Viadennis anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Geweldige service!

Ik had bij Viadennis een oplader besteld, helaas gaf deze het in minder dan 4 weken het alweer op. Enkele minuten nadat ik een e-mail had gestuurd om gebruik te maken van mijn garantie, kreeg ik al een berichtje terug dat er een nieuwe voor me onderweg was. Super!

Geweldige service

Hier een laptop lader bestel en teruggestuurd, hij paste niet in mijn laptop. Bij opmerking gezet wat voor een ik nodig had en deze is vandaag geleverd. Nu kan ik mijn laptop weer perfect opladen!

Bedankt!
trustpilot stars

Viadennis denkt met de klant mee!

Ik heb een Acer adaptor besteld, die na ontvangst na 1 dag kapot ging. Na telefonisch contact heb ik zonder verdere kosten een 'zwaardere' adaptor binnen 24 uur geleverd gekregen, prima verpakt.

Viadennis denkt met de klant mee, doet niet moeilijk en beloofd wat men toezegd.

Daarom kan ik Viadennis aan iedereen aanbevelen!
trustpilot stars

Deze mensen begrijpen het!

Ik heb voor mijn al 6 jaar oude maar mooie Sony Vaio inmiddels 3 zaken besteld en geleverd gekregen; een nieuwe accu, een nieuw scherm en een extra adapter. Ik kan niet anders zeggen dan dat de mensen van Via Dennis heel goed begrijpen hoe ze het klanten naar de zin maken. Goede spullen en een hele klantgerichte benadering. Bovendien voor redelijke prijzen. Super!
Groet
Jaap Terhenne
Amsterdam.

Snel en goed bedrijf

Ik had een lader besteld bij ViaDennis, maar de eerste keer mislukte de betaling. Daarna nog een keer besteld, ging verder goed. Ik kreeg daarna keurig een mailtje wat er met de eerste bestelling moest gebeuren.
Verzenden ging snel, via GLS en was de volgende beschikbare verzenddag (vrijdagavond besteld, dus helaas dinsdag pas) in huis. Het pakketje was goed verpakt, eerst in een doosje met bubbeltjesplastic, daarna in een soort papieren envelop met bubbeltjesplastic aan de binnenkant. Geen beschadigingen gezien.
De lader is prima kwaliteit, klemt prima in laptop, zie er leuk uit en heeft een handige kabelbinder.

Zeer tevreden!

Top service, snelle levering, vriendelijke klantenservice, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Wij bestellen graag weer bij ViaDennis.

Top service!

Tijdens de bestelling van een laptop accu ging er iets mis met de Ideal betaling en bleef de bestelling foutmeldingen geven. Na een uurtje kreeg ik een mailtje met de vraag of ik de bestelling nog steeds wilde doorvoeren en dat dit dan via factuur kon. na 1 mailtje terugsturen was het pakketje met de accu binnen.

Goede service en goed product!

zeer goede service

ik had een batterij besteld en iets liep fout met de compatibiliteit, maar geen enkel probleem, de batterij werd terug afgehaald op het afgesproken moment en de volledige som (incluis port) werd terug gestort.
Echt nog maar weinig zo'n goede service gehad

bedankt

jan

Perfecte en snelle service

Op mijn emails snel en duidelijk antwoorden gekregen, dat maak je helaas niet snel meer mee. Ook de bestelling ging snel en makkelijk en ik werd keurig op de hoogte gehouden dat betaling was ontvangen, dat pakje klaar werd gemaakt en dat het verstuurd werd. Dit was allemaal op een dag.

De volgende dag had ik netjes mijn juiste oplader binnen.

Bedankt

Uitstekende webwinkel

Dinsdag een nieuw Acer toetsenbord besteld voor mijn laptop, woensdag ochtend al afgeleverd aan huis.
binnen 5 minuten gemonteerd en werkt perfect. niet duur, zelfs 1 van de goedkoopste, en zeer snelle service.
trustpilot stars

viadennis, een bedrijf waar energie in zit!

Woensdag besteld en betaald, donderdag energie in de laptop. Snelheid is echt. Informatie tijdens bestelling en levering perfect, net als bestelling zelf. Klasse!

Geweldige Service!

Had een bestelling online gedaan maar bij de afrekening ging het mis, betaalsite was even uit de lucht. Ik dacht o jee, dat wordt vast een heel online gedoe om de bestelling alsnog in orde te krijgen, maar stuurde toch maar een mail.
Een half uur werd ik tot mijn verrassing persoonlijk gebeld door een medewerker en zei dat ze het pakketje gewoon zouden opsturen en betalen kon rustig achteraf. Echt geweldige service dus en binnen 2 dagen had ik het bestelde artikel al thuis, Viadennis verdient dus een hele warme douche!

prima

uistekend. niks op aan te merken. verloopt allemaal soepel
trustpilot stars

Meer dan tevreden over de service

Dell oplader voor mijn oude Studio 1555 laptop besteld. Helaas, adapter had te weinig vermogen om mijn accu op te laden. Op zondagavond rond 23:00 gemaild en werkelijk waar binnen 5 minuten reactie. Gratis een zwaardere accu de volgende dag opgestuurd gekregen. Werkt perfect en perfecte service. TOP!

Geweldige service!

Ik had gisteren viadennis gemaild omdat ik nog niet helemaal zeker was van welk onderdeel ik moest nemen. Ik kreeg daar binnen 5 minuten antwoord op en heel vriendelijk. Daarna besteld (Met flink prijsverschil vergeleken met andere webshops). Gisteren om 17.50 besteld en is net aangekomen 14.20 (Volgende dag). Oftewel, top service en snelle levering!

Aangeraden!

klasse!

Snelle levering ,zeer goede kwaliteit.

Boven verwachting

Uitstekende snelheid, klantenservice en prijsstelling. Paar minuten voor zes besteld, volgende dag binnen. Zelf de verkeerde adapter besteld, retour met post en een dag later de juiste. Geen issues en snel geregeld. Perfect.

Service zoals het hoort

Ik had een verkeerde kabel besteld. Even gebeld met ViaDennis (wat een uitzonderlijke klantenservice van 09:00-22:00 ?!) en deze liet me weten dat ze de juiste zouden opsturen en dat al meteen de dag erna! bestelling is binnen 24 uur aangekomen. Voorbeeld voor iedere andere webshop!

Perfecte service

Ik had een accu besteld voor mijn laptop, die bleek te snel te ontladen. Ik heb gebeld en kreeg de volgende dag al een nieuwe, maar helaas was het probleem hetzelfde dus ligt het aan mijn laptop. Toen weer gebeld en ze zeiden meteen dan komen we ze morgen ophalen en krijgt U uw geld terug gestort. Een dikke vette pluim voor de service zo zie je het niet vaak al s je via internet iets besteld hebt. Bedankt Toon

Prachtig.

De service kan niet beter, zelf antwoord op mijn mails op 25 december, chapoo.
Bestelling vlot geleverd en het werkt perfect, batterij en lader besteld.
Zeker een aanrader.

viadennis.nl kundeservice

Om virksomheden

Viadennis, uw leverancier voor notebook accessoires zoals adapters, accu's en autoladers.

Besøg Viadennis

Holland

Kategori

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.