Viagogo anmeldelser

Viagogo anmeldelser

Meget lavt
2.5

Så er den gal igen

Viagogo sælger billetter til Elton John koncert i Aalborg til dobbelt pris af hvad de stadig kan købes for hos arrangøren. Rent fup og svindel.

Falske billetter

Jeg købte to biletter til bruno mars. Der stod en anden kundes navn på biletterne og billetterne modtog vi først dagen før koncerten. Ligeledes fik vi at vide fra billetlugen at vi ikke skulle tage afsted fordi det var fusk.
Jeg køber aldrig billetter på viagogo igen, for de har taget røven for sindssygt på os, og nu vil de heller ikke tilbage betale pengene og det er 3500 kr., det drejer sig om. SÅ DÅRLIG VIRKSOMHED

Køber ALDRIG igen...

Jeg købte 4 billetter til koncerten med Bob Dylan i København..
Den ene billet havde de åbenbart solgt 2 gange, så den ene af os kunne ikke få plads til koncerten. Jeg spurgte kvinden der sad på "vores" plads, om hvor hun havde købt sin billet, og det vidste sig, at hun havde også købt den gennem viagogo.

Jeg fik godt nok pengene refunderet for biletten efter at have kontaktet viagogo gennem mail, men det ødelagde alligevel aftenen, at den ene af os ikke kunne komme indenfor...

Jeg køber aldrig der igen...
viagogo.dk

Besvarelse fra viagogo.dk

Kære Omar,

Du kan altid kontakte viagogo teamet ved at bruge ’kontakt os’ formularen på vores hjemmeside.

viagogo

Svindel!!!!!

Jo længere tid der går jo mere er jeg overbevist, ja Viagogo reagerede på min første anmeldelse her på Trustpilot, men der er INTET sket.....og det undrer mig jo ikke, for de har fået mine penge.....det eneste jeg har tilbage er et billede af billetterne som jeg returnerede - jeg vil ALDRIG anbefale VIAGOGO.....jeg vil tværtimod advare alt jeg kan.....
viagogo.dk

Besvarelse fra viagogo.dk

Kære Sonja,

Mange tak fordi du kontakede os. Venligst oplys dit transaktions nummer på 7 cifre så vi kan kigge nærmere på sagen og vende tilbage.

viagogo

Stor tilfredshed med købet

Købte 2 billetter til Rolling Stones i Hyde Park, London d. 13/7 2013. Både informationer omkring købet og i forbindelse med afsendelse af billetterne (forventet modtagelsestidspunkt, forsendelsesmåde og tracking) var yderst prof og fuldstændig gennemskueligt. Viagogo gør tilsyneladende alt for at handelen skal klappe...

Viagogo

Havde købt 2 billetter til 1D til over pris, det viste sig at de billetter var solgt til flere personer, fik andre billetter og fik fat på dem der havde de samme billetter som os, de kom bare 15 min før os.
Hej må lige tilføje at efter jeg har henv. mig til Viagogo har jeg fået mine penge tilbage, så må meddele at er tilfreds med deres behandling, måske dem der har solgt deres billetter, har solgt dem flere gange, viagogo skaffer jo bare billetterene :-)

TIP TOP

Bestilte 2 billetter den 23ende April, til Bruce springsteen i Oslo den 29ende. De kom med UPS dagen efter.. Prisen er vel ligegyldig, da man jo selv vælger om man vil betale. Og det var verdens bedste koncert.. !!!

Viagogo er det væreste lort!

Hej alle.

Viagogo er det væreste lort nogensinde! I skal ALDRIG købe noget der inde! Jeg bestilte 2 1D billetter til min lillesøster d. 17 april og de er stadig ikke kommet endnu! Jeg er så indebrændt og sur over at de ikke er kommet! '

FUCK VIAGOGO

Super fed oplevelse

Vi fik billetterne som aftalt, det var super prof. i madrid til championsleague kampen med at udlevere billetter.

Har nu hverken billetter eller penge...

Jeg satte to Depeche Mode-billetter til salg (til samme pris som jeg havde købt dem for) og fik dem ret hurtigt solgt derinde. Jeg sendte billetterne afsted og har nu, halvanden måned efter salget, ikke set noget til pengene. Min handel står listet under 'Udestående betaling' men jeg kan ikke gøre noget som helst på hjemmesiden og deres support-side er ubrugelig.

