ABC-Gruppen anmeldelser

ABC-Gruppen anmeldelser

Perfekt
9.1

Super god service!

Fremvisningen af de forskellige huer og produkter var rigtig god og detaljeret. Personalet var enormt hjælpsomme ift. at hjælpe med bestillinger - både det tekniske og ift. hvordan en studenterhue traditionelt ser ud og hvordan man kan give sin et personligt præg. Bestilling og betaling var nem!
Da jeg fik min hue, var navnet broderet skævt, og jeg skrev derfor til kundeservice og spurgte om jeg kunne få det ordnet. Samtidig ville jeg gerne have knapper og skrift i guld i stedet for sølv og håbede det kunne ændres. Fik svar inden for få timer - der blev produceret en helt ny hue (med alt i guld) og den modtog jeg med posten kun 4 uger senere. Der blev ikke opkrævet ekstra betaling!
Alt i alt GOD service, kundevenligt personale mm. Er mere end tilfreds og er SÅ glad for min hue ;-)

Fantastisk firma

Som en del af huerådet på mit gymnasium har jeg set huer og mødt folk fra flere firmaer, men abc-gruppen kan efter min mening ikke overgås.
Vi havde på forhånd tænkt os at vælge et andet firma, men abc mødte os med engagement, service, imødekommenhed, kvalitet og priser, der slet ikke passer til den høje kvalitet. Igennem hele forløbet har abc indrettet sig efter vores ønsker og vi har oplevet en service, jeg aldrig havde forestillet mig. Hver eneste gang vi har haft spørgsmål eller haft brug for hjælp har abc stået klar og er igen og igen kommet ud på skolen. Nu har vi så fået vores huer, og jeg har endnu ikke hørt en klage, huerne er bare så flotte.
Hvis du er interesseret i kvalitet, pris og uovertruffen service, er abc-gruppen efter min mening det bedste valg.

Hej Laura

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du har haft en god oplevelse i samarbejdet med abc, og det glæder os at du vil anbefale os til andre, tak skal du ha.

God påske

ABC-gruppen

Hurtige, god response og meget hjælpsomme!

På VUC Roskilde, har vi fået en fantastisk service. der har ingen problemer været med hverken bestilling, eller udlevering. De har været PÅ fra dag 1, og været til rådighed med det samme hvis nogen elever havde nogen spørgsmål.
Alle fra ABC-gruppen var "up beat", søde, gode sælgere og sjove! De kommer ned på et fantastisk niveau med elever, og ingen har følt sig "left out" eller forvirrede.
Tak for den fede service, og godt samarbejde! Vi vil HELT klart anbefale jer videre til kursist-rådet, som står for huerne næste år!
TAK! :)

Hej hueråd på VUC Roskilde

Tak for jeres anmeldelse.

Dejligt at I har haft en positivt samarbejde med os, og tusind tak for den fine anbefaling.

God påske

Suveræn virksomhed!

Som ansvarlig for studenterhuer til store dele af Vestegnsområdet i 3 år, har jeg kun haft gode oplevelser med ABC-Gruppen.

Deres service er helt i top og der er ingen anmærkninger, deres priser er rimelige sammenlignet med den høje kvalitet man får. Der er sjældent fejl i bestillinger, og de enkelt der er, udbedres hurtigt og problemfrit.

Kan kun anbefale andre at bruge ABC-gruppen, hvis man ønsker et samarbejde med en virksomhed som smiler fra første møde.

Jeg håber mit område, fremadrettet vælger at benytte ABC-gruppen og samarbejdet med Rikke, idet hun er en suveræn og venlig person, nu da jeg forlader dette område.

Hej Frencesco

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du igennem hele din skoleperiode har haft et godt samarbejde til abc, og at du fremover vil anbefale os til andre.

Held og lykke videre på din vej

Herligt!!!

Da vi fik pigen fra firmaet ud til os virkede hun meget sikker på det hun snakkede om, hun virkede meget venlig og overraskede hele holdet, da vi i forvejen havde besluttet os for at tage et andet firma, men hun var god til at få os overbevist om at de er gode og vi om bestemte os meget hurtigt. Jeg har fået min studenterhue hjem den er rigtigt herligt også har de et godt udvalg af tøj! Vil klart anbefale ABC. Jeg har ihvertfald ikke fortrudt jeg valgte dem! (Y) tusinde tak for et fantastisk samarbejde!

