ReuseIT Scandinavia AB anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

trustpilot stars

Bra utbud, bra priser, prickfria leveranser i ett decennium.

Vi har handlat begagnade datorer sedan år 2000. Firmorna som erbjuder "rekonditionerade" datorer har haft oss som återkommande kunder.

ReuseIT har med åren blivit den firma där vi kollar först och sist. Ofta har deras priser varit de bästa, så det har blivit många köp. Samtliga köp har varit till fullkomlig belåtenhet.

Vi har aldrig behövt använda företagets garanti, men det är säkert bra att den finns. Datorerna har använts tills de gått sönder - på grund av omild behandling under ständiga resor.

ReuseIT Scandinavia AB kundeservice

Om virksomheden

Med en samlad branscherfarenhet på över 50 år erbjuder vi en av Skandinaviens största sajter kring försäljning & uthyrning av begagnad IT-utrustning. Enligt en studie gjord av United Nations University (UNU) domineras en dators energiförbrukning avseende hela dess livscykel av tillverkningen. Endast en mindre del förbrukas under dess driftstid. Genom att återanvända IT-utrustning istället för att göra ett nyköp bidrar du till en minskad miljöpåverkan och därmed en bättre miljö! ReuseIT erbjuder märkesutrustning på ett miljöriktigt, prisvärt och snabbt sätt! Alltid med generös garanti, möjlighet till kundunika installationer och givetvis en professionell kundsupport. När du köper begagnad utrustning ingår alltid minst 12 månaders garanti. Vi erbjuder även möjligheter att förlänga ditt serviceavtal till upp till 36 månader! All begagnad utrustning levereras fullt rekonditionerad.

Besøg ReuseIT Scandinavia AB

35008 VÄXJÖ
Sverige

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.