Rolf Høegh anmeldelser

Rolf Høegh anmeldelser

8.9

Super bog burde være pensum på alle handels skoler i Danmark

en sælger bekendelser:
Bogen beskriver på en super og simpel måde forskellige situationer og erfaringer, som Rolf har haft som sælger. Det fantastiske ligger i at intet har ændret sig siden og situationerne er forklaret enkelt og simpelt. Det store spørgsmål er, hvor langt vi villige til at gå for at lyve og finde undskyldninger overfor mig selv. På nogle områder ligner den bogen af Jægersoldat Carsten Mørk ”Sådan!” for den beskriver også hvor langt mennesker kan være ved at gå med undskyldninger for at slippe uden om eller ikke gå den ekstra mil, der skal til for at får succes.
Jeg syntes på mange måder ikke, at der er noget nyt i bogen, men den handler om de måder, vi handler på og de ting vi vælger at gøre eller ikke at gøre, enten fordi vi har glemt dem, eller ikke ….. ja fyld selv ud.
Det jeg finder særligt positivt ved bogen, er at den beskriver ”bare” hvordan Rolf har håndteret situationerne og dermed fået succes. Den beskriver en sælger, der har haft opture og nedture og hvad der virker for ham. Så kan man jo selv vælge, om man bliver inspireret.
Bogen mangler et mantra der burde Tatoveres et vist sted, så hver gang sælgeren siger PIS! bliver han mindet om hvad der skaber succes:

Træn hjemme (det koster mindre  )
Inspirere kunden, så kunden får lyst til at købe af dig.
Selverkendelse = Gjorde JEG det optimale og er jeg villig til forandring

Hvis du ikke er til bøger, så findes den også på lydbog til bilen 
Jeg var meget glad for at læse den, tak Rolf, den burde være pensum på alle handelsskoler i Danmark.

Tak For Bogen, jeg ønsker dig alt godt i Fremtiden

Når de gamle tricks er de bedste

Rolf er først og fremmest en dygtig foredragsholder. Han er dybt engageret i sit felt og benytter sig af simpelt godt købmandskab - noget som synes at være forsvundet den senere tid, i en storm af smarte digitale salgsmetoder og lign.

Som menneske er Rolf utroligt positiv og dette skinner igennem fra podiet når han selvsikkert leverer sine foredrag.

Back to basics med Rolf, ja tak herfra.

Inspirerende og dynamisk.

Først og fremmest tak for en spændende og inspirerende bog, som dels giver stof til eftertanke i forhold til livet i almindelighed og i forhold til salgsarbejde og sælgerrollen i særdeleshed. Jeg nyder det privilegium at være med til at uddanne bl.a. finansøkonomer indenfor kundekommunikation og salg, hvor det jo er fantastisk at inddrage dine erfaringer og værktøjer i salgsarbejdet, men måske ikke mindst at kunne fremhæve et eksempel på en mand der rent faktisk er stolt af at være sælger!

Udover bogen er det jo altid en rigtig god oplevelse at overvære dine foredrag og oplæg af forskellig karakter. I den forbindelse vil jeg særligt fremhæve vores seneste arrangement, hvor du tilførte den landsdækkende lærer konference på finansøkonomuddannelsen en virkelig spændende dimension med din energi og dit engagement.

Klaus Hornebo Jensen
Erhvervsakademi Sjælland

Vil du være Middelmådig sælger eller passioneret resultatskaber.dk?

Hej Rolf, fedt at følge dig og dine.

Det jeg altid har set op til er rollemodeller. Livet bære os frem via rollemodeller. Du er en rollemodel. Det ved vi alle der følger dig. Vi følger dig fordi du virkelig forstår at sige tingene ligeud. Klart og kontant så handler det om færdigheder. I din bog - giver du så mange fede trix, tips, metoder, forståelser fra dig.

Jeg er af den overbevisning at rigtig mange sælgere faktisk ved hvad de skal gøre for at få succes, men de mangler den rigtige rollemodel til at programmere ansvaret for sin opgave i den del af hjernen der har med at ' få det gjort at gøre. Det er du god til. Du er også underholdende og får tingene til at se lette ud omkring 'salg. Man skulle faktisk tro at du var på legal dopamin kur, men hvad er din hemmelighed?

Tak...
Hilsen Michael

En fantastisk inspirerende bog..

Med stor forventning tog jeg Rolf Høegh´bog "en sælger bekendelser" med på ferie og regnede med, at den nok skulle holde i et par dage. Men den spændende og utrolig inspirerende bog holdt "desværre" kun i 2 dage.
En utrolig velskrevet, ærlig og underholdende bog, som giver gode tips til salgsteknikker og hvordan man kan blive en salgssucces og samtidig være hæderlig. Kombineret med biblen "en sælgers vej til succes" er man godt klædt på til at give sine kunder en uovertruffen service. Glæder mig til, snart at skulle have personlig coaching af denne inspirerende mand. Tak Rolf..

Hvis ikke den bedste så én af dem...

Jeg har både oplevet Rolf Høeghs foredrag og læst "En sælges bekendelser" og kan kun anbefale alle der på den ene eller anden måde beskæftiger sig med salg at gøre det samme.
Begge dele er yderst inspirerende og imodsætning til mange andre foredrag for du konkrete ting med hjem, der med det samme kan gøre en forskel for dig.

