom meget hurtigt. Tilmed kunne jeg følge med i, hvornår varen blev afsendt, da der lynhurtigt kom en mail til mig fra KidsZoo. Lækkert :)

Lyn hurtig levering af flot tøj

Bestilt kl. 14, og fik tøjet med pakkeposten næste dag kl. 10.
Tøjet var fint pakket.

Pakke endnu ikke modtaget

Dejligt at i går op i jeres kunders mening. Men har sig desvære endnu ikke modtaget jeres pakke selv om mailen skrev at jeg nu burde have modtaget den.
Mvh Anette
KidsZoo.dk

Besvarelse fra KidsZoo.dk

Hej Anette
Beklager den sene svar.

Jeg kan se at du har modtaget pakken d.30. januar. Så håber alt er i orden.
Ellers er du altid velkommen til at kontakte os pr. mail, chat eller telefon.

Venlig hilsen
Helene
Kidszoo kundeservice

Super, hurtig modtagelse

Har kun noget positivt at sige om kidszoo.dk. Hurtig betjening at min ordre og har modtaget min pakke inden for få dage.

hurtig levering

hurtig levering som lovet

KidsZoo.dk kundeservice

KidsZoo.dk forhandler kvalitet til børn: legetøj, interiør til børneværelset, film, bøger, spil og musik. Til foråret kommer vi også med børnetøj og sko.

Kundesupport har åben i følgende tidsrum:
Mandag-torsdag: kl. 08:00-16:00
Fredag: kl. 08:00-14:00