Atlantis Rejser anmeldelser

Atlantis Rejser anmeldelser

Middel
5.3

HELT UANSTÆNDIG, VÆLG ET ANDET REJSESELSKAB

I modsætning til ALLE andre rejseselskaber nægter Atlantis rejser at tilbagebetale depositum selvom udenrigsministeriet fraråder alle rejser til Sinai og det derfor ikke er muligt at rejse til Sharm el Sheikh.
Et depositum indbetales, for at man kan få sikkerhed for at få den rejse man har bestilt og man kan glæde sig til ferien. Vi får det svar " at udenrigsministeriets rejsevejledning ikke gælder for vores rejse ". Det er jo noget vrøvl , rejsevejledningen gælder indtil den bliver ændret, sidst den blev ændret var den 14. Marts 2014, hvor den blev skærpet, ingen ved hvornår den igen ændres, om den bliver lempet eller skærpet næste gang. På hjemmesiden kan man stadig online bestille rejse til Sharm el Sheikh og indbetale depositum uden at det nogen steder fremgår, at det ikke er muligt at rejse til området. Når det går op for folk at de ikke kan komme afsted nægter Atlantis at tilbagebetale depositum.
Der er ingen forståelse fra Atlantis - kun arrogant og nedladende attitude.
Vi vil derfor advare andre mod at falde i Atlantis fælde.
ALDRIG MERE ATLANTIS

Besvarelse fra Atlantis Rejser

Kære Jens Sørensen,

Tak for din kommentar.

Vi henholder os altid til Pakkerejselovens §9 stk, 3, som siger; "Når der er er 14 dage eller mindre til afrejse - og forudsat at rejsevejledningen stadig fraråder rejser til destinationen, skal kunden tilbydes refundering af rejsens pris"

Baggrunden for at vi holder fast i ovenstående er at vi tidligere har erfaret at ændringer i rejsevejledningen til Sharm el Sheikh, ikke varer evigt og at rejser der ligger langt ude i fremtiden derfor formentlig ville kunne gennemføres.

Med venlig hilsen

Fantastisk

Eder var styr på tingene
tingene. Min søster, mig og min daværende kæreste skulle selv tage turen ned med fly og bus til hotellet og mødes med mine forældre i 2010. Alt var totalt i orden.

Besvarelse fra Atlantis Rejser

Kære Christina,

Tak for din anmeldelse, det glæder os at, du har haft en god ferie.

Med venlig hilsen

Super

Vi har været i Egypten i Sharm El Sheik på Hotel "Royal Grand Sharm".. det findes bare ikke bedre... Vi har absolut INTET at klage over.. super mad, super service, super hotel.. super personale.. giv tjeneren lidt drikkepenge første aften (vi gav ham 20 egyptiske) og så holdt han det bedste bord til os hele ugen, vidste hvad vi alle sku drikke og altid smilende og sjove overfor børnene..(og husk rengøringspersonalet på værelset også) .. LÆKKERT hotel.(og vi mailede med dem 2. gang inden vi kom, da vi rejste med to børn og min far.. og gerne ville bo nogenlunde samlet alle, eller ihvert fald have connected rooms med børnene.. - og hvad fik vi?? en kæmpe lækker strandvilla) kan da bestemt ikke klage... . SØDE GUIDER..og det samme kan jeg kun sige om personalet ved Atlantisrejser.dk.. kan KUN anbefales.. vi har overhovedet ikke haft noget negativt. .. Jeg kan blive ved ... :-)

Griskhed på højt niveau!

