ArganWinkel.nl anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Perfect product!

Mijn huid reageert heel negatief op chemische cremes en olien, waardoor ik vaak met een droge huid rond heb gelopen. Arganolie is het eerste product dat ik zelfs op mijn gezicht kan aanbrengen zonder uitslag te krijgen! Ben er echt superblij mee. Ben inmiddels door een fles heen en heb er nog een besteld!
Verificeret af virksomheden

heerlijke voedende olie voor het hele lichaam

arganolie is super goed voor de drogere huid haar en nagels .

zeer snelle levering

Het product is mij bijzonder goed bevallen.

Perfect

Ik had al veel positieve reacties gelezen over het gebruik van arganolie. Op de website van ArganWinkel.nl zag ik dat je een proefflesje van deze olie kon bestellen ( € 1,00 voor verzendkosten) . Nou dat is een mooie gelegenheid om het eerst te proberen voordat je meteen een grote fles moet aanschaffen. Het flesje werd de volgende dag al bezorgd en ik gebruik het nu al een aantal dagen als dag- en nachtverzorging voor mijn gezicht. Het is echt een heerlijk product. Mijn gezicht voelt zacht aan en het trekt heel snel in mijn huid. Het is niet vet en mijn gezicht gaat er niet van glimmen. De olie is erg zuinig in gebruik en is het geld zeker waard.
Echt een aanrader.

in een woord perfect

wat een heerlijke olie op je huid en in het voedsel

top product

ik vind het een ideaal product voor nagels en onzuiverheden op de huid
Verificeret af virksomheden

heerlijk product en gebruiksvriendelijke site

Arganolie is een heel fijn product. Ik gebruik het zelf voor mijn gezicht en nagels. Ik kook er niet mee.. De site is heel gebruiksvriendelijk en ik vind het vooral fijn dat ik via een gratis flesje kennis kon maken met de Arganolie. Aanrader dus..

Arganolie is super

Arganolie heb ik bijna 2 weken geprobeerd en ik zie al het resultaat. Mijn huid is zachter en klaar voor de zomer!

Perfect

Getipt voor deze olie via deze winkel. Snelle levering en gemakkelijke betaalwijze! Benieuwd of de arganolie ook werkelijk littekens soepeler/zachter / minder zichtbaar maakt op den duur; dan ben ik weer snel van de partij.

Heerlijk spul

Ik had een proefflesje aangevraagd omdat niets meer hielp tegen mijn zeer droge huid van mijn gezicht. Ik heb ook psoriasis op mijn hele lijf dus wilde het daar ook voor proberen. Na 2 dagen waren de schilfers in mijn gezicht weg!! En was mijn huid weer lekker zacht! Maar ook voor de schilfers van mijn psoriasis is het super! De psoriasis gaat er natuurlijk niet mee weg maar de schilfers wel! Ik ga dit ook melden bij mijn huidarts en apotheek.

Supergoed

Bestelling op tijd binnen en product bevalt goed!

goed

ik heb het idee dat het mijn huid verbeterd...

Een heerlijke multi-functioneel spulletje

Mijn moeder maakt zelf verzorgingsmiddelen als hobby, ze gebruikt dan ook graag Arganolie in haar crèmepjes. Deze website is dan ook heel fijn, en komt betrouwbaar op mij over. Ik ga binnenkort naar Marokko maar ik haal de arganolie liever bij een betrouwbare webwinkel.
Verificeret af virksomheden

aardige servie, en heel snel geleverd!

Ik heb een proefflesje arganolie besteld bij deze winkel en ik vind dat ze heel aardig zijn zonder gezeur of addertjes onder het gras. Aan te bevelen!

in een woord zelf, GE-WEL-DIG

Ik kan niet meer zonder sinds ik het Marokkaanse goud ontdekt heb.
Na een proefflesje besteld te hebben, gaat er geen dag meer voorbij zonder de fijne olie. Ik gebruik het tussendoor voor mijn droge handen, smorgens in mijn haar punten en savonds lichtjes als bodylotion.
Verificeret af virksomheden

1 product voor huid en haar,heerlijk zacht en je bent zo klaar.

Heerlijke olie ,trekt makkelijk in, ik gebruik het als gezicht, lichaam en als haarolie..
Make up haal ik er ook mee weg.
Verificeret af virksomheden

Arganolie,zacht voor de buiten en binnenkant!

Goedemorgen....ik heb een proefflesje Arganolie binnen gekregen,meid geweldig! Ik denk dat het ook wel iets voor jou is,mijn haar is niet meer pluizig,s'avonds een beetje op m,n gezicht,s'morgens een babyhuidje en mijn nagels zie ik gaandeweg opknappen!
Wat een olie uit Marocco allemaal kan doen voor een mens. Ook in de keuken,daar gebruik ik een minder zuivere variant van,lekker en goed voor je innerlijke mens.
Als ik jou was zou ik het proberen!!!
Groetjes Marijke

Wonderolie

Het is voor mij een wonderolie.. haar glanst en wordt niet vet.. het voed en verzorgd je huid en nagels.. geweldig.

Kwaliteit

De afhandeling van mijn bestelling via deze website is net zo goed als de kwaliteit van de geleverde Arganolie. Supergoed dus!

goede kwaliteit, snelle afhandeling

snelle afhandeling en levering van mijn bestelling en goede gecertificeerde producten

Over ArganWinkel.nl

Kwaliteit!

Onze Arganolie is 100% puur en afkomstig van Biologische landbouw. Wij leveren onze Arganolie in een luxe glazen fles met dispenser die het doseren erg vergemakkelijkt. De Arganolie is ook EcoCert gecertificeerd! Samen met onze 100 dagen niet tevreden geld terug garantie, staan wij volledig achter de kwaliteit van onze Arganolie en loopt u geen enkele risico!

100% Pure en Gecertificeerde Arganolie !

ArganWinkel.nl levert 100% pure Culinaire en Cosmetische Arganolie welke biologisch geproduceert en voorzien zijn van het bekende EcoCert keurmerk voor biologische cosmetica.

Besøg ArganWinkel.nl

Kategori

Hårprodukter

Hudpleje

Terapiudstyr

100 Dagen Geld Terug Garantie!

Zelfs als het flesje half leeg is!

ArganWinkel.nl staat 100% achter al haar producten en bied daarom al haar klanten een 100 dagen geld terug garantie. U neemt dus geen enkele risico met ons!

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.