Hej Naghem

Tak for din anmeldelse.

Det er dejligt at du vil anbefale abc til andre efter dit samarbejde med os.
Selv tak for et godt samarbejde.

ABC-gruppen

Professionel service lige fra første møde hele vejen til udleveringen.

Jeg har hele vejen fra første møde med præsentationen af ABC Gruppen som virksomhed og produkterne, opmålingen samt bestillingen og helt til udleveringen følt mig i virkeligt trygge hænder. Dette har ført til at de afsluttende kursister på Nordvestsjællands HF&VUC har fået deres studenterhuer og dét igennem en let og flydende process, hvor der trin for trin har været god mulighed for at få svar på eventuelle spørgsmål der nu måtte opstå. Alt dette gør at jeg varmt kan anbefale ABC Gruppen.

Hej Thomas

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du har følt dig tryg i samarbejdet med abc-gruppen.
Tak for din anbefaling.

Næsten perfekt

Udover enkelte kommunikationsfejl, har hele forløbet været ubeklageligt. Vi takker mange gange for skolekokarden den er så fed :) Vi ser frem til at blive studenter og lufte huerne i løbet af sommeren.

Hej Mathias

Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for, at I er glade for jeres specielkokarde
- den er også virkelig flot.

ABC-gruppen

Perfekt og lige som det skal være.

Vi har på VUC Næstved fået en masse lækre huer og kan som ansvarlig for uddelingen sige at der ikke har været et eneste problem.
Hverken med kvaliteten, tekst eller den personlige betjening.
Vi har haft Rikke som kontaktperson og hun har gjord et super arbejde med at repræsentere det gode produkt og været en super støtte til alle vores studenter.

Hej Leon

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du er tilfreds med forløbet, samarbejdet med Rikke og ikke mindst huerne.

God, seriøs og professionel

Jamen der er ikke så meget at sige andet end at virksomheden og Rikke især er dygtige til deres arbejde.
Huerne er allerede ankommet og de småfejl der evt er foretaget er allerede rettet og taget hånd om.
Rikke er imødekommende og seriøs og virkelig glad for sit arbejde, hvilket afspejler sig i at hun svarer hurtigt og altid er klar til at hjælpe.
På vores skole får vi leveret huer fra to firmaer, hvor ABC er det ene, og jeg vil ikke bytte min hue ud til fordel for de andre..
Jeg kan varmt anbefale ABC - jeg føler mig virkelig tryg hos dem.
Og så er min hue jo super fed og flot oven i købet :D

Hej Liv

Tak for din anmeldelse.

Dejligt at du har følt dig tryg i samarbejdet med abc-gruppen og Rikke.
Vi er virkelig glade for, at du vil anbefale os.

ABC-gruppen

Et flot stykke arbejde med tidlig levering!

HTX Roskilde har haft en rigtig positiv oplevelse med ABC-gruppen fra start til slut.
Vi startede med at møde vores kontakt-person til ABC-gruppen Anders Olsen som var ekstremt hjælpsom og imødekommende. Anders præsenteret nogle rigtig flotte huer, og vi blev hurtigt enige i vores lille gruppe om at vi ville handle med ABC.
Vi fik vores huer tidligt i Marts måned som lovet, og der blev med det samme lavet et kvalitetstjek på alle huerne. Mange af huerne virkede først for store, men med lidt hjalp fra ABC, fik vi rusket lidt i de nye huer, hvilket gjorde de kom til at side helt som de skulle!

Alt i alt en rigtig positiv oplevelse. Tak til Anders for et super samarbejde, du var altid klar på spørgsmål i de 24 timer i døgnet vi ringede til dig på.

Tusinde tak fra Roskile HTX for vores flotte huer

Hej Jonathan

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at I har haft en god oplevelse i samarbejdet med Anders.

