Nordicweb anmeldelser

Nordicweb anmeldelser

Lavt
4.3

Undgå for alt i verden!

Jeg startede som en tilfreds bruger af Nordicweb.

Men hurtigt gik det op for mig, at hele deres koncept bygger på at stavnsbinde tillidsfulde kunder som mig - og derefter malke dem for penge.
Til jer, der er glade begyndere hos Nordicweb: Bare vent - I kommer også til at fortryde det.
Til dig, der overvejer Nordicweb: I ønsker dette samarbejde lige så meget som I ønsker at få et flygel i hovedet!

lige til brokkassen

Jeg kan slet ikke genkende de rose ord om Nordicweb. Jeg tegnede kontrakt med dem i foråret og betalte 5500 kr. Den webside der kom ud af det kunne jeg lige så godt selv have lavet, og man kan kun se den, hvis man går ind på www.2kkloak.dk, så det er der ikke meget grin ved.

Nordic Web

Jeg valgte at få lavet min hjemmeside gennem Nordicweb pga den service, som Nordicweb kan yde sine kunder. Flotte design, altid venlig og imødekommende kundeservice til at få lavet rettelser, specielt når man er som jeg med computer!!!!
Så vælg Nordicweb, fordi de er professional, god service og mange muligheder for både store og små virksomheder.
Mine kunder har fortalt mig, at det er nemt at finde oplysninger på hjemmesiden, og at farverne og teksten er sådan, at man ikke skal overanstrenge sine øjne!!!!
Tak for hjælp og tålmodighed, Nordicweb!!!!

Med venlig hilsen/best regards,

Mobil: 21 53 38 66
Email: info@emmasbeautybox.dk
Website: www.emmasbeautybox.dk

Professionel behandling

Vi har hele vejen igennem fået en meget professionel behandling hos Nordicweb - lige fra det første konsulent besøg til processen igennem til vores produkt lå klar til at præsenteres online.
Vi er yderst begejstret for det færdige resultat - et godt samarbejde mellem Jeres idéer og vores ønsker, der hele vejen igennem er taget til efterretning.
Desuden føler vi os utrolig godt og pædagogisk vejledt de gange vi har haft behov for support fra nordicweb.
Vi kan kun give nordicweb vores aller bedste anbefalinger.

De bedste hilsner
Diætiserne i Århus
v/ Lotte Fisker

Godt samarbejde

I forbindelse med etablering af min nye hjemmeside, har jeg haft et fortrinligt samarbjde med Nordic Web. De startede med et udkast, hvor der blev taget udgangspunkt i min eksisterende hjemmeside. Jeg bad om nogle væsentlige ændringer og de blev lavet efter yderligere 3-4 udkast. Jeg har således i dag fået en hjemmeside, ligesom jeg kunne forstille den skulle være. Super!

Bedste hilsner fra Philipp Dalsgård, kropsterapeut.

HASTA
v/ Body-sds terapeut
Philipp Adam Dalsgård

Er Nordicweb din virksomhed?

kundeservice

Nordicweb GmbH