Audimerchandise anmeldelser

Audimerchandise anmeldelser

7.4

God og hurtig handel

Jeg har handlet her et par gange og det har været uden de helt store problemer. Men da jeg handlede her denne gang kunne jeg ikke afslutte handlen, men efter at jeg havde sendt dem en mail om det blev jeg ringet op af en meget venlig mand, han undskyldt at de havde haft en fejl i deres system men at det nu var rettet. Så prøvede jeg igen og denne gang uden problemer og mine vare kom et par dage senere som lovet.

Er Audimerchandise din virksomhed?

kundeservice

Besøg Audimerchandise