Lotto24.dk anmeldelser

Lotto24.dk anmeldelser

7.8

Lotto24 - hurtigt og nemt!

Venlig og effektiv kundeservice!
Deres hjemmeside er velfungerende og brugervenlig.
God velkomst gave!
Lotto24 kan klart anbefales!

Hej Michael

Mange tak for de positive ord om vores hjemmeside og service.

Jeg håber at du forsat får en masse gode oplevelser på siden.

SUPER LOTTO24

Jeg har spillet med hos lotto24 i mange år, og modtaget lidt præmier af og til. Jeg venter spændt på at ramme de rigtige tal, så jeg kan få en stor pengepræmie, så jeg som fattig pensionist kan komme på ferie. Efter at lotto24 lægger en spilmulighed til om dagen, hvis man husker at spille, forøges vore chancer jo. Indtil videre venter jeg på en lækker Merci chokolade som nu er på vej til min postkasse, for Gud ved for hvilken gang. Det gør dog ikke tv programmerne bedre, men lindrer lidt !

God spillelyst til alle medmedlemmer samt kommende !

Hej Jette

Mange tak for din fine bedømmelse af Lotto24.dk. Vi håber du forsat får held med dine spil og en dag rammer den helt store gevinst, så du kan komme på en dejlig ferie :)

Fortsat held og lotto og rigtig god dag til dig.

super kundeservice :)

Fik mail om at min velkomstgave var udsolgt, spurgte om udsigt til hvornår den ville komme igen og fik svar hurtigt... Og har modtaget den nu under en uge efter tilmelding :)
nem oplevelse at oprette bruger og nem og overskuelig hjemmeside :)

Hej Lars

Mange tak for din anmeldelse af virksomheden. Det er dejligt at du har haft en god oplevelse og vi håber du får mange flere på siden :)

Held og lotto og god weekend til dig.

Supportansvarlig

Super god og forstående kundeservice

Selvom Lotte24 virker som et skummelt sted, er det det stik modsatte. Lotto24 har givet mig noget af den bedste kundeservice jeg nogensinde har oplevet. Selvom jeg er helt utroligt dårligt til at beskrive mit problem, har jeg alligevel fået el den information jeg havde brug for. Jeg er virkelig imponeret.

Hej Mathias

Mange tak for din anmeldelse. Vi er rigtig glade for at høre at du har haft en god oplevelse :)

Fortsat held og lotto og god dag til dig.

Usædvanlig god kundeservice

Da jeg meldte mig ind, benyttede jeg mig af et fantastisk tilbud i form af en velkomstpakke. Desværre var det hele noget kringlet, og jeg modtog aldrig velkomstpakken. Jeg kontaktede kundeservice, hvor jeg blev rigtig godt behandlet og modtog en fremragende kundeservice :)
Den gode kundeservice har ærlig talt ændret mit ellers negative første gangs indtryk på Lotto24.dk

Hej Karina

Tak for din anmeldelse af virksomheden. Vi er glade for at høre at du sammen med kundeservice fandt en god løsning og du fik en god oplevelse :)

God dag til dig.

Mvh. Marting M. Mikkelsen

RIGTIG GOD SERVICE

ALLTIDERS KONTAKT , HURTIG SVAR PÅ DE TING JEG SPØRGER OM

Hej Nils

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre, at du har været tilfreds med din oplevelse hos os og vores kundeservice.

Forsat held og lotto og god dag til dig.

Super oplevelse

Hej

Super oplevelse.
Super kredit til jeres kundeservice( Trine Jensen) for hurtig respons.

Hilsen Pia.

Hej Pia

Mange tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse med vores kundeservice.

Du ønskes en rigtig god mandag.

hurtigt svar

nemt og hurtigt service .

meget venlig og god service

Hej Mathias

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at du har haft en positiv oplevelse :)

God weekend til dig.

Mvh Martin M. Mikkelsen - Support ansvarlig.

God og venlige kundeservice.