Dårlig service! Vi er blevet afvist at få vores penge tilbage for vores ferie, selvom udenrigsministeriet advare mod vores destination. Jeg og min kæreste ønsker på nuværende tidspunkt at rejse til Egypten som ellers var planlagt, da det vil blive en ubehagelig ferie!
I stedet for at imødekomme dine kunder, vælger atlantis rejser at gøre modsat, der kan man godt se du ikke rejser med et af de andre danske rejseselskaber! Vælg et andet rejseselskab hvis muligt!
Andet betaler sig ikke når det handler om sikkerhed og din tryghed som kunde!
Rigtig dårlig oplevelse her fra :-(

Super rejse med Atlantis til Egypten 15.februar - 1. marts 2014

Det er nu anden gang vi rejser med Atlantis rejser til Egypten. Vi har været fuldt ud tilfredse med alt begge gange.

Vi var i en uge på Nilcruise, hvor vi havde Birgit som guide. Sikken en uge - den kvinde er fantastisk. Hun har en utrolig viden og er rigtig god til at formidle den videre. Derudover var hun medvirkende til, at var en rigtig god stemning i vores gruppe. Kæmpe tak til Birgit og gruppen vi var sammen med :-)
Efter Nilturen gik turen til Sharm. Her fik boede vi på Maritime - skønt sted.

Desværre opstod der en alvorlig situation i starten af ferien ved grænsen til Israel. Vi blev ret hurtigt informeret af Atlantis Rejser, så vi var orienteret om, hvad der var sket.
Ærgerligt at der sker den slags i Egypten for det er et så skønt land med skønne mennesker.
Vi kommer gerne igen for vi ved og oplevede, at der bliver passet godt på os.

Som afslutning vil vi gerne sige Atlantis Rejser tak for den hjælp og opbakning vi fik den første gang vi var af sted (Nov. 2011). Vi blev desværre udsat for sygdom. Under hele dette forløb følte vi os aldrig ladt alene. Der var altid nogen til at støtte eller hjælpe os.
Mange hilsner og på gensyn
Bjarne og Vita Jensen

Jeg troede at de var det bedste bureau til Egypten. WRONG!!!

I stedet for, var de det eneste bureau som ikke fik alle sine kunder evakueret fra Sharm-el-Sheik og Hurghada, når alle andre danske arrangører havde gjorte det, da det blev rigtigt grimt i August 2013.
Resultat: 1 uges kultur rejse + 1 uges bade/afslapningsferie blev til 2 uger stegende i et hotel hvor de eneste vestlige gæster var de 6-7 danske familier efterladt der af Atlantis. Deres undskyldning var, at udenrigsministeriet ikke havde beordret evakuering (så kunne de fuldstændig sætte ordet ”etik” til siden). Jeg vil ikke engang nævne alle deres udenom snak om alle aflyste ture (den ene døgn havde vi ikke engang tilladelse til at forlade hotellet), regningen på flere telefonsamtaler med familien i DK og besvarelse på deres ”forsøge på at kontakte os” , som vidste sig at ikke have til formål at få os hjem som vi ønskede, men kun at høre ”om vi havde det godt” (!!!)…. Returrejse med SAS aflyst, ændret til en discount sardindåse-charterflyselskab og yderligere forsinket et helt døgn af ”logistiske årsager”, jeg kunne blive ved…
Vi havde altid drømt at se Egypten og havde været sikker på, at når dette skete, ville det være med ”Specialisterne”. Bedrag! Og man skal slet ikke stole på de ture som bliver annonceret på deres hjemmeside: de fleste har været aflyst for det meste af året, men det oplyser de ikke, hverken når man bestiller Rejsen eller ved ankomsten til destinationen.
Hvis man skal til Sharm-el-Sheik, Hurghada eller lignende, vælg helst Spies eller et af de andre større bureauer, man er meget bedre tjent.
Og ægt jer for de ”gode tilbud” de udsender via sites som Sweetdeal og lignende: Vi betalte fuld-pris for vores 2 uger og det var under-ringe, jeg tør slet ikke forestille mig hvad man udsætter sig selv for hvis man køber en rejse med ”ekstra rabat” (= ekstra elendigt???).

Og så er da ingen mulighed til at give mindre en 1 stjerne :-S...

