Miniinthebox anmeldelser

Miniinthebox anmeldelser

Lavt
3.1

Hmmmm

Synes faktisk at det er en rigtig god hjemmeside, så længe man ikke køber over 79 kroner. Ja, leveringen er langsom, men det er jo også gratis. Jeg har modtaget alle mine orde, og der har været mange.

Det er det rene fusk.

Pas med at handle med Miniln The Box, da kommer gebyr og moms oveni når ud modtager pakken

Fik 10 elpærer der ikke virker, får kun "retur" for 4

Købte 10 elpærer, der ikke virker. Beklager mig over dette, hvor jeg så få et til gode bevis på de fire af disse. Øv. Der er desuden en meget kaotisk/rodet support, da de insisterer på at kommunikere med en, via automatisk oversatte tekster (dansk <> kinesisk).

Vær desuden opmærksom på, at det IKKE ER EN DANSK BUTIK, på trods af, at det ser meget dansk ud. Der kan altså komme told på visse produkter. Det er desuden dyrt at sende en vare retur (til Kina eller hvor de nu huserer).

Kort oplysninger

Efter at jeg har købt noget på deres hjemmeside, har jeg åbenbart fået et abonnement hvor jeg skal betale 49 euro, og de har bare trukket penge på min konto. Hvilket vil sige at de har videre givet mine kort oplysninger. Så lad være med at købe noget på siden og varene er ikke hvad de ser ud. Blev også trukket 150,- i told og skat....

God og billig

Jeg har nu handlet her en del gange det sidste års tid.
Varene er som oftest af god kvalitet. Jeg har dog kun købt hunde udstyr og kan derfor kun udtale mig om dette. Deres læder halsbånd bør man dog nok ikke købe. De går alt for hurtigt i stykker. Selv de dyre de kalder læder er ikke pengene værd. Men deres tøj er godt.
Jeg har de sidste 2 dage været i kommunikation med kundeservise, da jeg havde modtaget 2 vare i forkert størrelse. Jeg kan på ingen måde genkende beskrivelserne af dårlige forløb, som jeg ser her på Trustpilot.
Den ene vare har de kvit og frit gensendt i korrekt størrelse (håber jeg :D )
Den anden vare har jeg fået fuld refusion for, da den desvære er udsolgt i min hunds størrelse.
Derudover har de refunderet 50% af betalt told. Hvilket er dejligt, men jo afgjort ikke noget de juridisk skal. Da told til andre lande ikke er noget de har med at gøre.

Alt i alt en overordentlig positiv oplevelser når uheldet nu var ude.. Jeg var ellers meget pessimistisk, og gad næsten ikke prøve kontakt efter at have læst kommentarene her på Trustpilot.

Jeg ville rigtigt gerne give dem 5 stjerne, men den kendsgerning de har sendt forkert størrelse i hele 2 forskellige pakker reducere det til 2. Deres yderst velvillige og høflige løsning får regnestykket til at ende på 4 stjerner.

Jeg vil afgjort også handle med Miniinthebox i fremtiden.

PS: I der klager over told og moms og udtaler det ingen steder står. Husk i fremtiden at læse før i bestiller på internationale hjemmesider. For det fremgår faktisk at varene sendes fra Kina. I kan ikke forlange sælger skal kende alle regler i samtlige verdens lande. Vores egne told regler bør i som kunde altså selv have styr på. Dette kan i ikke tillade jer at klandre sælger for.

Og til sidst er der så et nyttigt link her.

Brug det. Så i altid er på forkant med hvad regningen kan blive, inden i trykker send på en ordre.

Varer gået i stykker første gang

Advarsel, advarsel. Køb aldrig fra Miniinthebox. Købte for 488 kr og fik regning på told fra KINA. Varerne var bestildt på dansk hjemmeside, alligevel skulle jeg betale told fra Kina. En artikel var defekt ved modtagelsen. Den kostede 39 kr, men først efter ugers skriven frem og tilbage fik jeg refunderet beløbet. Første gang jeg brugte en artikel til min iniipad i bilen gik den totalt i stykker. Jeg rører aldrig med miniinthebox mere.
HOLD FINGRENE FRA MINIINTHEBOX

Mangler leverance og ingen kontaktmulighed

Fik en vare, der ikke virkede. Reklamerede, men med automatsvar. Prøvede flere gange, men stadig uden reel tilbagemelding. Pengene er tabt.

TAG IKKE CHANCEN!

