Spiir anmeldelser

Spiir anmeldelser

Perfekt
9.3

Genialt og nemt!

Dejlig nemt at bruge. Alt er sat op på en overskuelig måde. En virkelig stor hjælp i min hverdag.

ok - så længe du ikke har mere end en bank

God grund ide, men synes at der kræves MEGEN manuel tilretning = tidsforbrug
og så kan jeg ligeså godt finde bruge tiden på mit "gammeldags" budgetskema.
Desuden et problem at systemmet ikke synes at kunne arbejde med at man har 2 banker - det er vel ikke spor usædvanligt i dag.
interessant, men ikke noget jeg kommer til at bruge i dets nuværende form.
Spiir A/S

Besvarelse fra Spiir A/S

Hej Laila,

Det lyder mærkeligt. Spiir er specifik lavet til at håndtere flere banker. Det er netop en af vores styrker i forhold til bankernes egne løsninger. Under konti vælger man blot 'Tilføj Bank' og vælger så en bank fra listen og er nu klar til at hente konti/poster fra den bank. Det kan gøres for så mange banker man måtte have.

Alle Spiirs grafer samler op på hele økonomien på tværs af bankkonti, så man får et samlet billede af økonomien fremfor et fragmenteret.

Tag endelig fat i vores support (support@spiir.dk) så vi hjælpe dig videre.

mvh. Rune
Direktør, Spiir A/S

Genialt redskab til at overskue privatøkonomien. Og lynhurtig support

Et glimrende koncept til at planlægge et budget og holde styr på økonomien.

Kom ved en fejl til at slette en masse indlæste poster, men supporten var lynhurtig og ordnede problemet omgående.

- Steffen

Nem og overskuelig måde at få overblik over ens økonomi

Jeg bruger Spiir sammen med min kæreste, hvor vi samler kontoposteringer fra vores respektive konti. Det har været en super god måde at få et overblik over både, hvor mange penge vi bruger samt hvad vi bruger vores penge på.

Perfekt!

Spiir er en af de meget få uundværlige web-services som jeg med glæde ville betale for, hvis det ikke var gratis. Genialt koncept - bare ærgerligt at bankerne modarbejder det. Overvejer at skifte til Lån & Spar-bank udelukkende fordi de som de eneste understøtter fuld integration til Spiir.

Genialt!

Helt igennem genialt! Ville med glæde betale for denne service!

Genial!

Absolut bedste overblik over ens økonomi

fungere ikke

Jeg kan ikke få det til at virke
Spiir A/S

Besvarelse fra Spiir A/S

Hej Kurt. Det lyder ikke så godt, at du ikke kan få det til at virke. Du er meget velkommen til at skrive på support@spiir.dk, så hjælper vi dig. Vi er helt sikre på, at der ligger en god oplevelse og venter på dig :)

virker blæret

super grafik og meget nemt at overskue

Rigtig god til overblik

Jeg har nu brugt Spiir nogle år efterhånden, og det er det bedste værktøj jeg kender, til at skabe overblik over min økonomi.

Super godt :-)

Er meget glad for det. Og synes det er super godt :-)

Blændende produkt - sparer masser af tid og giver fantastisk overblik!

har siddet og rodet med excelark og alt muligt andet tidligere - det er heldigvis historie

Perfekt værktøj

Hjælper mig med meget overblik og dagligstyring og familiens penge :-)

Virkeligt godt værktøj

Et virkeligt godt værktøj til hurtigt at få overblik over privatøkonomien.

Fantastisk værktøj til privat økonomi.

Hvad man dog ikke går og bruger penge på!
Ja man kan blive overrasket over hvor mange penge som man kan spare ved blot at melde sig til Spiir.
Brugerfladen er perfekt. Der er dog et par funktioner der kan tilføjes (nuværende funktioner er tilstrækkelige, tilføjelser gør det bare mere perfekt). Men teamet hos Spiir er allerede ved at få udviklet disse.
Så super værktøj til at få orden i økonomien. Relativt nemt at gå til hvis man har kendskab til brugen af Netbanker. Hvis ikke dette er tilfældet kræver det en lidt større indsats for at få styr på den del. Men ikke uoverkommeligt.
Tak til Spiir-teamet.

Alt hvad man behøver for at styre privatøkonomien

Hvorfor har jeg først opdaget dette værktøj nu? Se at komme igang, det kan varmt anbefales!! Du får styr på dit og mit og vores regnskab, fælles og private udgifter, faste udgifter, budgettet med et enkelt klik og du kan jonglere og se hvor kan der spares og om der mon er råd til skiferien. Regningerne kan kobles på de enkelte poster, du tar et billede med din tlf via en app eller scanner det ind, nemmere bliver det ikke. Det er GENIALT

Helt Perfekt og overskueligt!

Meget positivt overrasket over de smarte funktioner og hvor hurtigt man får overblik sin egen økonomi. Udover en oversigt over alle tidligere udgifter, kan man oprette en fremtidig budgetplan og dermed løbende holde øje med ens forbrug! Det kalder jeg smart. Dette kan spare én en masse tid og ikke mindst penge.

Kan klart og varmt anbefales!

Gør hvad det lover, sikre overblik og økonomisk perspektiv!

Spiir sikre godt overblik over økonomien, og gør bankernes budget-features overflødige. Spiir sikre også at jeg kan skifte bank, uden at overveje hvilke features de kan tilbyde mig på min netbank. Jeg vil dog fremadrettet vægte god implantation med Spiir højt.

Jeg syntes altid at jeg har haft godt overblik over min økonomi, og aldrig haft underskud, men spiir har alligevel givet mig en øjenåbner, for at jeg bruger flere penge end jeg troede, og hvad mine penge bliver brugt på.

Et super intuitivt stykke "software", som jeg har haft stor glæde af, og jeg ved vil sikre mig en sund økonomi, med godt indblik i hvad jeg har at gøre godt med.

Jeg har efterhånden anbefalet spiir til de fleste at mine venner, og kan kun gøre det til jer her på trustpilot også, jeg syntes det er et initiativ, som er så prisværdigt, at bankerne burde modtage det mere med kyshånd, og nærmest tigge om at komme med.

Fantastisk service

Det er en meget overskuelig service, der gør det lækkert og brugervenligt at lægge budget. Man får hjælp til de mindste problemer - også i weekenden. Stor anbefaling herfra!

Spiir A/S kundeservice

Besøg Spiir