Ekstremt dårligt rejsebureau

Atlantis skulle refundere en del af min rejse efter en klagesag der var nær endt i rejseankestyrelsen, Atlantis og jeg indgik forlig inden det nåede så langt,. De beder mig om et kto.nr. til udbetaling af refusionen, Hvad gør de, sætter beløbet ind på en helt anden persons kto.- ville de rette fejlen , nej, ville de oplyse mig on hvilket kto. nr. de var sat ind på, for selv af kontakte personen, nej - Hvad fanden bilder de sig ind....... Til sidst efter megen parlarver fik jeg de oplysninger jeg skulle bruge, men skal måske nu til at slås for at inddrive mit beløb. Hvis det ender der bliver det et civilt søgsmål mod Atlantis rejser.
Hurra for Atlantis

Super rejsebureau

Vi har netop været i Egypten (Sharm El Sheikh) med Atlantis Rejser, og det har været en super god oplevelse. Kanon god service, blev ringet op inden afgang, hvor de ønskede os en god tur og vi kunne stille spørgsmål, hvis vi var i tvivl om noget i forhold til rejsen. Vi boede på et lækkert hotel, som var over alt forventning (Renaissance Sharm El Sheikh Golden View Beach Resort). Blev godt modtaget i lufthavnen og hjulpet godt hjem igen. Vi var på en enkelt udflugt som også var en stor succes. I den forbindelse skulle vi bruge et turistvisum (bådtur/snorkeltur til Ras Mohamed), hvilket vi ikke havde bestilt hjemmefra. Men det ordnede guiderne, og tog til lufthavnen og fik stemplet vores pas. Vil klart anbefale Atlantis Rejser.

Det bedste rejseselskab til Sharm el Sheikh!

Har netop gennemlæst en 30-40 anmeldelser af Atlantis Rejser her på siden, og jeg må sige at jeg står uforstående overfor den megen kritik, i form af et-stjernede anmeldelser, de må lægge ryg til. Det virker som om at kritikken er rettet mod et helt andet selskab end det Atlantis Rejser vi plejer at bruge, når turen går til Egypten - og jeg har således mere end svært ved at tro at der ikke blot er tale om en urimelig stor flok "brok-røve" som Atlantis Rejser har været uheldige at engagere sig med. Generelt får man rigtig meget for pengene når man tager til Sharm på All Inclusive, men forventer man et Caribisk Serviceniveau, marmorpaladser med faguddannede tjenere, foie gras og caviar for de par tusindlapper som mange betaler for turene dernedtil, så er det klart at man ikke undgår at blive skuffet.
Efter at have gennemlæst de mange dårlige anmeldelser må jeg konkludere at de fleste af disse klager kan tilskrives alt for store forventninger i forhold til den pris man har betalt eller klager over forhold som ikke umiddelbart har noget med Atlantis at gøre.
Her på siden er der folk som giver Atlantis Rejser bundkarakterer, fordi man som eneste passager, selvforskyldt, er kommet for sent til sit fly i lufthavnen! Her er individer der skælder ud, fordi man selv har valgt at indlogere sig på et hotel med et utroligt ringe omdømme (Tjek altid eks tripadvisor.dk inden du bestiller hotel) og endelig er der nogle der brokker sig over hotelstandarden på deres superbillige rejse med uspecificeret hotel!

Vi har rejst med dette selskab 14 gange siden 2003 og har kun haft forsvindende få dårlige service-oplevelser fra Atlantis, hverken kundeservice eller guiderne dernede er der noget væsentligt at udsætte på, tværtimod - og ja, vi var osse i klemme i forbindelse med urolighederne i Egypten og vi fik god og venlig service i forbindelse med refusion af rejsen.

Vi glæder os til at vi skal afsted med Atlantis igen til December!

Verdens bedste rejseselskab.

