maler-maling.dk anmeldelser

maler-maling.dk anmeldelser

Perfekt
9.2

Fantastisk service.

Maler-maling.dk er en god hjemmeside. Vi fandt hvad vi søgte. God kvalitet. God service.

Glem Silvan! Køb maling og tilbehør her!

Jeg har stået over for en udfordring med at få malet min nye lejlighed, dels meget hurtigt, og dels til den absolut billigste penge. Jeg har ikke bil, så kan ikke selv lige køre ud og hente og smide i bagagerummet. Men så fandt jeg denne side, og har godt nok misbrugt deres kundeservice på det groveste, synes jeg selv, med spørgsmål om det ene og det andet...men jeg har fået en super super kundeservice hele vejen igennem, så jeg kan kun anbefale at bestille varer her!

Kanon service og billige priser

Har af to omgange købt maling og diverse udstyr, og begge gange har der været hurtig levering til billige penge. Ud over dette er det længe siden jeg har modtaget en så vild en kundeservice, skrev en mail søndag aften og en halv time senere lå der et svar i min inbox, men hvad det viser sig at være det helt rigtige maling til vores stue.

Utrolig hurtig levering

Bestilte varen klokken 11:00 og modtog varen i Dragør ligeledes klokken 11:00 næste dag, men et er levering noget andet er kvalitet af den leverede træbeskyttelse men den var helt i top og let at stryge ud og var perfekt dækkende, både den hvide og sorte.
Hvor lang tid holdbarheden er vil vise sig.

Så god service, at jeg fortæller alle om det!

Det kan ikke blive bedre!
Jeg sendte en email med spørgsmål om fremgangsmåde og produkter til afvaskning, grunding og mailing af nikotin-ramte døre og fik en lang personlig email med gode og detaljerede råd!
Jeg kunne slet ikke finde på at købe min maling andre steder!
PS: Priserne er også helt rigtige :-)

Super service og hurtig levering

Super service i telefonen og levering dagen efter. Meget bedre bliver det ikke...

Super

Jeg har handlet der flere gange og der har aldrig været problemer.
Mvh. Søren

Fantastisk service!!!

Vi skulle bruge noget maling til vores nyerhvervede hus og søgte derfor efter billig kvallitetsmaling på nettet. Det fandt vi hos maler-maling.dk!

Vi bestilte søndag aften, men kom sidenhen i tanke om at malingen ikke skulle være hvid, men brækket hvid og vi skulle da egentlig også bruge noget andet maling. Så tirsdag morgen skrev vi til maler-maling om vi kunne nå at ændre vores ordre, det kunne vi desværre ikke da den var afsendt. Men i stedet kunne vi tage ned til den lokale Beck & Jørgensen og få tonet vores maling uden merpris og der kunne vi også lige få det sidste maling vi manglede til online pris så vi slap for at betale 100 kr ekstra i fragt.

Torsdag eftermiddag tog vi så ned til den lokale Beck & Jørgensen for at få det ordnet, men da vi kommer der ned får vi at vide at vi ikke kan få det ekstra maling, men vi kan godt få det vi har med fra maler-maling tonet, så vi får det tonet og må så tage afsted uden ekstra maling.

Da vi kommer hjem skriver vi så til maler-maling for at høre hvor det er filmen knækker. Vi får som hver gang vi skriver til dem, et hurtigt svar hvor der står at det er de selvfølgelig kede af og der må være sket en fejl hos Beck & Jørgensen, så de tilbyder at ringe til Beck & Jørgensen og så kan vi tage ind og få vores ekstra maling med 100 kr i rabat som et plaster på såret.

Vi kunne så ikke nå det om fredagen, men så sørgede maler-maling for at det blev sat ud til os, så vi bare kunne hente det når det passede os.

Magen til super service skal man lede meget længe efter!!!

Kan absolut varmt anbefales, både service og kvallitet er i top!

Mega god kvalitet til billige priser.

Jeg havde et børneværelse, der blev overtegnet med tus på væggene efter en dag, hvor jeg havde passet min nevø. Han og min egen søn syntes lige det kunne være rigtig sjovt, at dekorere væggene med alle regnbuens farver. Men kønt, det var det ikke efter den her mors mening. Så jeg skulle finde noget, der kunne dække alle de farver væggen var blevet tildelt. Jeg fandt det billigt hos Maler-Maling.dk og ringede derefter til manden for, at høre hvad jeg skulle bruge til at dække tussen på væggen. Han var rigtig venlig og sød til, at fortælle hvad jeg skulle bruge og ikke bruge. Efter en behagelig samtale fandt vi frem til, at jeg først og fremmest skulle bruge en pletforsegler og derefter maling. Malingen og pletforsegleren kom hurtigt, så jeg kunne gå i gang med det samme. Og det dækkede det hele og det var super nemt lige at køre rullen hen over, som jeg for øvrigt også købte hos Maler-Maling.dk. Det hele var mega billigt og super god service, da jeg aldrig selv havde tænkt på, at det ikke ville dække ved kun at male over, så jeg kunne have endt med at bruge rigtig mange penge på maling, hvis ikke han havde fortalt, at jeg også skulle bruge en pletforsegler.
Af samme årsag kan jeg på det varmeste anbefale Maler-maling.dk
Mvh. Marianne T.

