Abhim anmeldelser

Abhim anmeldelser

Lavt
4.9

Truet at blive smidt på gaden efter 23 dage fra husleje forfaldsdato

Så fik vi brev fra advokaten d. 1/10 og at betale septembers husleje, som lå til forfald 8/9, ellers blev vi, et par med 3 småbørn,
smidt på gaden indenfor 3 dage fra dags dato.
Vi vidste i august, at vi ikke kunne betale september huslejen, da vi i august måtte betale en stor restskat fra nedlukning af en virksomhed.
Vi ringede til Himmerland for at få en betalingsaftale på at betale begge huslejerne inden 20/10,
det sagde ekspertisen var i orden og den fattede vi ingen mistanke ved, da vi altid alle de 5 år vi havde boet til leje havde betalt huslejen til tiden.
Efter vi havde modtaget brevet fra advokaten, så kontaktede vi Himmerland, da vi mente det ikke var rigtigt,
men nu påstod de, at en ekspertrise/kontormedarbejder ikke kunne lave en sådan betalingsaftale.
Hvorfor fortalte de os ikke det med det samme, da vi har gået i god tro om at betalingsaftalen var gældende.
Nu sidder vi med en ekstra regning på 1250 kr. i advokat omkostninger.
For at gøre det helt groft, så ringer Rikke, Himmerlands social rådgiver, der var mere glad at fortælle om sig selv og
hvor god hun var til sit arbejde og samtidig næsten ikke gjorde andet end at snakke, som en ubehøvlet diktator.
Hun spørger, hvorfor vi ikke havde betalt huslejen, så fortæller vi hende vores historie, så afbryder hun og siger at den historie havde hun hørt mange gange før,
så hvorfor spørge og endda fortælle andres ynke historier til os.
Sikken en grov behandling. Hun skulle nok haft valgt en anden profession, da hun på ingen måde var at tale med/til.

Tyveri af folks penge.

I forbindelse med fraflytning var der kommet tre ridser i en dør, og en bule i en anden. Det var ikke store mangler og varmemesteren opdagede dem heller ikke på egen hånd, men kun da jeg selv viste ham dem for at høre hans mening. Han sagde at dørene desværre skulle skiftes men prisen for en dør var kun ca. 300 kr. Vi havde også overset en plade i ovnen så den skulle også gøres rent, hvilket blev af ISS.

Da vi fik opgørelsen var der opgivet en pris på 1300 kr. uden moms pr. dør, da de havde købt to bøgetræsdøre, og dertil kom prisen for at sætte den i og timer til tømreren. Der skulle købes nye hængsler og håndtag, og at sætte sådan to døre i er åbenbart en kæmpe opgave siden det tager 5 timer for håndværkerne. I alt blev prisen 6.532,5 kr. og ISS var i følge papirerne også 2½ time om at gøre pladen ren og skulle have 800 kr. i betaling.

Så prøver man at skrive til abhimmerland for at høre om det kan være rigtigt at vi skal betale det, og får at vide at det er standarden i den afdeling vi boede i at få bøgetræsdøre, så derfor finder de det naturligt at udskifte til disse, og de vil derfor fastholde synsrapporten.

Vi har altså boet i en lejlighed som er under deres standard, men til normal husleje. Derudover skal vi også betale for at nogle døre som enten abhimmerland eller en tidligere lejer engang har sat i, og som er gået igennem tidligere syn, fordi de ikke længere lever op til standarden. Det kan da ikke være rimeligt på nogen som helst måde. Derudover så har de intet opsyn haft med de håndværkere der var der, eftersom det har taget dem 5 timer (!) og det samme med ISS. Det er mig ubegribeligt hvordan de kan få sig til at snyde folk på den måde. Vi fik også at vide at resten af depositumet ville komme tilbage i løbet af seks uger. Efter syv uger ringede jeg ind for at rykke for det, og først efter 9 uger skete der noget.

tvunget regning for påstået have arbejde ned i halsen af mig

for ca en 3 - 4 måneder modtog jeg fra Himmerland Andelsboligforening, hvor jeg bor til leje en skrivelse, hvor i de PÅSTOD at de i uge 42 2010 havde udført noget have arbejde , so jeg ganske rigtig var bed om at udbedre.

jeg havde sådan set udbedret det. Og hele uge 42 var jegf sådan set hjemme da jeg havde ferie, og jeg så I N G E N komme og lavet noget som helst i min have.

derfor skrev jeg naturligvis til Himmerland Andelsboligforening og bad om en lovpligtig moms specificeret regning på hvad der rent faktisk er blevet lavet..

jeg hørte ABSOULUT INTET

og rykkede GENTAGENDE gange pr mail og til sidst pr tlf.

den m,øjso jeg fik fat i derinde Gunhild Bjørn sagde at de ABSOLUT IKKE ville besvare min henvendelse...

jeg syyntes at det er noget FORBANEDE SVINNERRI at man kan tillade sig at behandel sine kunder på den måde ..

specilelt når de tørre et rennoverings projeck på flere milioner af på landsbyggefondten da de selv BEVIDST har valgt at misvedligeholde TAMNBOSUNDVEJ hvor jeg bor..

jeg ved at de bevidst har valgt at misligeholde det da jeg GENTAGENDE GANGE er kommet med ting til afdelingsbestyrelsen og viceværten som barre ikke bliver lavet

SENESTE

seneste opdatereing her godt et år efter.

himerland forsøger febrilsk at hive penge ud af mig ved at true med foged retsager og advokater

jeg har i midlertid været på adressen siden fraflytning (var derude i december 2011) og kiggede ind af vinduerne for at se om det påståede arbejde rent faktisk var udført

der er påståede udskiftning af gulvbrædder, og slibning, men jeg syntes ikke gulvet bar præg af at være nyslebet / nyafhøvlet..

envidere skulle der være udskifet køkkenbordplader, jeg kunne kosntater ved at kigge ind gennem køkkenviduerene at det var NØJAGTIG de samme køkken bordplader der var der som da jeg boede der..

alt dette har jeg naturligvis gjort foged retten og himmerland og himmerlands advokat opmærksom på men uden virkning,

advokaten NÆGTER tydeligvis at hørre min version af sagen ligesom han / de NÆGTER at lade en eventuelt uvildig læmand syne stedet som ellers ville være kotume...

Er Abhim din virksomhed?

Andelsboligforeningen Himmerland kundeservice

Himmerland Andelsboligforening - Jyllands største almennyttige boligforening. Find din nye bolig her.

Besøg Abhim

Vi bor Sankelmarksgade 8 - 10