Min oplevelse med Lotto24 var god. Tilmeldte mig en konkurrence, og fortryd straks, da jeg ikke modtog de oplysninger, som jeg skulle får at opsige et dyrt prøvemedlemsskab. Jeg kontaktede da kundeservice, og blev informeret og at jeg havde indtastet forkert mail-info, og problemet blev løst. Kundesupport er svarer hurtigt og ærligt på spørgsmål, og hjælper trygt at få løst opgaven.

Alt-I-alt en god oplevelse, trods en lille forskrækkelse i begyndelsen.

Hej Jonathan

Tak for din anmeldelse. Jeg er glad for at høre, at du fik den hjælp du havde brug for fra vores kundeservice og i fandt en god løsning på din henvendelse :)

Rigtig god weekend til dig.

Mvh. Martin M. Mikkelsen - Supportansvarlig

Bedste kundeservice jeg nogensinde har fået

Kundeservicen er helt i top, har skrevet med Christian N. som er en rigtig behagelig og venlig sjæl. Hvad der startede som stor ærgelse, er nu blevet til en god oplevelse, okay en lidt dyr oplevelse (min egen dumhed), men tusind tak til Christian N.

Hej Vicki

Mange tak for din anmeldelse. Vi er rigtig glade for at høre, at du har haft en positiv oplevelse med kundeservice.

Mvh Martin M. Mikkelsen – Supportansvarlig

Super venlige og forstående

Jeg skrev mig op til en konkurrence på facebook, for at vinde en præmie. Dette ville koste 1kr. Det gør jeg tænkte jeg, og tænkte ikke mere over det. Senere hen fik jeg så en regning på 400kr som jeg ikke rigtig forstod. Abe som mig har så bare skimtet de mails jeg havde fået fra lotte.24 hvor der stod at man lige skulle bekræfte sin præmie inden 14 dage, og at man skulle opsige yderligere betalinger. Dette fik jeg slet ikke gjort. Så jeg skriver til dem og høre, hvor de fortæller mig alle de her ting. De siger så til mig at da de ikke har hørt fra mig, så gælder deres tilbud desværre ikke alligevel... MEEEEN (her kommer der noget som andre firmaer kunne lære noget af) De tilbyder mig sku alligevel denne her præmie, selvom at det er mig selv der godt og grundigt har fucket op. Og de forstår sku at jeg ikke lige havde læst mailen. Havde det været et andet sted, så havde man sagt: Det er din egen skyld. Vi kan intet gøre. Men her.. Det okay du er en klovn, vi giver dig sku din præmie alligevel.. Det fandme iorden.. 5 stjerner herfra.. :):):):)

Hej Kaspar

Mange tak for din bedømmelse af virksomheden. Det er godt at høre, at kundeservice kunne give dig den information du havde brug for og ikke mindst, at i fandt en god løsning på din henvendelse :)

Mvh Martin M. Mikkelsen – Supportansvarlig

lotto24 styrer!

rigtig god side! hurtig support.
og flinke medarbejder!
kan klart anbefale til andre :)

Hej Mike

Tak for din fine bedømmelse. Vi er glade for at høre, at du har haft en god oplevelse med vores support og ønsker dig fortsat god fornøjelse med siden :)

hjælpsomme medarbejdere

Medarbejderne var hjælpsomme og det var rart at opleve at agendaen var god service og ikke at snyde kunderne. Tak for det :)
Især Christian N. var rigtig flink og imødekommende :)

Hej Emilie

Mange tak for din bedømmelse og dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse.

Vi håber selvfølgelig du får mange flere :)

DET ER SUPERDUPER & EN GOD SUPPORT

Jeg spiller lotto 24 hver eneste dag, da jeg syntes det er en god afslapning, fra hverdagens stress og jag, man kan jo også være heldig at vinde, som jeg har gjort flere gange. SÅ JEG ER EN GLAD BRUGER :-) så til alle jer derude, se at komme i gang med at spille lotto 24. I kunne jo være de heldige vindere. Jeg er plus medlem fordi man har flere goder, så som grisejagten / sjove quizzer & sudoku
hilsen Grethe

Hej Grethe

Mange tak for din fine bedømmelse af vores virksomhed. Og tillykke med dine præmier, vi håber du vinder endnu flere i fremtiden :)

Fortsat held og lotto og god fredag til dig.