Kan kun anbefales!!!

Var yderst tilfreds med malingen, den dækker virkelig godt. Kan kun anbefales!!

Kanon god maling

Jeg vil gerne give 5 stjerner til maler- maling.dk
Denne maling dækker meget bedre.
Malingen har god kvalitet,og den rigtige pris
Jeg kan kun anbefale andre at handle her
Ringer man ,bliver man altid besvaret af en
rolig og venlig proffesionel maler.

MVH. Anny Fyhn

Super nemt og kanon god maling!

Jeg vil gerne give 5 stjerner til maler-maling.dk, det er super nemt at finde rundt på siden og finde den maling man skal bruge.
Jeg havde et spørgsmål om noget maling til mit badeværelse, og ringede til manden, som hjalp mig med det rigtige valg. Super service!
Jeg er meget overrasket over, hvor godt malingen egentlig dækker, da jeg er vandt til at købe maling hos byggemarkeder, men det er slut nu!
Denne maling dækker meget bedre, og jeg slap for at male 3 og 4 gange. Jeg var meget hurtigere færdig, med at male. Men der er jo også proff. maling.
Så en anbefaling herfra skal de have :-) Jeg handler dér igen næste gang!

Mvh
Martin

Online bestilling af bla maling

Super nemt at bestille online,hurtig aflevering og varer af rigtig god kvalitet. jeg skulle have malet min klinik og havde et par enkelte vedr. det rigtige valg af malingen spørgsmålene blev besvaret af en meget venlig mand der forstod sig på god kundepleje, så helt sikkert en af de gode oplevelser der er værd at anbefale andre som vil sparer tid og penge...

go kvalitet og super service

vi skulle have malet en del i vores gamle hus , bla badeværelse , og køkken og der for var det vigtigt at det var maling af go kvalitet ..
vi fik en go snak om hva vi skulle vælge. og få dage efter fik vi det male.
vi er super tilfreds med det , det er blevet så flot
meget omhyggelig med afdækning så meget lidt rengøring bagefter

MEGET PROFFESIONEL ARBEJEDE

vi bruger helt bestemt ham igen , til vores næste opgave

mvh Karina B. Give

Bedste kvalitet og service

Jeg har haft en virkelig god oplevelse med www.maler-maling.dk.

Jeg skulle male min nye store lejlighed, og ønskede mange forskellige farver. Hele lejligheden trængte virkelig, så jeg havde brug for råd og vejledning angående valg af farver, kvalitet, glans og mængde. Derfor kontaktede jeg www.maler-maling.dk, som kom med det samme. Vi gennemgik hele lejligheden og fandt frem til de bedste løsninger.
Allerede dagen efter havde jeg malingen, så jeg kunne komme igang. Malingen dækkede suverænt og mængden af malingen passede perfekt.
Jeg er virkelig tilfreds med kvaliteten og ikke mindst den gode service.
Min lejlighed er bare fantastisk nu :-)

Jeg kan helt klart anbefale andre at handle på www.maler-maling.dk, hvorfor jeg også selv handler der næste gang.

Mvh. Camilla, Århus

Kanon website og top service.

Jeg har haft en rigtig god oplevelse med maler-maling.dk
Deres maling er af en rigtig god kvalitet, til den rigtige pris. Oven i købet er malingen uden lugt og kan anvendes af gravide. Det må da være en blå-stempling. Der var god vejledning da jeg kontaktede dem på Tlf. for at få råd.
Jeg kan kun anbefale andre at handle her. Det gør jeg helt sikkert næste gang jeg skal bruge maling.

Mvh. Christian Horsens

Super go service og hurtig levering

Jeg sad og bestilte varer på www.maler-maling.dk og havde et spørgsmål ang. maling, og ringede til nummeret på deres hjemmeside. Jeg fik fat i en flink mand, som hjalp mig, med mit valg af maling til mit badeværelse. Da jeg bor i samme by som firmaet ligger, sagde han at han kunne komme forbi med malingen med det samme. Og han var her en halv time senere med min maling. Det er god service syntes jeg :-) Der handler jeg helt sikkert igen.

Mvh Malene

Super go' service og billig maling

Jeg bestilte en del forskellige ting som jeg ikke havde prøvet at bruge før, men jeg ringede bare til dem og fik forklaret det hele, det er go service. Desuden fik jeg varene 2 dage efter, og alt var som det skulle være. Angående kvaliteten på malingen så blev jeg positivt overrasket, da vi havde regnet med at male det 2 gange, men det dækkede første gang :-)

Proffesionel foretagende

Afgiver ordre.

Har varen 3 dage senere. De ringede endda og spurgte hvor de skulle stille det henne. God service. Der handler jeg igen.

Malerbiksen I/S kundeservice

Besøg maler-maling.dk

Vi bor BLICHERSVEJ 29 1. TV.
7330 Brande

maler-maling.dk er placeret 11 ud af 23 i kategorien