Pekänjo anmeldelser

Pekänjo anmeldelser

8.8

Helt perfekt

Smart tøj i super lækker kvalitet -og hurtig levering. Det kan ikke være bedre:o)

Fantastisk service!

Handler gerne børnetøj i denne webshop. Konceptet er gennemført ud i mindste detalje. Kvaliteten er helt i top. Har ofte gode tilbud, selvom priserne er fornuftige. Gratis fragt ved køb for over kr. 500,-, som er svær at undgå for mig, da jeg ofte falder for designs med den bette mus.
:o)

super service

smart tøj til fornuftige priser

God kvalitet

Jeg har købt tøj hos Pekänjo et par gange nu - og det er god kvalitet til fornuftige priser. Det har ikke svigtet på hverken pige - eller drengesiden.

Levering med posten til tiden - og alting kører som smurt pr. mail :)

Børnene elsker at have det på, og Pekänjo passer perfekt til hverdagsbrug.

Jeg har købt kjoler til den store og bukser til den lille, alle genstande er blevet brugt flittigt hen over vinteren.
Tøjet er meget anvendeligt og nemt at håndtere i vasken.

Leveringen gik nemt og hurtigt.

Jeg kan hlart anbefale Pekänjo.

Rigtigt lækkert tøj

Fin kvalitet og hurtig levering. Der er så meget smart tøj på jeres side, at det er svært at vælge.

Kvalitets tøj og rigtig god service

Jeg har flere gange nu købt tøj til mine 2 piger fra Pekanjo - og jeg kan kun varmt albefale det til andre.
Det er altid hurtigt levering og tøjet er af en rigtig god kvalitet. Deres leggings er altid min datter på 4 års første valg når hun skal finde tøj.

Kvalitet og rigtig god service!

Jeg kan varmt anbefale tøjet fra Pekänjo.dk. Super lækker kvalitet i bland med sej design :o) Servicen er også i top med hurtig levering og søde personale :o)
Jeg har rigtige gode oplevelser med at handle hos Pekänjo og synes de "passer" godt på sine kunder c",)
Mange tak fra os her i Odense...Elva og drengene.

Super duber

Jeg bestilte mine varer til afhentning da jeg alligevel besøgte min veninde i Aalborg, og alt forløb som det skulle. Jeg fik endda en hyggelig snak med på vejen da jeg hentede tøjet.

Virkeligt lækkert tøj

Vi har i vores lille familie købt tøj for første gang hos Pekanjo.com. Tøjet er netop ankommet med posten og vi er yderst positive over den gode kvalitet vi har modtaget. Det er langt bedre end noget vi har oplevet fra andre børnetøjsbutikker. Hurtig levering og nemt og overskueligt website - tusind tak for et godt køb.

fin service, varene kom dagen efter

God oplevelse at handle hos pekänjo. lækkert tøj til rimelige priser. Har købt bl.a. william jakke, super kvalitet dog lidt "slim" i modellen. Sweatcardigans er SÅ lækre i kvalieten, - langt bedre end ventet til prisen. God service, fik returseddel med og pakken kom dagen efter. Kan absolut anbefales.

hurtig levering - god kvalitet

De lover 1-3 dage, men vores køb kom hurtigt dagen efter. Super! Først og fremmest god kvalitet i et godt design - og så har de stort udvalg til drenge. Kan klart anbefales

Rigtig god kvalitet..

Har handlet med Pekanjo flere gange og altid oplevet en super service og en rigtig god kvalitet.. :o)

Pekänjo A/S kundeservice

Pekänjo er lækkert børnetøj 2-12 år. Fri leg. Den lille detalje. Skandinavisk varme og naturlig charme. Pekänjo er børnetøj, der er nemt at forelske sig i. se www.pekanjo.com eller www.facebook.com/pekanjo

Besøg Pekänjo

Ring til 70200307