Topbikes anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Vriendelijk en specialistisch

Gisteren een bontrager fietscomputer besteld, vandaag al in huis. Heb wel even contact gehad over de levertijd. Alles werd netjes geregeld, de webwinkel werkt heel erg gemakkelijk en overzichtelijk. vriendelijk contact aan de telefoon.

uit voorraad leverbaar

dat betekent niet dat het bestelde artikel binnen 48 uur geleverd wordt bij deze zaak. Na 1 week heb ik maar eens gebeld, het was niet op voorraad, het moest besteld worden, maar het komt er aan mijnheer. Ja dat zal wel, heb geen keus, maar ik had het graag geweten, een mailtje of telefoontje werd er niet aan besteed. Ben ik als consument zeker niet waard. Bij mij verliest het bedrijf dan haar betrouwbaarheid. Sorry het is niet anders, hans uit Oosterhout

Snelle service!

Ga zeker nog weer eens terugkomen bij dit bedrijf.

Prima

Netjes allemaal geleverd, makkelijk en betrouwbaar

Smelle afhandeling

Snel en duidelijke afhandeling .

Denne anmeldelse er blevet indberettet af vores system på grund af manglende købsbevis.

Trustpilots Kundeservice er ved at gennemgå anmeldelsen.

Når vi har gået den igennem, vil den enten blive slettet eller lagt op på Trustpilot igen.

Se vores retningslinjer for anmeldelser her.

Zeer overzichtelijke website

Laatst heb ik via TopBikes.nl een nieuwe voordrager met krat besteld en was blij verrast dat deze bestelling al binnen 2 werkdagen binnen was. De bestelling was mooi verpakt en de drager was makkelijk met de bijgestuurde aanwijzingen makkelijk te monteren! Tevens is het erg handig om te weten dat er zowel via iDeal als overboeking betaald kan worden

Erg leuke winkel

Afgelopen week in de winkel langs geweest voor een Brooks zadeltas. Op de internet site alvast goed bekeken waar mijn voorkeur naar uit ging. In de winkel werd ik heel erg goed geholpen en werd het Brooks zadel gelijk op mijn fiets gemonteerd. Vriendelijk en direct geholpen. Mooie winkel met een prachtig aanbod!

Trustpilots Kundeservice er ved at gennemgå anmeldelsen.

Se vores retningslinjer for anmeldelser her.

8,2

goed product ,snel binnen en van de week uittesten .de verzendkosten ook mooi laag zo bestel je sneller kleinere dingen waarmee je anders zou wachten .als de muts bevalt dan zijn er binnen mijn toerclub wellicht meer mensen die dit product of iets anders willen misschien tot ziens. m.v.g. j.dekker.

topbikes.nl kundeservice

Om virksomheden

Besøg Topbikes

Kategori

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.