Teoriklar anmeldelser

Teoriklar anmeldelser

8.2

Rigtig God Hjælp!

Stod og skulle til teoriprøve med en uges varsel. Havde ikke 'bestået' nogle af de prøver vi havde til teoriundervisningen, så var i panik. Betalte en fair pris for 7 dage, og jeg bestod teoriprøven med kun 2 fejl, PERFEKT.

Den kan kun anbefales til andre som står i samme situation!

Anbefales klart til alle der føler sig usikre!

Virkelig god hjemmeside! Bestod med 0 fejl takket være Teoriklar! Billederne lignede utrolig meget billederne til teoriprøven, føler virkelig jeg har lært utrolig meget!

Den bedste side på!! Er imponeret over hvor meget billederne ligner!

Dumpede et par gange.. købte så adgang til teoriklar, og bestod med 3 fejl, er imponeret over hvor ens disse billeder er med den rigtige prøve det var helt vild, god service og god oplevelse også er det ikke dødsens kedelige sp. Andre sider jeg også har købt adgang rul, det var spild af penge :-) kan kun anbefales!! 10 ud af 5 stjerner :)

hjalp mig rigtigt meget

teoriklar.dk hjalp mig rigtigt meget
til teori timerne havde jeg tit op til 10 fejl
jeg begynde så at tag test her inde 14 dage før jeg skulle op og var kommet ned på 5-8 fejl
2 dage før jeg skulle op var jeg kommede ned på 2 fejl
og til prøven fik jeg 1 fejl.

Bestod første gang med 3 fejl

Teoriklar er en rigtig god hjemmeside og billederne de viser minder rigtig meget om dem man får vist til selve teoriprøven. Jeg kan kun anbefale dem.

Perfekt og god service - udsagnet BESTÅ MED 99, 9% SIKKERHED passer.!

1000 tak teoriklar.dk for deres fantastiske hjemmeside. Alle billederne er tydelige og det samme er lyden. Min kørelærer anbefalede os at købe 14 dage og det fortryder jeg ikki et sekund. Prøverne ligner Politiets prøve til forveksling, jeg var ikke I tvivl en eneste gang. Jeg vil helt klart anbefale teoriklar.dk Jeg kan med glæde oplyse at alle på holdet bestod mellem 0 og 3 fejl. Jeg bestod med 0 fejl :)

Ekstremt ringe ...spild af penge

Billederne er så små at man overhovedet IKKE kan aflæse dem. Det er fuldstændig umuligt at se vigtige ting på billederne som personer og vigtige skilte.
Heldigvis brugte jeg kun 75 kr på det.

Der findes MANGE bedre sider end den her hvor man får et langt større udbytte.

Super godt..

Kanon hjemmeside... Bestået første gang teori-prøven med 5 fejl.. :-)

Super godt

Bestod lige min teoriprøve idag med 0 fejl, har brugt teoriklar.dk i dagene op til prøven, (maks 2 prøver af gangen) istedet for de udleverede prøver fra kørelæreren som jeg dumpede mere eller mindre hver gang.
Billederne ligner politiets rigtig meget.
Jeg var meget skeptisk omkring det med online og betale penge for det, men har ikke fortrudt en eneste krone.
TAK!

Er Teoriklar din virksomhed?

Teoriklar kundeservice

Besøg Teoriklar