"En sælges bekendelser" er en bog som alle salgsafdelinger eller sælgere burde have stående, - den er ikke mindre end genial.

Hvor der er vilje er der vej, og hvor der er vej er der succes!

Jeg havde fornøjelsen af Rolf Høegh på et individuelt kursus i salgsteknik - mersalg, kundeservice og kontaktskabelse.

Rolf har nogle fantastiske pointer, en suveræn evne at præsentere og undervise på og giver stof til eftertanke.

Jeg har allerede haft gjort brug af Rolf efterfølgende til en peptalk for den øvrige ledergruppe og planlægger lige nu et personaleseminar med Rolf som resultatskaber på dagen.

Helt igennem fantastisk!

Professionel og kompetent rådgivning! Rolf er intet mindre end fantastisk! - Også hans bog er genial!

Rolf Høgh er en virkelig inspirerende foredragsholder

Rolf Høgh har været foredragsholder på Fest For Fyrede et par gange, og det er altid overordentligt underholdende. Han har en masse gode råd til hvordan man kan sælge sig selv som jobsøger, og han scorer altid rigtigt højt i vores evalueringer. Du kan se hans foredrag for jobsøgende på Jobindex TV:

Min Rollemodel

Jeg har mødt Rolf flere gange. B.la. har jeg været med ham ude til et af hans foredrag og det var en af de mest inspirerende aftener i hele mit liv. Jeg har også læst hans bog som er fantastisk god(Jeg hader at læse så det er noget specielt). Han har så mange gode idér og visioner som ville gavne stort set alle, hvis ikke alle. Ovenikøbet er Rolf en af de positiveste mennesker jeg nogensinde har mødt og han er fantastisk enormt dygtig til af påvirke dig til at blive positiv.

Så hvis du gerne vil have en super god fornyet energi, blive en bedre sælger og en bedre person. Så vil jeg klart anbefalde, at kigge forbi en af hans foredrag og læse hans bog.

Tak Rolf!

Jeg faldt for Rolf Høegh og hans bog

Jeg mødte Rolf til et foredrag i 2010, blev så fascineret af hans positive tilgang til livet, samt hans ærlighed i salg, at jeg måtte købe hans bog, som jeg har læst flere gange og også brugt som opslagsbog i salgssituationer, hvor jeg manglede gode råd.
I 2010 stiftede jeg Powerjobsøgerne, som i dag er landets største nonprofit jobsøgningsnetværk. Jeg spurgte Rolf, om han havde lyst til at holde et foredrag for jobsøgere. Det gjorde han - der kom omkring 500 og vi fik mange tilbagemeldinger fra folk, som mente de havde fået nogle gode værktøjer til det at sælge sine kompetencer.
I min familie har vi et Rolf udtryk, når det hele ser sort ud "det kunne være værre" og på den måde får vi vendt noget negativt til noget positivt.
Uanset om du er sælger eller ej, kan du få noget ud af bogen - da vi alle kommer i forhandlingssituationer flere gange om ugen.

En inspirerende og lærerig bog, som vi alle kan lære noget af.

Det er sjældent, at jeg læser en bog, der er så god, at jeg læser ikke bare en gang med flere gange. Sådan har jeg det med "En sælgers bekendelser".
Bogen er både underholdende med en god humor, men samtidigt også lærerig. Det er en sjælden kombination, som gør den unik.
Jeg har lært meget om salg, fordi den er fyldt med gode historier og eksempler. Men jeg har også lært meget som menneske, og om vigtigheden af at have et positive mind set. Jeg kan bruge det, som jeg har læst både professionelt og privat i mit eget liv.
Det er ikke bare en god bog om salg, den indeholder også en stor menneskelig indsigt og erfaring, skrevet af et inspirerende menneske, som selv har gået vejen, og derfor har noget at give til os alle.

Rolf Høegh

Rolf Høegh skaber resultater for sine kunder

Uanset om du køber bestselleren "En sælgers bekendelser" eller deltager i Rolf Høeghs salgskurser vil du opleleve en mere positiv tilgang til livet. Ikke kun som sælger med øget omsætning - men i lige så høj grad som menneske.

Foredrag om salg og positive holdninger

Rolf giver tilhørerne et indholdsrigt og lærerigt peptalk/foredrag fra start til slut. Men det hele serveres på en underholdende og festlig måde. Der er ikke et øje tørt, når han serverer en perlerække af effektive metoder så charmerende, at deltagerne bare har lyst til at bruge dem – igen og igen. Alle går hjem mere kampklare end de nogen sinde har været. Det er nemlig umuligt – selv for den største pessimist – at bevare pessimismen efter at have hørt Rolf Høegh’s underholdende og lærerige foredrag eller kurser

Branchetilpasset salgstræning

Rolf Høeghs branchetilpassede salgstræning giver resultater - med det samme. Rolf Høegh underviser i metoder han gang på gang selv har gennemtestet – med fremragende resultater. Ingen fancy højt-ragende teorier og uforståelige ord. Kun metoder som giver større salg og endnu mere tilfredse kunder.

Rolf Høegh

Rolf Høegh er forfatter af bestselleren "En sælgers bekendelser" og en meget anvendt foredragsholder og salgstræner. Rolf Høegh bygger ikke sine idéer på fancy teorier som ikke virker i virkeligheden. Men kun på idéer som han personligt har gennemtestet.

Besøg Rolf Høegh

Kontakt Rolf Høegh personligt