Jeg har rejst med Atlantisrejser 7 gange, til Egypten og Tunesien. Jeg kan ikke være mere tilfreds med den service, som Atlantis har givet. De er super professionalle, og altid klar med råd og hjælp, både inden og under rejsen. Jeg kan utroligt godt lide, deres princip med, at de sætter kvalitet fremfor kvantitet, hvilket også betyder, at de ikke har så mange hoteller, men dem de har, er nøje udvalgte. Tusind tak for de mange fantastiske rejseroplevelser i har givet mig. Jeg glæder mig til, vi mødes igen! Vil helt klart anbefale jer!

Giv agt for Atlantis Rejsers' markedsføring

Turen gik til Hote Kahya i Alanya, Tyrkiet. Vi købte og betalte ekstra for altan med udsigt mod havet. Vi var på forhånd bekendt med hotellets beliggenhed og fik telefonisk garanti for, at få et værelse mod havet, når vi bestilte det. Stor var vores forundring derfor, da vi blev installeret på et værelse direkte ud mod pool-området på nordsiden af hotelbygningen.
Vi henvendte os straks i receptionen, da der jo var sket en fejltagelse. Men nej, nej vi havde fået en værelsestype, som Atlantis Rejser havde kontrakt på. Efter lange drøftelser bad vi om at tale med hoteldirektøren, da der jo var noget, som ikke stemte overens. Denne fremviste kontrakt med Atlantis Rejser, hvoraf værelsestyperne fremgik. Vi accepterede derfor et værelse 2 etager højere oppe men fortsat med altan på nordsiden af hotelbygningen og så ville vi naturligvis klage til Atlantis Rejser. Udsigten fra det nye værelse var det nærliggende hustag fyldt med vandbeholdere, solceller, rør og meget andet! Vores skriftlige klage til guideteamet blev først bekræftet på vores forespørgsel på hjemvejen mod lufthavnen.
Ærgerligt at Atlantis Rejsers guider kun er oplært i non-kommunikation, når der opstår problemer. Efter hjemkomst sendte vi endnu en klage til Atlantis Rejser over deres markedsføring og det skal nævnes, at vi fik refunderet det indbetalte merbeløb for en udsigt mod havet.
Elin & Niels

Ok hotel, super fint service

Mig og en kammarat rejste til Alanya i juli måned, vi havde ikke ret mange penge og gik selvfølge efter det billigste. Vi havde bestilt et uspecificeret hotel, hvilken gjord at vi var lidt nervøse for hotellets kvalitet, men vi blev faktisk overrasket over hvor fint hotellet var.

REJS ALDRIG MED ATLANTIS REJSER

Vi var 7 mennesker afsted til Serenity fun City hotel i Hurgada Egypten. Vi havde bestil rejsen hos Atlantis.
Vi fik 4 enkelt senge til 7 personer. Guiderne på stedet kunne se at den var helt gal og hjalp os i det omfang de kunne og vi endte endelig i 6 senge sent om aftenen - børnene var forlængst faldet i søvn - på dag 2.
Vi havde bestil all inclusive - det var laaangt fra pengene værd - maden var af elendig kvalitet og åbningstiderne i boderne blev ikke overholdt, så ofte var det ikke muligt at få mad i mellem hovedmåltiderne på restaurenterne. Pommes fritene var af rimelig kvalitet, men for at få en normal lille portion skulle man bestille fire. En sandwich var en tør bolle med 1/2 stykke pålæg. Pizza var svampet brød med ost. Kvaliteten på restaurenterne var under al kritik - helt almindelige ting som F.eks. smør fandtes ikke og ligthprodukter fandtes heller ikke. Alle drikkevarer blev serveret i 1 dl glas - i 40 grader varme.
Vi voksne brugte næsten hele ferien med at bringe orden i tingene - desværre forgæves på mange punkter - spildt ferie !!
Det værste var dog at da vi tager kontakt til Atlantis rejser efter vores hjemkunst - afviste de at vi havde fået forkerte værelser og at det var meningen at vi skulle have overnattet 7 mennesker i 4 enkelt seng og at vi skulle være mere end glade for at få 6 senge.
Så jeg kan kun sige: HOLD JER VÆK FRA ATLANTIS REJSER - hvis i vil have ferie for jeres penge. Eneste ros skal gå til guiderne i Hurgada som godt kunne se at der var tale om enkelt senge og Lisa i receptionen på hotellet, som forsøgte at mægle og være problemløser - hende og Mohammed i poolbare var de eneste hotelansatte som forstod servicebegrebet.