Toptjekket

Efterspørger man god service i form af søde hjælpsomme medarbejdere, der kan kontaktes nærmest døgnet rundt med alverdens spørgsmål, tryghed og garanti igennem hele processen (informering, hueopmåling, hueudlevering osv.), samarbejdsvillighed i forholdt til planlægning og selvfølgelig flotte huer - lever ABC-Gruppen op til alt ovenstående. Mange kan have svært ved at forene sig med tanken, om at vælge en anden leverandør end CL Seifert, men er man ikke bange for at bryde "traditionen", har ABC-gruppen en hel del at byde på :--)
PS. Ingen beskidte tricks her - til forskel fra andre firmaer.

Hej Donya

Tak for din anmeldelse.

Dejligt at vi levede op til vores løfter og at du har haft en god oplevelse i samarbejdet med abc.

De bedste hilsner
ABC-gruppen

Det var det bedste samarbejde

Det var det bedste samarbejde jeg har haft længe. Alt spillede bare som det skulle, og inttet gik galt overhovedet. De lever det de skulle på det tid de skulle og vi havde ingen fejl overhovedet i nogle af huerne. Jeg var med da eleverne fik huerne og alle var glade og tilfredse... Kan klart anbefales 5 stjerner herfra.

Hej Salih

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at samarbejdet har været problemfrit, og at alle er glade for deres huer. Tak for din anbefaling.

ABC-gruppen

Personlig service og god kvalitet!

Jeg har lige modtaget min hue fra ABC - huen er lige som jeg har ønsket og servicen har været helt i top! Jeg må indrømme at jeg var lidt skeptisk i starten, da jeg hørte, at mit gymnasie havde valgt, at vi skulle have studenterhuer fra ABC og ikke fra Seifert, som var det eneste studenterhue firma jeg kendte til.. Men hey! Jeg skal da love for at ABC har overrasket mig positivt! Servicen har været fremragende! - har vi haft et spørgsmål vedrørende studenterhuen, blå bog, bestilling osv. har vi kunne skrive til Rikke fra ABC og hun har svaret på vores spørgsmål indenfor kort tid (selv om aftenen har hun svaret, hvor man ellers troede hun holdte fri). Det har fungeret super med den hurtige tilbagemelding! Derudover fungerede udleveringen af huerne også super. ABC havde en mand, Rikke, på skolen, da huerne blev udleveret. Det virkede godt, da folk kunne komme direkte i kontakt med ABC hvis de havde problemer med huen.
Jeg føler jeg har fået en personlig service, hvor min bestilling ikke bare har været en blandt mange..
Jeg fortryder helt sikkert, at jeg en gang var skeptisk over for firmaet ABC. Det er helt sikkert et huefirma der kan anbefales, hvis man vil have hue og service i top! Det er fejlagtigt, at unge gymnasieelever kun tænker Seifert når du skal bestille studenterhue, for ABC har helt klart kvalitet og service der er svær at slå!

Hej Cecilie

Tak for din anmeldelse.

Dejligt at vi kun har overrasket positivt, og at I har fået god service igennem hele samarbejdet. Tusind tak for din flotte anbefaling.

Upåklageligt.

Jeg kan ikke sætte en finger på abc-gruppens arbejde. Det har været upåklageligt hele vejen igennem. Vi har under hele forløbet kunne kontakte Rikke (en abc medarbejder tilknyttet mit gymnasium) både på telefon og facebook. Vi har haft flere møder omkring hvordan det skulle foregå både med huer og blåbog, hvilket har været rigtigt rart.
Jeg fik min hue for en uges tid siden nu og den var fejlfri og så smuk. Jeg har en veninde der fandt en lille sort plet på hendes hue og spurgte Rikke om den kunne fjernes. Men nej, min veninde får en helt ny hue kvit og frit, det er nemlig bare abc's kvalitetsgaranti.
Jeg vil helt klart anbefale ABC Huer til alle!

Hej Lea

Tak for din anmeldelse.

Dejligt du er glad for din hue, og tak for din anbefaling - det er vi glade for.

ABC-gruppen

Niels Brock Kultorvet er vilde med ABC!

