180grader anmeldelser

180grader anmeldelser

Lavt
4.6

Alt andet end liberal, alt andet end debatterende

180grader var en god ide, men som man nok kunne have forudset, har internettets trolls og konspirative hyperideologer ødelagt projektet. De forskellige delemner er blevet kuppet af hver sin lille flok af ekstremister - den økonomiske debat af verdensfjerne anarkoliberalister, dansk politik af Helle-hadere, indvandrerdebatten af racister og klimadebatten af den antividenskabelige støjmaskine. Der er stort set ingen mulighed for at føre en seriøs debat. Prøver man på det, går der højst 3 runder før en af de flittige deltagere kaster skældsord og eder efter en, og stort set ingen svarer på hvad andre skriver. Synd - det kunne have været et spændende nyt format.

Censur og radikale sindelag

180grader.dk censurerer holdninger, de ikke er enige i, og udelukker brugere der lufter kritiske holdninger. Som "frit, liberalt debatforum" har 180grader.dk spillet fallit - og det er meget, meget ærgerligt.

180-grader.dk kunne være så meget, men er så lidt...

Vil du have et indblik i hvad der rører sig i det liberale Danmark, så er 180-grader.dk helt klart stedet.

Vil du deltage i debatten på 180-grader.dk, skal du dog være klar på at få censureret dine indlæg med undtagelse af, hvis du direkte roser blog-skribenten, nyheds-formidleren mm. Dette er desvære den kedelige virkelighed på 180-grader.dk, og resultatet heraf er, at debatterne typisk forbliver MEGET unuancerede. Derfor giver jeg 180grader.dk en rating på 2 ud af 5 stjerner.

Anderledes og godt opbygget

Linker de fleste nyheder, men skriver også selv.
Det er muligt at kommentere artikler, og der er mange rigtigt dygtige folk der kommenterer og som man lærer lige så meget af som artiklerne. Min foretrukne nyhedsside.

Alternativt nyhedssite

180grader.dk har lanceret et spændende og nyt koncept indenfor nyhedsformidling. Brugerne poster selv deres nyheder og andre kommenterer på dem. Ånden er liberalistisk og det skal man selvsagt være opmærksom på, hvis man har en anden politisk holdning.

Det liberale nyhedsmedie!

180grader er en fantastisk brugerstyret blogavis, som kombinerer det bedste i den liberale økonomiske ansvarlighed med det frivillige initiativ til at komme med inputs, som man også kender fra wikipedia

Er 180grader din virksomhed?

kundeservice

Besøg 180grader