Atlantisrejser skuffer!!

Meget kort fortalt, så vil jeg ikke anbefale atlantisrejser til nogen. Vi var i Egypten på hotellet Fun City som ikke levede op til forventningerne. Servicen var ringe. Det skulle være et fire stjernet hotel - det ligner det også udadtil og når man kommer ind og ser det ved første øjekast. Derefter skuffer det i standard i forhold til mad, rengøring og service. Vi havde fået for lidt senge at sove i hvilket den lokale guide også kunne se. 4 senge til 7 personer! Atlantisrejser bliver dog ved med at sige at vi har fået det vi har bestilt! Det er så uacceptabelt. Vi havde ikke nogen god ferie desværre, da vi brugte meget af vores tid på at prøve at få forholdene i orden. Den ene stjerne som jeg kan give kan gå til det store badeland som børnene kunne lide og til de lokale guides som gjorde hvad de kunne.. Øv vores værste ferie til dato:-( Det værste er at når man snakker med Atlantisrejser efter vi kom hjem. Så mener de at vi har fået det vi har bestilt! Hvilket de lokale guide godt kan se at vi ikke har. MEGET frusterende!! Desuden fik jeg da lige stjålet mit guldsmykke i massagen på hotellet, så utrygt og meget belastende da mere tid gik på at få opklaret den sag, som jeg har tabt på alle leder og kanter!

Forfærdelig behandling af Egypten kunder

Jeg må ærligt indrømme at jeres service eller mangel på samme virkelig har forundret og chokeret mig. Min kæreste og jeg har som så mange andre bestilt en ferie til Egypten som vi grundet tilstandende dernede ikke kan komme afsted på. At Atlantis som det eneste rejseselskab vælger at holde deres kunder hen og se tiden an, helt op til 14 dage inden afrejse, kan man sagtens forstå da store dele af deres omsætning ligger der. Men at de ikke med ordentlig pli og god kundeservice kan handle hurtigt nok, og sikre at deres kunder er velinformerede og at vi får vores penge retur asap. Jeg har over de seneste dage været i dialog med deres kundeservice og den attitude man mødes med er til at brække sig over!! Fordi at Atlantis ikke har resourcer til at tilbagebetale vores knapt 15.000 kr. kommer vi nu ikke afsted på ferie og Atlantis kunne ikke være mere ligeglade. Mangel på forståelse og respekt for at dette er noget vi har sparet sammen til længe er fuldstændig overvældende! JEG ER RASENDE OG BENYTTER UDEN TVIVL ALDRIG DETTE SELSKAB IGEN! FØJ!!!!

Føler mig snydt!