Personligt, sad jeg i hue-råd for Niels Brock Kultorvet, hvor jeg var i tæt kontakt med flere forskellige kontaktpersoner fra ABC-gruppen. Vores oplevelse startede godt med et besøg fra en super flink fyr, der lovede guld og grønne skove. Der skete i forløbet ting og sager, der gjorde, at vi desværre var nødt til at opsige vores samarbejde med denne kontaktperson. ABC gruppen agerede super professionelt og fik os hurtigt udstyret med en ny kontaktperson - Victoria - som kom ud på skolen og gav en ny breafing til hue-rådet (samme info som den tidligere kontaktperson, men rart at få bekræftet). Vores samarbejde med ABC-gruppen fortsatte herefter, og de var så søde at tilpasse alt fra opmålinger til kvalitetstjek efter hvornår vores rektor mente, at det var OK. Vores hue-opmåling blev lagt om på 2 hverdagsaftener, hvor Victoria medbragte 3 super søde piger og en masse god musik for at gøre aftenen så hyggelig som muligt. Vores kvalitetstjek blev lagt en formiddag på skolen, hvor Victoria sad til rådighed i 3 timer i vores kantine og ventede på at besvare folks spørgsmål og fikse folks småfejl.

Generelt har vores (min) oplevelse med ABC-gruppen været smadder positivt, og der har været stor forståelse fra Victoria og kundeservice omkring mindre fejl og mangler på huerne til trods for, at det i de fleste tilfælde var elevernes egne tastefejl i systemet..... Så god service!!!!!!

Nu har vi alle sammen fået vores huer, og jeg er SÅ glad - kan kun give mine varmeste anbefaler :-)

Hej,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at I har haft en god oplevelse i samarbejdet med Victoria og resten af abc-teamet.

God service

Det var rigtig god information man fik, da de var på skolen for at vi kunne finde ud af, hvilken huestørrelse vi skulle have. Og at de kom med hjælp, hvis man følte, ens hue var for stor.

Hej Trine

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du har følt dig godt informeret, og fået den service du havde brug for.

ABC-gruppen

God service og søde ekspedienter

Rigtig god service og ekspedienterne er rigtig søde til at hjælpe hvis man har spørgsmål. Man føler at der altid er hjælp at hente, og det er nemt at få kontakt til ABC-gruppen

Hej Jo

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du kun har oplevet god service i samarbejdet med abc-teamet.

Fuldstændig perfekt !

Min oplevelse med Rikke og ABC- gruppen kan kun beskrives positivt. Vejledningen omkring huerne har været rigtig god og hele vejen igennem har man følt sig tryg og godt vejledt. Huernes kvalitet er endnu bedre end forventet og bestillingssystemet var til at finde ud af. Rikke har været rigtig sød til at vejlede og svare på alle slags spørgsmål der nu måtte være. Kan kun anbefale alle andre at bestille hos ABC-gruppen. Super god service !

Hej Line

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du har haft en god oplevelse med Rikke og abc-gruppen. At du samtidig beskriver din hue som værende i højere kvalitet end forventet, er vi selvfølgelig endnu gladere for.

ABC-gruppen

Kvalitetshue og god service!

Huen er i en super kvalitet og er virkelig lækker! Det eneste finger man kan sætte på huerne, er at nogle af kokarderne ikke er placeret præcist i midten. Hertil er servicen dog i top. Hvis der er det mindste man ikke er tilfreds med, gør ABC noget ved det. Jeg har selv henvendt mig, og allerede samme dag havde de bestilt en nye hue til mig. Vi har haft god service i form af en personlig fremvisning af huerne, og det har været en virkelig god oplevelse af både se og bestille studenterhuer.

Hej Minna

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du kun har oplevet god service med abc-gruppen.
Vi er selvfølgelig kede af den fejl der var på din hue, men som du selv skriver, har vi bestilt en ny, som du vil modtage inden for de næste par uger - stadig i god tid inden den for alvor skal tages i brug.

ABC-gruppen

Jeg synes ABC-gruppen (Rikke) Har været super god!

Hej ABC.
Vi har haft Rikke Christensen. Til at vejlede os med vores fantastiske studenterhuer. Jeg er meget tilfreds med den hjælp jeg har fået igennem jer. Og glæder mig bare til den dag jeg skal have sat min smukke studenter hue på. Jeg har fået skrevet et fantastisk citat i min hue, som jeg synes er super i kan lave. ABC i bare gjort det helt fantastisk. :-)

Hej Signe

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at samarbejdet med Rikke har været positivt, og at huen lever op til dine forventninger.

www.abcgruppen.dk kundeservice

Besøg ABC-Gruppen