AB Gruppen A/S anmeldelser

AB Gruppen A/S anmeldelser

7.6

Fik ikke de lovede tilbud

Måtte desværre se langt efter de 3 tilbud, selvom jeg fik en bekræftigelse pr. mail med navne på dem der ville kontakte mig. Fik kun 1 henvendelse, og han ville kun lave et overslag, selvom det alle steder fremgår at man modtager tilbud. (Han var ude og se opgaven først)!

God samarbejdspartner

Vi har haft samarbejde med AB Gruppen i 2 år, de formidler rigtig mange kontakter / opgaver til os. Vi er meget tilfredse med samarbejdet og den hurtige ekspedition af ordre så kunderne kan kontaktes hurtigt. kan kun anbefales som samarbejdspartner.

ACEL.NU

Super samarbejde fra Ve Teknik.

Jeg kan klart anbefale AB gruppen som samarbejdspartner, jeg er i gang med år 2 som leverandør af varmepumper løsninger. Jeg har et rigtig godt samarbejde med Niclas Jeppesen, som kontakte mig når der er en opgave i mit område. Derefter kontakter jeg kunden og sender tilbud ud. Opgaverne bliver alle behandlet professionelle fra start til slut af AB gruppen, samt feedback fra kunderne ang deres oplevelse med hjemmesiden.

Jeg ser frem til et godt samarbejde i år, samt mange gode opgaver Niclas Jeppesen :)

Mvh Ve Teknik
Kasper Rasmussen

Nemt, hurtigt og seriøst...

Jeg vil anbefale AB gruppen til alle der går med tanker om at bygge om eller renovere. Jeg lavede en kort beskrivelse af min byggeopgave på nettet og blev efterfølgende kontaktet af 3 seriøse byggefirmaer der ville afgive tilbud på arbejdet. 3 dage efter havde jeg en aftale på plads til en god pris.

Perfekt

Hej ab gruppen.
Vi bliver altid behandlet godt, med god respons på vores spørgsmål.
Dialogen er altid i en afslappet tone, men bestemt (dejligt)
Vi ser frem til fortsat samarbejde.
Mvh Bruuns Entreprenørservice

Super sød kontakt person

(Bortset fra at jeg blev glemt i 6 måneder) Altid frisk at snakke med også om andet end opgaver kan huske en fra sidste gang man snakket spørg indtil hvordan det går både i firmaet men også med en selv

Fornuftigt..

Kanon godt koncept!! - stadig meget tilfreds med det efter flere år - Professionel markedsføring.

Seriøs Samarbejdspartner

Jeg skriver på vegne af Glarmester LE Glas.
AB Gruppen er en seriøs samarbejdspartner, som yder en god service til deres samarbejdspartnere.
De overholder hvad de lover og tager alle henvendelser seriøst.
AB Gruppen har bygget et stort professionelt netværk af meget kompetente håndværksvirksomheder, som altid står til rådighed for kunderne.

I LE Glas har vi indtil nu været glade for samarbejdet med AB Gruppen. Deres medarbejdere, som har kontakt med os håndværkere er altid imødekommende og tager enhver problemstilling op med det samme til fordel for kunden og samarbejdspartneren.

Jeg vil give mine varmeste anbefalinger til potentielle samarbejdspartnere, samt virksomheder der overvejer, at benytte sig af AB Gruppen.

På vegne af Glarmester LE Glas
Charlie Sørensen

Meget nemt!!

Jeg er selv en tilmeldt håndværker hos 3 byggetilbud.
Det er super smart og nemt for kunderne.
det er klart at anbefale.

Mvh Dyreborg tømrer Fyn.

Høj kvalitet og professionalitet

Hos AB Gruppen får man en klar fornemmelse af at man er kunden der betyder noget, hver gang.
Et super professionelt team af mennesker som sætter deres arbejde højt og hjælper en til gode oplevelser.

AB Gruppens tjenester kan klart anbefales.

kvalitet for pengene.

ønsker du en super hjælp til at løse din opgave så vælg AB Gruppen

Et professionelt firma.