I august skal jeg på ferie med en veninde, og vi er lidt begrænset af tid, da vi begge skulle starte på nyt studie mandag d. 26/8. Vi vælger at booke en rejse med Atlantis rejser til Egypten for 2699kr på det tilbud de kalder 'Happy Budget', som betyder uspecificeret til udvalgt rejsemål, men på et hotel der har 2+ stjerner. Disse rejser prisfastsættes løbende afhængig af udbud og efterspørgsel. Da vi nærmer os vores afgang til Egypten er oprøret dernede på sit højeste, og udenrigsministeriet vælger at fraråde al unødig indrejse, altså står vi pludselig uden rejsemål. Dagen efter ringer Atlantis til os, og tilbyder os at komme til Alanya samme dag, so vi skulle have været til Egypten og på samme vilkår, til samme pris, og da vi aftenen inden opringningen havde surfet lidt rundt på afbudsrejser og konstateret at udbuddet var begrænset, valgte vi at takke ja til tilbuddet (Vi troede dette var god service, og var glade for at de nu kunne tilbyde os et alternativ, selvom de ikke havde noget med krisen i Egypten at gøre)
Vi tager hjemmefra i god tro om, at skulle til Alanya og nyde ferien, trods vores skuffelse over ikke at kunne komme til Egypten, som vi jo ellers havde håbet og glædet os til. Vi ankommer til Hotellet, som vi er blevet tildelt og nyder den første dag, men da vi vågner næste morgen har vi røde, kløende knopper op og ned af begge ben. Dette viste sig at være væggelus, hvilket resulterede i at vi midt i vores ferie måtte hen og pakke sammen, så vi kunne flytte hotel. Havde Atlantis rejser tjekket op på hotellet inden de havde indlogeret os, havde de været bevist om problemet, da selv personalet var klar over de ubehagelige kryb (som tilsyneladende ikke rigtig kan dø, så chancen for vi tog dem med hjem i vores kufferter og tøj, var også noget vi efterfølgende skulle tage hensyn til). Herudover snakker vi med de andre gæster, som rejser med Atlantis om prisen på rejsen. Her finder vi ud af, at de andre rejsende, et par dage før vores 'ombooking', kun har betalt 1999kr for vel at mærke at komme til deres ønskede rejsemål.
Alt dette skriver jeg i en mail til Atlantis' kundeservice, hvor jeg desværre må igennem MANGE mails, for stadig ikke at få nogen kompensation, andet end 5% rabat på min næste rejse med Atlantis (hvilket utænkeligt kommer til at ske efter denne situation - og heller ikke et selskab jeg vil komme til at anbefale andre). Der bliver i svarmailen hovedsageligt lagt vægt på, at 'Happy Budget' bliver reguleret af udbud og efterspørgsel, og at de i dagene op til afgang ofte sætter priserne langt ned, for at få udsolgt. Men da de andre gæster jo har booket før vores ombooking og Atlantis har haft rejsen sat ned i de sidste dage op til, er det utænkeligt uheldigt, hvis de netop på ombooking-dagen har sat priserne til 2699kr (som vi gav til Egypten) til Alanya.
Jeg mener, at jeg har to meget solide grunde for prismæssig kompensation. Jeg føler mig snydt, fordi Atlantisrejser ikke har oplyst om den lavere pris på rejsen til Alanya, så vi enten direkte kunne have fået kompensation, eller have fået pengene tilbage og efterfølgende købt rejsen påny til 1999kr. OG fordi vi havde et 'stop' under opholdet, som jo ikke er meningen, når man skal holde ferie. Her skulle ALT jo gerne være i orden, hvilket er rejseselskabets ansvar.

Så elendig service - og snydt med 1 klasse

Min kæreste og jeg havde bestilt rejse i en uge - og bestemte os for at bestille deres happy deal 1 klasse med all inklusive. Hvor de lovede 1 klasse hotel fra minimum 3 stjerne +. Vi var utrolig spændte og har rejst mange gange med Atlantis rejser før, uden nogle problemer. Da vi kommer derned får vi et så usselt hotel - som langt fra lever op til bare 3 stjerner måske max 2 stjerner!! Maden blev vi dårlige af, ingen hygiejne, 50 grader varmt i restauranten, ingen bestik, ingen glas og hvis der var var det helt varmt så man fik varm cola øl osv!!! Der var ingen varme i den "varme" mad som var på buffeten så man fik halv kolde klamme pomfritter kogt kylling og pap brød!! Serbien på hotellet var så elendigt - der stod der var gratis pool håndklæder - hvilket vi heller ikke kunne få vi fik besked hver gang at vi skulle komme tilbage om 10 min (hvilket vi gjorde 5 gange og ente med at måtte bruge håndklæderne fra vires hotel værelse)!!!