Jeg har købt en gang tidligere på denne hjemmeside, hvor alt gik fint. Men anden gang tænkte jeg okay, lad mig prøve igen. Jeg bestilte et mobil cover, som skulle være afsendt 21 februar 2014, men jeg har endnu ikke modtaget noget! Og som de andre kunder skriver, så har den ingen kundeservice, som man kan snakke med, det er kun standardiseret mails du får retur! Måske har jeg spildt min penge her, det vides ikke endnu! Men jeg vil klart fraråde alle at købe på denne hjemmeside, og ikke lade sig "lokke" med de billige priser! TAG IKKE CHANCEN!

Hvor er deres kundeservice.....

Det kan godt være at tingene er billige, men når så man har fået en vare der ikke lever op til det der står på deres hjemmeside og efterfølgende skal have fat i deres kundeservice, der består af en standardiseret email (har fået en på både dansk og engelsk) så kan det hurtigt blive dyrt.

selskabet eksistere ikke

man kan slet ikke komme i kontakt med denne selskab på nogle måder, også de batteri jeg har købt er utroligt dårligt og lever ikke op til sin pris.

Ulv i fåreklæder

Jeg har ofte købt hos dimser hos "dealextreme" - en side fra Kina. De har dog det drawback at man skal betale told af varen og jeg valgte derfor miniinthebox.dk, i den tro at jeg handlede med et europæisk firme.

Men nej, der opkræves også told, da de har hentet varen i Kina, men det fremgår først af ordrebekræftelsen, efter at betalingsoplysninger er udvekslet.

Der er ingen adresse- eller kontakt oplysninger på deres hjemmeside og kommunikation med dem foregår via chat-bokse. Jeg følte mig bondefanget og det er min oplevelse at fortielsen om oprindelsen er bevidst.

Godt og skidt

Har haft bestil 4 gange derfra 3 af mine pakker kom rimelig hurtigt, den sidste mangler jeg dog.
Kvaliteten af produkterne er til at leve med, det sammen gælder prisen.
Med hensyn til at betale told har dette ikke været et problem for mig, men har dog lagt mærke til at det står på siden man kan komme ud for det. Så folk skal lige huske at læse ting ordenligt igennem og bruge indersiden før de bestiller

Manglende respekt for deres kunder.

Brug ikke dette firma. De overholder ikke deres egen returpolitik og man får i de fleste tilfælde et computersvar, eller sendes videre til deres "forsvundne" regnskabsafdeling.
De er dygtige til at sende følgeseddel uden rigtig adresse, kun en stregkode...og den er umulig at få fra Dem.

Unacceptabel low level of information

For a website which clearly promotes itself to overseas (non-chinese) customers, it is not acceptable that they don't ensure buyers are aware that they should check local tax and tarif regulations.
I have no objection to paying the additional taxes, but I deserve to be informed.

Både og.....

Jeg lægger mig på en middel-karakter (1 stjerne for første køb - og 4-5 stjerner for de andre). Jeg røg også i fælden mht told og gebyrer den første gang, men det lærte jeg så af.... Har efterfølgende købt mange varer, hvor jeg holder mig under de 80 kr. (HUSK DET). Kvaliteten er fin i forhold til priserne, dog skal man forholde sig til den lange leveringstid (10-20 dage). Vil fortsætte med at handle der, og da det ikke er de store beløb, så kan jeg også leve med det - HVIS jeg skulle blive snydt for en vare på et tidspunkt.

Totalt fuskerfirma !

Jeg købte en del forskellige varer hos Miniinthebox; tilbehør til en Iphone mv. Det viste sig at beskrivelsen af en af varene ikke levede op til kvaliteten af det produkt jeg modtog. Et cover jeg betalte forholdsvis meget for, var ikke, som beskrevet på sitet, lavet af træ, men af det pureste plastic. Jeg kontaktede dem, påpegede fejlen og bad om at få mine penge tilbage. Efter en del emails frem og tilbage, hvor jeg stod på min ret til at få mine penge tilbage,fordi det har jeg ret til hvis jeg handler med f.eks et EU netfirma, fik jeg en mail hvor der stod at de godt kunne medgive mig coveret ikke var lavet af træ, men ikke ville betale mig noget som helst!
Iøvrigt "lukkede" de sagen, således at jeg ikke engang kunne klage over deres beslutning.
Set ud fra min betragtning er de fuldstændig ligeglade med deres kunder og det kan de være fordi firmaet er baseret i Kina og en forfølgelse af sager mod dem må anses for at være umulig.
Et andet problem er at de ikke oplyser at varene sendes fra Kina og at der således skal betales told af varenes værdi og oveni købet bruger et transportfirma, DHL, der tager 187,50 kr for alene at opkræve tolden, uanset størrelsen på ordren. Så husk at lægge det til varenes pris !
Den vare jeg købte af dem, er ifølge hjemmesiden stadig lavet af træ. De har ikke engang gidet rette beskrivelsen.
Så mit råd er lad være med at handle med dem.

