Slimvida anmeldelser

Slimvida anmeldelser

Meget lavt
2.3

Snyd og Humbuk!

Personerne bag skal findes, og så skal de brumme!

Fuck faces!

Luk dit kort hurtigt!

Efter at jeg modtog Pure Cleans, læste jeg det med småt og der stod at jeg om 30 dage ville modtage en ny sending for kun 545,- Så jeg ringede til kundeservice, men det kan kun kontaktes af en fastnet telefon? Så begyndte alarmklokkerne at ringe også goolede jeg telefonnummeret og læste alle disse skræk historie, så nu har jeg lukket mit visakort og bestilt et nyt.

DU BØR STRAKS GØR DET SAMME, HVIS DU HAR HANDLET MED DE LØMLER!

Fup...

Jeg har bestilt Slimvida her for nogle uger siden og hører at det ikke kostede mig mere end få 50 kr. men så kommer brevet med at nu vil de havde 599,99 kr om måneden, og hvis man blive medlem så får man 50 kr rabat. Det er for galt og det er fuld af svindel. og da jeg så prøver på at ringe, bliver man sendt til england og kan ikke ringe fra mobil. og de tog ikke telefonen. Så er det at jeg ikke kan holde det ud længere og ringede til min bank, der nu har lukket mit kort.
Kan kun anbefale andre og gøre det samme hurtigt.

Deres svindel kører stadig !

Hos mig havde de reserveret 2 x 604,99 kr. d. 26/3

Jeg fik kortet spærret og checkede senere at reservationerne var slettede - alligevel fik de trukket 590 kr på mit spærrede kort - bogført d. 2/4 ? ? ?

Hold Jer fra dem

Kim

Svindelfirma

Jeg hoppede også på deres fupnummer og bestilte den 09-03-2013 en prøvepakke på Pura Cleanse og
Slimvida slankepiller til kr.29,- pr pakke.
Der kom en bekræftelse på at de havde leveret og pengene var trukket på min konto.
Men jeg blev mistænkelig, og da jeg ikke havde modtaget noget den 18-3-2013 ringede jeg til banken og bad dem spærre mit kort.
Men stor var min overraskelse da jeg på mit kontoudtog så at de havde hævet 2 gange 599,- på min konto den 26-03-2013.
Jeg ringede til banken og de kunne godt se jeg havde spærret kortet den 18 marts, så de ville prøve at rette fejlen.
Jeg har stadig ikke modtaget så meget som en pille fra det svindlerfirma.
De er en skamplet på Internethandelen, og den slags svindlere skal afskæres fra at sælge på internettet da det skader tilliden også til dem der er seriøse.
Svend Olofsen

Korupt Firma, Snyd og Svindel... FØJ....

Jeg er desværre også en de godtroende, der hoppede i med begge ben.
Jeg kan læse vi alle har oplevet det samme.
Jeg har dog været "heldig" at de "kun" har trukket 2x 29 kr.. inden jeg spærret mit kort.

Support Center: http://csupport.kayako.com/BCP_DK
Jeg har mailet med dem et par gange og her er et af deres svar:

Hej,

Tak for din e-mail. Vi beklager, at du har ukendte faktureringer på din kreditkortopgørelse.

Vi har kigget på dine oplysninger i vores system, og vi kan desværre ikke finde nogen fortegnelser over uautoriserede betalinger, som du henviser til.

Alle opkrævninger fra vores virksomhed er angivet som ”Slim Tone Plus” og ”Body Cleanse Plus” på dit kontoudtog, og det var ikke tilfældet her. Derfor kan vi ikke hjælpe dig med denne opkrævning, andet end at opfordre dig til straks at henvende dig til udstederen af dit kort, da denne kan give dig oplysninger om den virksomhed, der har foretaget opkrævningen.

Hvis du har brug for yderligere hjælp, er du velkommen til at svare på denne e-mail. Sørg for, at billetnummeret er i emnefeltet.

Med venlig hilsen

Slim Tone Plus-kundeservice

Dvs, nu har de skiftet navn imellem tiden..!!! HMMMM..!!!

Jeg har så ringet til dem med møg og besvær.
Man kan høre man ringer fra et sted og bliver sendt videre til et andet sted osv så forbindelsen er så dårlig at man ikke kan føre en hel samtale.
Men nået da at høre den mandelig person sige at havde jeg ikke modtaget slimvida inden 2 dage skulle jeg ringe igen.