Jeg ville ønske, jeg aldrig havde brugt Viagogo. Deres side er uigennemskuelig og det virker utrolig sært at man ikke kan ringe dem op, men blot sende en besked til dem via en kontaktformular. Jeg venter stadig svar...

I stinker langt væk

Eftersom man ikke må vidersende billetter til overpris, er det I gør faktisk dybt ulovligt.

Jeg ved godt det ikke er jer selv, der sælger dem, men I giver andre meget fin mulighed for det, og alle ved jo at siden bliver brugt til at tjene penge på billetter.

Det er takket være lorte som jer, at resten af os ikke kan få fat i billetter til vores søskendes yndlingskoncerter.

Håber fandme alle I andre opfordrer dem I kender til IKKE at støtte disse mennesker. Det er fandme for groft.

Fatter ikke at I ikke er blevet anholdt endnu.

Kan ikke give nogen stjerner til Viagogo overhovedet, de har ikke fortjent en eneste

Jeg Købte 3 Billetter til Helene Fischer, Til en pris på 4000 til række 27 plads 36
da jeg så fik billetterne stod der at de kostede 550 kr
så jeg blev Meget SUR, over at de kan finde på og
snyde mennesker på denne måde, det er ALLERSIDSTE gang jeg har købt mine billetter der,
de bondefanger folk på en Pervers måde som jeg aldrig har kendt magen til
DE SKULLE ALDRIG HAVE LOV TIL OG SÆLGE BILLETTER NOGENSINDE IGEN
GUDSKE LOV KOM VI IND TIL KONCERTEN, og den var Amazing hvilket man ikke kan sige om Viagogo Koncerten får 10 stjerner Viagogo får 0
det er da jo andre der ikke gør når de har købt via disse SVINDLERE

Hilsen En meget skuffet køber

Svindel

Overpriser og falske billetter... Dette er strengt ulovligt!!

fusk

De havde one direction tilsalg før salget blev frigjort den 5 noc kl 10..Ergo sælger de biletter som de slet ikke har købt endnu.Det siger alt om dem..

Hvor er loven henne???

SNYD!

Fup, køb aldrig biletter herfra.

SVINDEL

Jeg har også siddet i kø til One Direction -billetter til min datter og hendes veninder. For derfeter at se, at der er rigtig mange billetter til denne Koncert på Viagogo. Hvordan kan de få adgang til dette, har Billetnet eller Live Nation en viden om dette mon.... øv øv.

Svindel

Hvordan kan man i Danmark tillade den slags!! Det er ikke lovligt at købe billetter med videresalg for øje og så til total overpris. Når billetterne kommer på viagogo 15 min. efter de er sat til salg (One Direction), må det være en terminal på nettet for ulovligheder. Man fortryder vel ikke sit køb så hurtigt.

Fuskerfirma.....der åbenbart gerne må overtræde loven

Tænk at man efter man har siddet i seriøs kø på Billetnet, som udbyder de rigtige billetter til One Direction, kan gå herind bagefter og købe billetter til 3-4 gange prisen, nemlig 1400-1700kr. Man kan endda købe STÅPLADSER til trods for at der IKKE FINDES ståpladser til den koncert i Forum i KBH.

Hvordan kan et firma få lov til at være mellemmand for nogle sælgere der overtræder loven om videresalg af billetter til overpris???

Det er ikke tilladt at sælge og videresælge billetter til overpris i Danmark. Det kan du læse om i "Lov om videresalg af billetter til kultur- og idrætsarrangementer", der bl.a. siger: "billetter til kultur- og idrætsarrangementer i Danmark må ikke udbydes eller videresælges til et højere beløb, end billetterne oprindelig er erhvervet for.

Hvor kan man melde dem henne for svindel???

SNYDEPELSE!

Hold op hvor er det lavt! VIAGOGO opkøber tilsyneladende alle billetter til ONE DIRECTION og sælger dem bagefter til overpris. En standart billet til 440 kr koster efter dette lille nummer nu over 1400 kr. Det skodfirma burde lukkes og de burde tvinges til samfundstjeneste som oprydning efter alle koncerter i DK

viagogo.dk kundeservice

Besøg Viagogo