Vekso anmeldelser

Vekso anmeldelser

Middel
6.4

Liber postkasse stander gevind og skruer passer ikke godt sammen.

Umiddelbart virker Liber 17 som en rigtig god kvalitet postkasse, man kan mærke den er tung og holdbar, og den skal nok kunne klare vind, vejr og en del åbninger og lukninger.

Den kraftige tætningsliste ved lågen til afhentning af post virker som om den skal holde selv kraftig sidelæns slagregn ude.
Og de store gummidutter ved låget til post ilægning gør at låget ikke brager i med et knald og brag.

MEN standerens gevind og de medfølgende skruer passer ikke godt sammen. Der re små aflejninger af metal gevindet som også har mange maling rester.
Det er stort set umuligt at dreje skruerne i selv når postkassen ikke er monteret.
Man kommer nemt til at ødelægge gevindet på standeren og dermed hele standeren!

Det er ikke i orden når postkasse og stander er i den dyre ende!

Er Vekso din virksomhed?

Vekso kundeservice