FULD AF LORT

Jeg har nu gået videre med sagen og håber de vil tage det op så vi kan stoppe de møgsvin.

Svindel firma

Føj for et svindel firma hold jer langt væk. Jeg har simpelhen ikke ord for sådan et firma,men det er vel mere reglen end undtagelsen nu om dage. Jeg håber at der snart kommer nogle store bøder til den slags mennesker ,der nasser på andres bekostning.

Røveri af den værste slags

En noget kold spand vand at få ned ad nakken. ville hjælpe min mand af med overflødige kilo og da det jo er på Face at der var reklameret, tænkte jeg at det jo nok var i deres favør at have lovlige firmaer på siden.
Men nej.
Bestiller og tænker at der kommer en lille æske med piller, men nix. Der kommer ingenting, MEN DER ER TRUKKET 2 X 599 kr. fra min konto.
Skynder mig at kontakte banken for at få pengene tilbage. Det kan man ikke siger hun, men hun lukker mit kort og jeg får et nyt....
Håber jeg på mandag kan få mine penge tilbage. Surt når jeg kontaktede banken samme dag som pengene var hævet.

Kundeservice er et fremmedord

Sygt at der er nogle medarbejder der beskytter denne virksomhed *host* Anders Larsen *host* hvis du overhovedet tør at bruge dit eget navn

elendigt firma.

man kan ikke kontakte firmaet på email eller på mobiltelefon. de bliver ved med at trække penge fra ens hævekort så man skal spære sit kort.

Hvad skal man sige?!

Min far ringede til mig og var fortvivlet over hvad han havde rodet sig ud i. Slimvida havde reserveret 599 kr. på hans konto!
Han havde ringet i banken dagen før, havde fortalt hvad han havde rodet sig ud i og var blevet fortalt at det ikke hjalp at spærre hans kort.
Ved bare ÉN søgning på Slimvida blev jeg meget urolig og bad min far lukke sit bankkort MED DET SAMME!
Da han så går ind på sin netbank ser han at endnu 599 kr. er reserveret. Men dette var Colon Flow og så vidt jeg kan se er det ét og samme selskab.
Nu er der så reserveret 1200 kr. på den gamles konto.
Bad om nummer og oplysninger så ville jeg ringe til dem, men ikke nok med at de sælger lort på bøtte, så kan man heller ikke ringe til deres kundeservice fra mobiltelefon.
Eftersom jeg ikke kan støve en hjemme-/fastnettelefon op så søgte jeg på google og kom frem til www.callhome.dk som man skulle kunne ringe gratis fra til andre lande.
Som jeg gør med så mange andre ting, søgte jeg lige hurtigt på google på den side også. Der stod intet negativt så valgte at ringe.
Ringede til et nummer hvor man så skal indtaste landkode og det nummer man vil ringe til.
Jeg trykkede bare 0045 og så 80250084 som er det nummer der står på min fars brev. Da jeg jo var interesseret i at komme igennem til en dansktalende kundeservice.
Kom igennem til en engelsktalende kvinde, FINT tænkte jeg, var endelig kommet igennem på trods af jeg ringede fra min mobil og det hele.
Forbindelsen var dårlig og langsom og kunne ikke rigtigt snakke med hende da hun egentlig bare snakkede sin egen vej. Tror jeg fik lukket abonnementet! Og hun sagde bare hele tiden at han ikke kunne få pengene retur selvom hans varer er ubrudte. Hun havde nok haft mange kunder som mig.
Men jeg giver ikke op så let.
Ringede tilbage til samme nummer 5-10 gange da jeg havde problemer med at komme igennem.
Så kom jeg endelig igennem! Endda til en DANSK ung mand.
Fortalte ham om situationen men han vidste jo allerede godt hvad jeg snakkede om.
Den første engelsktalende kundeservice medarbejder jeg snakkede med havde ikke lukket noget som helst. Så det måtte han gøre og nu lovede han at det så også var gjort.
Bad om RMA nummer så vi kan sende pillerne retur og min far kan få sine penge tilbage.
Fik at vide af den søde unge mand at der var mange der faldt i den fælde og at det var noget møg, fordi at hvis man ikke havde fået læst betingelserne med småt, så ved man ikke at man kommer til at betale fuld pris for "prøvepakken".
Vi snakkede frem og tilbage da det er ret tvetydigt om det er 14 eller 30 dage man har fra bestillingen. Men jeg havde set en debat på en hjemmeside hvor en kvinde skrev at hun havde snakket med Oscar, som havde hjulpet hende til at få sine penge retur ved at forlænge hendes prøveperiode da man tit og ofte ikke når at modtage sin bestilling før de 14. dage er gået.
Den unge mand sagde at han var ny på jobbet, havde været der i 2 uger, men at han godt viste hvem Oscar var og at han ville spørge ham så han måske kunne lære hans tricks og derved hjælpe de kunder som han snakker med.
Han tjekkede op på min fars e-mail og noterede mit navn osv på sagen.
Nu vil han tage en snak med Oscar og så melde tilbage på e-mail, forhåbentligt med RMA numre så min far kunne få sine 1200 kr. tilbage.
Kunne simpelthen ikke være sur på ham når han var SÅ sød mod mig. Den stakkel fortalte at han studerede i England og havde fundet det her som studiejob, men han var virkelig skuffet og ville ikke arbejde der særlig længe! Gav ham stor ros for at være så flink og hjælpsom og håber virkelig han finder et andet job.
I øvrigt havde han talt med MANGE sure kunder og flere havde TAGET PÅ af pillerne! :(

