allekabels.nl anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

prima kabels. snelle levering

voor 9 uur besteld morgen in huis, bestelde 10 voor 9 en volgende dag meteen in huis prima service en levering. goeie kwaliteit voor de prijs.

Tevreden

Snelle service
goeie verpakking
Makkelijke website voor te navigeren
de kabels paste direct in de radio

bijzonder tevreden

Beste vriend,
Alle kabels is een webwinkel in Heerlen. Jaartje of vijf geleden begonnen (denk ik) door een jongeman met problemen (wat weet ik niet meer - depressief en eenzaam of zo). Heeft het webwinkelen een stap verder gebracht: eerlijke informatie, duidelijke site, veel producten, scherpe prijzen en goede nazorg.
Enfin: aanbevelenswaardig.

Buitengewoon goed en snel

Zeer positief, makkelijk te handelen site snelle levering ben zeer tevreden

PERFECTE TRANSACTIE!!

Heel duidelijke webshop, ruim assortiment, snelle levering, goede expertise.

Aan mij hebben ze een nieuwe vaste klant!

super site!!

bestelling plaatsen was een makkie en de goederen supersnel ontvangen dus dikke pluim! Ik ga er zeker vaker bestellen, u ook?

snelle levering

In goede staat ontvangen.Precies de delen welk onschreven en besteld.

Snelle service

Service en snelheid is prima. 1 van de producten, holledraadstang bleek elders toch meer dan 50% goedkoper. Neemt niet weg dat het voor andere producten een prima adres is.

Doet wat het beloofd!

Al twee keer besteld en beide keren de volgende dag binnen. Goede prijzen en ze verzenden per brievenbusverzending als dit mogelijk is, zodat de verzendkosten niet hoger zijn dan nodig.
Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden!
Verificeret af virksomheden

Een betaalbare en geweldige services uit Limburg

Ik kan www.allekabels .nl bij iedereen aanraden om bij jullie te bestellen,
Verificeret af virksomheden

Geweldige en uitstekende verzorging en snelheid van de levering

DE site is zeer gowed te bekijken enom voor een bestelling te plaatsen is het heel makkelijk te doen Mijn complimenten hiervoor.
Als ik ooit nog iets nodig heb zal ik dat zeker bij u doen en mijn vrienden aan te raden bij u bestellingen te doen.

prima prijs en service

Laatst bij Alle Kabels 2x een bestelling geplaatst: goede duidelijke site, snelle levering en prima spullen!
Verificeret af virksomheden

Kabel was volgende dag al bezorgd

Kabel was goedkoop alleen jammer dat er dan weer bezorgkosten bijkomen.
Bezorging was de volgende dag al dat was snel.

Heb na aansluiten alleen een brom hierover ga ik nog contact opnemen met de klantenservice.

Voordat ik iets had afgesproken met de klantenservice werd ik benaderd door de sales afdeling.

Nadat ik had uitgelegd dat ik geen verstand had van kabels en alleen een goedkope goedwerkende kabel zocht kreeg ik een gratis vervangende kabel aangeboden.

Deze de volgende dag al ontvangen en deze werkt flitsend.

Geweldige service nog nooit meegemaakt.

Ga zo door.

Geweldig

Nadat een deel van de zenders weggevallen was moest ik aan een nieuwe coaxkabel met aansluit pluggen. Na het zoeken op internet kwam ik op een overzichtelijke site meteen scala aan producten in verschillende prijsklassen. Boven aan de site prijkte de belofte vandaag besteld ,morgen in huis! Nu lees je dat wel eens meer maar dit werd prima nagekomen. De spullen zaten netjes verpakt in de doos. Na installatie volgens de op de verpakking aangegeven adviezen kunnen wij nu weer alle zenders ontvangen.
Goede kwaliteit en belofte waar gemaakt.

Eerste ervaring: Goed

Voor de eerste keer hier besteld en de ervaring was positief. Geen 5 sterren omdat een bedrijf wat mij betreft pas 5 sterren krijgt als er problemen zijn en deze naar volle tevredenheid worden opgelost. Ik heb gelukkig geen aftersales nodig gehad bij allekabel, dus een maximale score van 4.

snelle levering.

Maken waar wat ze zeggen op site.
Verificeret af virksomheden

Prima afhandling van de order

Prima service, binnen twee dagen is de bestelde kabel voor een samsung HD verstuurd en ontvangen.

Stipte afwerking van bestelling

Goede stipte uitwerking van bestelling

Goede prijs, vrij snel.

Twee firewire kabeltjes besteld via briefpost, een stuk minder betaald dan in de winkel. Na 2 werkdagen geleverd in België en ze werken perfect. Niets op aan te merken dus!

Prima winkel.

Zeker aan te raden.
Prima verpakt en direct, de volgende dag in huis.

J.

www.allekabels.nl Support

Over dit bedrijf

Véél meer dan alleen kabels!

Allekabels is een nieuw en verrassend winkelplezier. Natuurlijk vindt u bij Allekabels alle mogelijke kabels voor alle mogelijke toepassingen: voor beeld en geluid, computers en internet, licht en witgoed. Maar Allekabels is méér! In onze gespecialiseerde webshop koopt u ook computeraccessoires, beveiligingsapperatuur, verlichting, alles voor uw foto- of filmcamera, de nieuwste en hipste gadgets voor smartphones, onmisbaar gereedschap voor in en rond het huis en nog veel méér. En het leukste, Allekabels groeit nog steeds: wekelijks komen er nieuwe, vernuftige én handige producten bij!

Waarom Allekabels?

Allekabels is vooral ook 'winkelgemak'. We leveren niet alleen een breed assortiment, we leveren ook snel: als u voor 21.00 uur bestelt, dan heeft u uw aankoop morgen al in huis. En: Allekabels levert verantwoord en veilig. U heeft de keuze uit meerdere beveiligde betalingsopties, u krijgt uw geld terug als het product niet naar wens is, en u kunt 7 dagen per week een beroep doen op de professionele ondersteuning van onze klantenservice.

Ruim 50.000 producten
8 jaar ervaring
8 keurmerken
8 betaalmogelijkheden

Zéér tevreden klanten!

Onze klanten zijn tevreden over Allekabels. En dat is niet voor niets. Daarom mogen wij meerdere keurmerken aan onze service verbinden. Uw bewijs voor onze kwaliteit!

Klantenservice 7 dagen per week!

Wij zijn op werkdagen van
9.00-17.00 uur bereikbaar:

Blækpatroner

Lyd

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.