shop.universe.dk anmeldelser

shop.universe.dk anmeldelser

Perfekt
9.4

Hurtig levering

Nemt at bruge hjemmesiden, nemt at betale, hurtig levering.
Syntes dog det er surt man skal betale for at få sms tilsendt med pakke info.

Hurtigt

Hurtig betjening, billetter blev afhentet uden problemer I Universe parken

Meget fint gavekort, men dårlig pakning.

Jeg fik tilsendt et gavekort og det var rigtigt fint. Dog var det pakket sådan så papkortet, hvor gavekortet var sat ind i, havde fået et grimt knæk. Sammen med kortet var der en overraskelse - et lille eksperiment. Men det havde ligget sådan, at knækket var temmelig stort og grimt. Ærgerligt når gavekortet skal gives videre til fødselsdagsbarnet.

bygge vejledning dansk

godt men ville gerne have byggevejledning og forklaring på dansk og noget baggrundsviden omkring solceller mm. eller henvisning til samme

fin købsoplevelse

jeg kan anbefale virksomheden, hvor køb og modtagelse har været fin. Jeg fandt tillige en lille gave og nogle inspirerende foldere i pakken - alletiders !

En behagelig måde at købe ind på!

En behagelig måde at købe ind på og de bestilte varer blev sendt med det samme, ingen ventetid og endda med en ekstra sød lille hilsen :-))

Absolut perfekt

Virkelig en god oplevelse at handle hos Jer...God kommutation hele vejen igennem....Jeg vender gerne tilbage for mere køb og anbefaler alle at prøve jer

Den bedste webshop med de sjoveste ting

Jeg er vild med deres udvalg og finder altid noget der er anderledes til en god pris

Super hurtig, super godt + lidt ekstra

Jeg bestilte den ene dag, og modtag dagen efter! Produkterne var pakket fint ned, sammen med en fin pose + samt en lille ekstra ting!
Jeg er rigtig fornøjd! :)

Virkelig dårligt pakket, kartonerne er beskadiget

Har købt varerne til gave i god tid. Varerne var ikke beskyttet ordenligt og er beskadiget. Håbet ikke at der er sket noget med indholdet.
Betænker mig næste gang om jeg skal bestille der igen.

Fin og hurtig handel

Jeg bestilt en dyrk selv have med krystaller til 40 kr. Hurtig handel og modtagelse af vare. God service.
Troede nu varen var lidt større end den egentlig var .

Outstanding service

Tak for den fantastiske service i ydede da jeg allermest havde brug for det; og så endda med en personlig levering i udlandet. Dén service har jeg aldrig tidligere været ude for.

Tak igen - og det er ikke sidste gang jeg har handlet hos jer.

Med venlig hilsen
Per Bjerring-Jensen

Super kundeservice

Ringede da de så jeg havde bestilt dobbelt af et produkt for at tjekke om det var en fejl. Tjekket.

Den bedste butik på nettet!

Fremragende service, lynhurtig levering og en rigtig fed butik. Kan klart anbefales!

Let og elegant

Det er let at finde tingene, både dem man leder efter, og dem man ikke vidste, man selvfølgelig også skulle have.

Hurtig svar på ordren, hurtig information om varen, hurtig levering

Det har ingen problemer været. Det er gået hurtigt med informationerne og leveringen. Virker fint at få SMS når varen er på posthuset

Super service!!

Helt utrolig god oplevelse :-) forsendelsen kom 2 dage efter bestilling. Jeg ønskede en vare som ikke var på webshoppen, så ringede jeg og spurgte og i løbet af få timer var varen på shoppen!! Så flot.

Kort leveringstid

Nem bestilling, kort leveringstid og sjove, gode produkter.

Hurtig betjening og rigtig god service - Det kan ikke blive bedre :-)

ALT fungerer som det skal. Jeg vil handle her igen.

Ikke hurtig MEN super hurtig.

Bestilte søndag sen eftermiddag, tirsdag formiddag var pakken der. Jeg syntes det giver en super smiley .

shop.universe.dk Support

Vi lærer bedst mens vi leger!

Vi tilbyder et håndplukket udvalg af legetøj og gadgets til børn og voksne. Konstant leder vi efter spændende og anderledes legetøj og andet, både i og udenfor Danmark. De krav vi stiller til vores udvalg er, at de skal kunne udfordre, udvikle og stimulere hjerne og sanser. Legetøj som kan interessere og fascinere små og store børn. At være nysgerrig og lege sig til læring om naturvidenskab og teknik er ét af vores helt overordnede mål for børn og unge, både her på webshoppen men også i vores spændende oplevelsespark Universe. Vi tager os kærligt af din ordre og tilbyder altid lave forsendelsesomkostninger. Har du bestilt din pakke inden kl. 12.00 på hverdage,bestræber vi os på, at sende den samme dag. Vi glæder os til at se dig!

Besøg shop.universe.dk

Skriv til shop@universe.dk