Fusk med abonnement

Hvordan F..... kan man tillade sig at skrive folk automatisk på et abonnement og så oven i købet bare tillade sig at hæve fra deres konto. Da jeg fik brevet skyndte jeg mig at låse mit kort og bestille et nyt gennem banken...

Fup og Fidus

Har modtaget prøvepakke/testpakke (som i virkeligheden bare er begyndelsen på et abonnement som du kan få meget svært ved at komme ud af igen), det virker IKKE og deres hjemmeside er fyldt med falske før/efter billeder samt erfaringsbeskrivelser. Derefter har jeg afmeldt mit abonnement uden held. Jeg har gentagende gange mailet at jeg IKKE ønsker deres varer - men ingen svar. Jeg har forsøgt at ringe til et nummer i England - men det kan man IKKE med mobil - kun fastnet; siger de på en telefonsvarer...
Nu har de så reserveret 550,- på min konto...
Fortsættelse den 19 juni:
I dag har Slimvida reserveret yderligere 550 kroner på min konto. Det vil sige at Slimvida ialt har 1100 kroner reserveret på min konto, som de kan trække når som helst de ønsker. Efter en snak med min bank kunne de informerer mig om, at jeg bestemt ikke er den eneste kunde der har problemer med dette firma.
Fortsættelse den 20 juni:
I dag har Slimvida hæver 550 kroner på min konto på trods af gentagende henvendelser.
Jeg har nu kontaktet min bank og lavet en indsigelse (det kan DU også gøre hvis du er/har været udsat for det samme - bare inden for et år)
Tjek evt mine andre anmeldelser for samme snydereklamer/hjemmesider - bare i ny indpakning.

Ulovelige Pengeoverførelser

Efter at have bestilt produktet over nettet, gik der meget lang tid inden jeg modtog min bestilling. Da jeg gjorde tilsendte de et brev samtidig der sagde at jeg var skrevet op til et abonnement og at de efter 30 dage ville sende en ny sending piller og trække ydeligere 500kr fra min konto, medmindre jeg sendte produktet tilbage eller at jeg ringede på det nummer der stod i brevet.
Det gjorde jeg så, men det er umuligt at komme igennem med en mobil, og der skete ingenting og de havde ikke oplyst mig om en mail. Da jeg endelig fandt mailen ved et tilfælde på deres hjemmeside, hjalp min datter mig med at skrive en mail på engelsk hvori hun gjorde det helt klart at jeg ikke ville modtage flere af deres produkter og da slet ikke have at de trækker flere af mine penge! Deres svar var at jeg så skulle sende produktet tilbage hvis jeg ikke var tilfreds selvom jeg havde sagt tydeligt NEJ! Mit svar tilbage blev derfor en smule mere vredt og med et endnu tydeligere nej og en trussel om politianmeldelse hvis de hævede penge fra min konto.
På baggrund af mine erfaringer vil jeg derfor stærkt fraråde andre at kaste sig ud i den seje kamp om et produkt som jeg endnu ikke ved om virker ....

Er Slimvida din virksomhed?

slimvida.co.uk kundeservice

Besøg Slimvida