Et firma som giver os Seriøse kunder.
De følger altid op på sagerne :)

Holder slet ikke hvad de lover .. :-(

20. marts 14.
Trods rykker på mail vender de ikke tilbage - bliver bare ignoreret .. meget dårligt firma ... for meget smart i en fart :-(

2. jan. 14.
Blev kontaktet af virksomheden sommeren 12 da de ønskede et samarbejde med en forsikringsmægler.
Sælgeren af aftalen kunne slet ikke holde hvad han lovede og det har han erkendt på mail til mig okt. 12.
Efterfølgende har jeg feb. 13. tilskrevet direktøren i AB Gruppen - uden respons.
Ny sælger kontakte mig august 13 for ny aftale .. da de havde en masse godt til mig.
Da jeg skrev til ham om mine oplevelser - ville han straks vende tilbage til mig med svar herpå. Trods 2 rykkere på mail vender han heller ikke tilbage.

Hurtig og professionel response

AB Gruppen reagerede hurtigt og der kom umiddelbart herefter henvendelser fra et par håndværkerfirmaer. God dialog med gruppen. Jeg fik en professionel behandling, som gør at jeg har lyst til at benytte dem igen. Selve arbejdet var også helt i top med en fin personlig kontakt. Så jeg har været fuldt ud tilfreds.

Ikke troværdige.

Tog kontakt til AB Gruppen for at finde hjælp til snerydning, blev dagen efter ringet op af en "konsulent", som forklarede mig at man ville kontakte de firmaer som man samarbejdede med i vores lokalområde, jeg ville så blive ringet op dagen efter igen, vente vente vente, ingen ringede !
Modtog nu her sidst på ugen en mail fra AB Gruppen om at de ikke havde samarbejdspartnere i vores område ??????
Det var en noget anden forklaring end den jeg fik telefonisk.
Som nogen jo nok forstår, så betragter jeg ikke dette som værende specielt troværdigt.
Dette kunne man jo bare have meddelt mig da de tog kontakt første gang, frem for at "spille" for galleriet.

Direkte kontakt til kunderne giver mere forretning.

Vi har haft et godt og solidt samarbejde med AB Gruppen i over 3 år. Niclas Jeppesen, deres konsulent har hjulpet os med at komme i gang og tilpasse os til denne unikke måde at arbejde med kunderne på.
Der har altid været en lind strøm af opgaver, og som alle andre situationer handler det om at sælge sit firma overfor kunden. Det vil aldrig kunne skyldes AB gruppen at man ikke for opgaver i hus og derved forretning, det er op til os selv.
AB gruppen er i mine øjne ikke dyre end at annoncere i aviser og på nettet, og syntes at mærke flere konkrete kontakter via AB Gruppen, end vi gør via samtlige andre medier vi bruger i vores markedsføring.
Niclas formår at holde en forretnings minded kammeratlig tone, og er proffesionel i alle hendseender, vi er overordentligt tilfredse med vores samarbejde.
Vores varmeste andbefaling går til Niclas Jeppesen og AB Gruppen.
MVH
Morten Larsen
Åvang Tømrer & Entreprenør
Møllevej 1
4320 Lejre

mit samarbejde med ab gruppen

jeg har nu haft et super godt samarbejde med ab gruppen i godt et halvt år jeg må sige at det nok er en af de bedste indvisteringer jeg har lavet jeg får i snit 2 opgaver jeg skal give tilbud på i ugen det er et super godt jeg kommer ud til kunderne og snakker med dem og jeg var lidt bange for at det galt om at være billigst men jeg må sige at de kunder jeg får har en stor forståelse for at hvis man ikke gider bøvl og man gerne vil have det man forventer og måske lidt mere ind det så skal man ikke ta den billigste som det ser ud lige nu og vinteren over er min kalender fyldt 75% af det arbejde er fra ab gruppen
MVH. Brian Kjær
www.Kjaersmalerfirma.com

Hovedstadens Entreprise

Kan klart anbefale ABgruppen, da vi har haft et positivt samarbejde med dem, og specielt deres konsulent Michelle har været fremragende. Hun ringer op og vender opgaven med os, super professionelt.
Vi bruger idag mange penge på markedsføring, og det beløb vi ligger er meget hurtigt tjent tilbage.
Med venlig hilsen
Hovedstadens Entreprise

AB Gruppen A/S

AB Gruppen A/S blev stiftet i år 2000 og driver flere forskellige hjemmesider, hvor nogle af de største er Andelsportal.dk, Ejerportal.dk, 3byggetilbud.dk og Energihjem.dk.

AB Gruppen har desuden cirka 4 trykte udgivelser om året, som sendes ud til danske boligejere og boligforeninger.

Besøg AB Gruppen A/S

Skriv til info@abgruppen.dk