Oemshop anmeldelser

Oemshop anmeldelser

8.1

Gode varer til gode priser

VW har en speciel VW UP taske til navigationsanlægget. Desværre har VW Danmark valgt ikke og have den i deres program, men den kan købes både i Tyskland og England. Heldigvis fandt vi oemshop.dk's hjemmeside og der var tasken også, så bestilte hos dem, og allerede dagen efter havde vi tasken. Hurtigt og nemt. Nu har vi lige fået beskyttelsesfolie til dørpanelerne. Varen kom hurtigt og den var pakket pænt og forsvarligt ind. Vi vender helt sikkert tilbage :-)

Super priser, og hurtig levering

Jeg manglede en S-line Gearknop til min Audi, og fik OEMshop.dk anbefalet. Efter en kort mailkoorspondance med Tonny, fandt han en der matchede det andet læder i bilen - udover en super service, havde jeg varen 3 dage tidligere end lovet.

Absolut ikke sidste gang jeg handler dèr

Fantastisk

Super god betjening! Hurtig service hurtig levering!

Kommer helt sikkert igen !

Lynhurtig hurtig levering og super service!

Har handlet med OEMshop.dk - Jeg bestilte onsdag og modtog varen torsdag, så kan det ikke gøres hurtigere. Derudover havde jeg et par spørgsmål til produktet og jeg fik et fyldestgørende svar på min mail indenfor ½ time. Super service! Vil helt sikkert handle der igen en anden gang.

Er Oemshop din virksomhed?

oemshop.dk kundeservice

Besøg Oemshop