Meget kundevenligt

Jeg har kun roser tilovers for den supergode service, som Christian ydede vedr. min henvendelse til Lotto24 - Det kunne ikke gøres bedre.

Hej Lilian

Mange tak for din bedømmelse, vi er glade for at du har haft en god oplevelse og håber du får mange flere på siden.

Mvh Martin M. Mikkelsen - Supportansvarlig.

Brugt mere tid hos support end at spille :-)

Modtog ikke bekræftelse mails da jeg oprettet mig.
Skrev til support. Meget hurtig og venlig betjening. Stort ros til support. De videresent min mails til mig og der var ingen problem ved at skriv frem og tilbage med support. De mails gik fint i gennem.
Studset lidt ved en standard sætning "Det er desværre umuligt for os at garantere, at alle e-mails kommer frem".
Jeg var lidt bekymret for om jeg kunne opsige mig igen, for der skal man også bekræft ved at svar på en email.
Da jeg vil opsige, kom der (som jeg havde gættet mig til) ingen bekræftelse. Man er ikke opsagt før man kan svar på bekræftelse.
Jeg skrev til support igen og bedt dem videresende den mail jeg skulle hav fået. Det klaret de med det samme.
Så alt i alt brugt jeg det mest af tiden på support :-)

Man får også en "Som tak for dette vil jeg efterfølgende gerne sende dig en lille ekstra ting, som du vil modtage med posten" for at andmelde på Trustpilot. Giv ved om man får "en lille ting" når man ikke giver 5 stjerner? ;-)

Spillet var ikke noget for mig. For ensformet. men sådan er Lotto jo :-)

Hej T. Roberts

Jeg er glad for at høre, at du fik den hjælp du havde brug for fra vores kundeservice.

Det er beklageligt, at du ikke har modtaget eller set de mails, der er blevet sendt til dig i relation til medlemskabet.

Kundeservice opfordrede dig til, at dele din oplevelse af Lotto24 med andre på nettet, ved at lave en anmeldelse her på Trustpilot, og informerede samtidig om, at du som tak vil modtage en lille ting. Dette er selvfølgelig gældende uanset antallet af stjerner du har valgt at give.

Har du yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.

Mvh Martin M. Mikkelsen - Supportansvarlig.

Hurtig og venlig betjening.

Der er en hutig betjening, selv om ma skriver i en weekend. Man får en bekræftelse, stort set omgående. Og der bliver svaret først hverdag, så henvendelser behandles seriøst, hurtigt og venligt

M.v.h.

Søren

Nemt - overskueligt - meget venligt kundeservice !

Jeg har kun oplevet positivt med dette firma .
Nem og overskuelig side .
Sjove spil.
Super venligt kundeservice :)
Venter på mit gavekort som er afsendt .
Alt i alt en super oplevelse .

De som har så meget negativt at sige .
"Læs betingelserne"
Det gør forskellen ;)

Hej Nadia

Mange tak for dine fine ord om vores website og support - vi er glade for at vi har kunne yde en god service og håber at du bliver blandt de heldige vindere i et af de mange spil :)

God dag og fortsat held og lotto.

Super flink support

Tilfreds med gavekortet og lottospillet. Jeg var blokeret som gaverytter, men vi fik det løst, og jeg er en tilfreds lotto24 kunde. Prøv evt deres plusmedlemskab, det kan godt betale sig!

Hej Anru.

Mange tak for din bedømmelse af vores virksomhed.

Dejligt det blev løst og det blev en positiv oplevelse.

Fortsat held og lotto og en rigtig god dag til dig.

Mvh Martin M. Mikkelsen - Supportansvarlig.

Super godt og hjælpsomt kundeservice

Jeg har kun positive ting at sige om lotto24!
Jeg var i tvivl om nogle småting, så jeg skrev en besked (regnede med laaang ventetid), og kort efter var der allerede svar med hurtig hjælp.
Fedt!

Hej Rebecca.

Mange tak for din bedømmelse af vores virksomhed - Jeg kan se at du fandt ud af det med vores kundeservice og så er alt jo godt.

Vi håber at du vil fortsætte med at spille lotto hos os i fremtiden.

Telefon support:

Man - Fre (kl.9 - 16)