INGEN KUNDESERVICE!

Jeg bestilte i januar 9 LED GU10 pærer til samlet 288 kr. morgenen efter ser jeg at de har LED GU10 pærer på tilbud i Harald Nyborg til kun 20 kr. stk.
Så jeg køber 9 der og retter henvendelse til Miniinthebox. Jeg kunne kun skrive til dem under mine ordre ved fanen apørgsmål til Told og moms, ellers var det fuldkommen umuligt at finde en mail til dem.
Der er dog en knap med Kontakt os, men der kommer intet frem.

De sender pakken alligevel og jeg modtager den hurtigt. Jeg får besked fra DHL om at den leveres en dato og at der vil blive opkrævet 150,70 kr. i told og moms. Jeg retter henvendelse til DHL og fortæller, at den skal retur til Miniinthebox, da jeg ikke skal have pakken.

Den er så fortsat ikke sendt retur.

Efter at have læst indlæg her på Trustpilot, er jeg hurtigt kommet frem til, at jeg formentlig aldrig ser de penge igen, hvorfor jeg ser mig "nødsaget" til at tage imod den skide pakke for ikke at miste de penge jeg har brugt, selvom det nu vil koste mig i alt 438 kr. for LED pærer som sikkert ikke engang fungerer.

Jeg undrer mig over hvordan folk kan rette henvendelse vedr. en ordre og så få tilsendt en ny. Hvor F***** finder i en mail eller kontaktformular?

Værste skod-firma, som prøver at se danske og profesionelle ud på nettet med flere steder angivet, at deres kundeservice er klar til at hjælpe osv osv osv. De sparer udgifterne til kundeservice og lader brugerne sidde tilbage med den værste efterkøbsadfærd. Jeg håber at Miniinthebox snart får tjekket Trustpilot ud og får oppet sig på kundeservice. Det er simpelthen for ringe!

Skulle Miniinthebox tage sig tid til at læse denne anmeldelse, samt overveje at yde bare den mindste berettigede kundeservice kan mit ordrenummer ses her: 1402070909825313.

Jonas Andersen

Dårlig service vedr. extra told på varer

Vi bestilte for over 80 kr uden at vide (eller kunne se nogle steder) at der røg told på - derfor røg der 260 kr i told som skulle betales for at kunne modtage varen oveni ordren på kr 300 dvs ialt koster det kr 560 for varerne. Efter kraftig overvejelse med at returnere pakke til Miniinthebox ved pakkefirma klagede jeg til Miniinthebox og fik løfte om at få det halve af told retur. Dette skete den 6 januar 2014 og de skriver at de vil returnere de 130 kr (inden for 25 arbejdsdage) når jeg indsender kvittering på betalt told. Dette gjorde jeg og indtil nu er der intet sket på trods af mange henvendelser til dem. Som andre herpå så får jeg bare et autosvar. De er også smarte nok til at lukke for mulighed for at klage over ordren på den ordre det drejer sig om når du er logget ind på din profil. Køb ikke for over 80 kr og forvent ikke god service eller et svar fra dem når der bliver problemer med noget. !!!!!!!!!!!!

De har alt. FEDT STED!!!

miniinthebox er et billigt sted at handle. jeg har handle der 4-5 gang og en af mine venner har handle der utallige gange vi har altid fået tingene men der kan altså godt gå lidt tid inden du får varen, men som regel omkring 1 måned.
Men HUSK ikke køb for over 80 kr. afgangen for så kommer der told og skat og alt det der pis oven i men da fragten er gratis ser jeg ikke noget galt i man bare bestiller 2-3 ordre efter hinanden. men er selv røget i fælden første gang men så undersøgt jeg det og siden har der ikke være noget galt.
der er pisse god service f.eks min karmarat havde modtaget 3 laser der var noget galt med 1 eller 2 af dem og da han så klagede over det fik han han redunderede pengene for alle 3 lasere og fik tilsendt en laser der virkede.
hvis man kalder det dårlig service så ved jeg snart ikke hvad der kan gøre folk tilfredse.
men man skal bare huske at tjekke regler for told og skat inden man bestiller ting hjem fra udlandet ser ingen grund til at give en dårlig andmeldes pga. ens egen fejl med at undersøge hvad regler for at bestille hjem fra udlandet :-)
kort og godt det er super nemt, billigt og der er god service men de får kun 4 stjerner fordi det desværre tager 1 månedes tid at få varen hjem :-)

Stop stands - find et andet sted at handle…!!

Du får en rykker far told og skat efterfølgende, og det syntes jeg ikke fremgår nogle steder… Så billigt blev til meget dyrt!!

Er Miniinthebox din virksomhed?

Miniinthebox kundeservice

Besøg Miniinthebox