Magic Sportfood anmeldelser

Magic Sportfood anmeldelser

Middel
5.1

Worst after sales support I've ever seen

It's impossible to trust their after sales support.

Ekstrem dårlig service samt leveringstider

Det er næsten en måned jeg bestilte hos Magic Sportfood og har endnu ikke fået mine varer og reagerer ikke på mine mails!!!

Godt udvalg og hurtig levering

Elsker Powerbar og dem kan de levere - ofte med rabatter og så leveres indenfor 4 dage :-)

Hurtig levering, gode produkter.

Jeg er glad for at løbe og cykle. Magic-sportfood sælger udstyr til løb, cykling og svømning samt ernæring. De har blandt andet et fint udvalg af løbesko til melem- og forfodsløb (som f.eks. pose-running).
Jeg køber mine løbesko (Zoot) der. Leverancerne har altid været hurtige, der har været god tracking osv.

Er Magic Sportfood din virksomhed?

kundeservice

Wer Leistung im Sport bringen möchte, muss sich richtig Ernähren. Wir haben die richtigen Marken wie, Powerbar, Sponser, Ultra Sports, Squeezy, Oatsnack, Hammergel, Salt Stick uvm.

Besøg Magic Sportfood