Alle gæsterne var så utilfredse - og alle klagede (da alle havde købt 1 klasse) og fik dette elendige hotel!! Rejser ALDRIG med det inkompetente selskab igen - og vores rejseleder kunne intet gøre han var så intet sigende og fuldstændig lige glad og burde finde en anden branche for han kunne ikke have virket eller været mere lige glad!!

Specialister i Egypten, som tilbyder de "gode hoteller" frem for de mange "skidte"

Jeg rejste med Atlantis rejser tilbage i 2011 og husker det stadig som én af mine bedste ferier ud af mange..

14 dage i Hurghada i Juli måned, på hotel Sunrise Holidays Resort (Som jeg meget gerne vil have kommer tilbage i jeres sortiment.) Hotellet var af de bedre, og der var ingen problemer.. spændende udflugter og guide´s virkede meget professionelle med stor indsigt i det lokale område og historie.

Vi talte dagligt med andre danske turister fra andre rejseselskaber som havde haft en middel/dårlig oplevelse. I Egypten er hotel standarden ringere end andre steder, og var meget positiv overasket over dette. All Inklusive er hvad det nu er, billigt og smart på sigt, men ret kedeligt.. Selv da min kæreste lå med diarre i 2 dage på sit værelse, var der flinke personaler som kom med kolde gratis flasker Coca-Cola til hende

Jeg har senere rejst til Egypten med andre rejseselskaber, men denne tur med Atlantis rejser er stadig den mest succesfulde..

Uprofessionelt

Vi havde bestilt en 14 dages ferie til Egypten med 8 dages Nilkrydstogt og derefter 8 dages ferie på et hotel i Sharmelsheik. Lørdag den 3. August bliver vi ringet op af en medarbejder hos Atlantis rejser som oplyser at Nilkrydstogtet desværre er aflyst pga. Uroligheder i Luxor. Det har Atlantis rejser selvfølgelig ingen indflydelse på, men at Atlantis rejser ikke har et alternativ synes jeg er uprofessionelt. Efter at havde tygget lidt på beskeden, ringer jeg selvfølgelig tilbage til Atlantis rejser og spørger hvilke alternativer firmaet så kan tilbyde. Jeg taler med en ung pige som virkede som om hun Ovar fuldstændig ligeglad med os. Hun tilbød os at vi kunne komme på 2 ugers ophold på det hotel som vi havde bestilt i SharmElsheik mod en merpris, selvfølgelig. Jeg vil mene at Atlantis rejser burde have overvejet et alternativ til de mange kunder. som havde bestilt Nilkrydstogtet. Havde rejseselskabet tilbudt mig en eller anden form for "overraskelse" ville jeg aldrig skrive denne anmeldelse. Jeg har rejst med Atlantis rejser for sidste gang

Det bedste rejsebureau i verden og en fantastisk service!

Jeg har nu rejst med Atlantis for 3. gang og jeg er igen 100 % tilfreds. Denne gang gik turen til Alanya på et hotel som hedder White Gold hotel and Spa. Fantastisk service Atlantis gav os, man skal ikke betale noget ekstra, som lufthavnstransfer osv.

Før rejsen var de så nemme til at rådgive en omkring den rigtige rejse!

Jeg kan 100 % anbefale dette rejsebureau. Guiderne er så søde og man får en fantastisk ferie til en overkommelig pris, som alle kan være med på. Rejser som passer til hele familien og alle aldersgrupper!

Thumps up herfra!

Kh. Julie

Atlantis Rejser kundeservice

Atlantis Rejser er et rejsebureau med fokus på kvalitetsrejser til en pris hvor alle kan være med. Vi tilbyder rejser til blandt andet, Egypten, Sharm el Sheikh, El Gouna, Djerba...

Besøg Atlantis Rejser

Vi bor Robert Jacobsensvej 70a, st.
2300 København S

Atlantis Rejser er placeret 20 ud af 22 i kategorien Charterbureau