Auto-Butikken.dk anmeldelser

Auto-Butikken.dk anmeldelser

7.7

Absurd og misledene og falsk markedføring

De skriver de sælger folie på nettet MEN PAS PÅ det bare KLISTER MÆRKER
stor pris forskel når de bilder dig ind du får folie men så sender dig et klister mærke og siger dette er folien, og de kan ikke forstå det de faktisk laver er SNYD og bedrag, de sælger en vare og sender en anden.
De mener selv deres klister mærker er fair men det er faktisk falsk markedsføring.

Jeg klager, og dagen efter klagen høre jeg ikke mere fra dem selv om jeg har skrevet at jeg vil have den folie jeg har bestilt og nægter at betale fuld pris hvis denne vare de har sendt er deres svar på folie og hvis det er det skal de ændre deres markedførring fra folie til klistermærke ( Sticker)

Udmærket

Tak for handelen ,der er ikke noget at klage over.

Fuldstændig urimeligt !!!!

Ja jeg bestilte så undervogn den 01-04-14 , for så at vide en uge efter at den er desværre ikke på lager så de havde en anden tilsvarende! Så den vælger jeg så at bestille så jeg i håbet om at kunne nå at få den her inden påske ferien...
Idag er der gået to uger og jeg har ikke hørt noget fra den er blevet sendt eller hørt noget fra dem af overhovedet... Meeeen De har jo selvfølgelig trukket pengene fra min konto. så jeg står egentlig og er rimelig træt af at bestille noget som jeg ikke får eller ved nogle som jeg ikke kan kontakte hverken på telefon mail eller LIVE SUPPORT!

Forstår jo ikke at når man ringer, så har man ikke ringet inden for åbningstiden lige meget om det er 9 - 10 - 11 eller halv 12... Og LIVE support ja der er de heller ikke online? og mail , får man sgu heller ikke svar efter jeg har bestilt, men inden kunne de da godt svare fordi jeg pludselig skulle købe noget jo, så er alt fint, indtil man så har bestilt...

Dybt useriøst. Rigtig dårlig oplevelse !!!

Fejl på leveringstid, men alt endte super

Bestilte i fredags d 4/4-14 en gevind undervogn til min peugeot, som en god ting var det Auto-butikken som havde den billigst, men deres leveringstid på 1-2 hverdage. der gik så 6 dage før den blev sendt.
dette var jeg en del irriteret over, men blev hurtigt kontakte af butikken om at der var sket en fejl og at de undskyldte mange gange.
der er nu styr på det hele og jeg er en tilfreds kunde, hurtig tilbagemelding på mails og super kundeservice

ridsede og forkerte vare, men god service

jeg modtog mit sænkning sæt i dag, dog havde de sagt jeg ville have det før, men når jeg åbner pakken er den ene fjeder ridset og malingen mangler der, samt der er hul i kassen, (det er nok GLS) men jeg ringet ind til dem, for at få bekræftet at de ville passe på min bil, og det sagde han de ville gøre, men nu har jeg så skildt den ene støddæmper ad på bilen, på trods af den grimme fjeder, hvor jeg så opdager, at det de forkerte fjeder, vis det lykkedes at få dem på vil de hæve bilen, da det er højere og bredere end de originale.

nu har jeg så kontaktet dem, nu må jeg se om det bliver 5 stjerner de får lige nu er jeg ikke så glad for dem);

nu når jeg har snakket med dem, så har vi aftalt at jeg sender dem tilbage, men på trods af jeg siger at de ikke passer, mener de stadig de passer på nissan almera. jeg har selv tjekket op på hvad de passer på, og det er en nissan almera, bare ikke hatchback! og kun sedan!

nu har jeg så prøvet at kontakte dem, men kan ikke komme igennem til dem, og kan se de har modtaget de fjedre jeg sendte retur for over en uge siden, og har ikke modtaget mine penge igen, synes, deres service bliver dårligere når man vil have penge igen. ved godt påsken lige har været her, men man kan da godt svare på ens mail og tage telefon inden for deres åbningtider.

nu fik jeg fat i dem, og de har overført mine penge inkl. fragt.

og vil gerne handle hos dem igen, men synes deres levenrandør som der giver forkter oplysninger skal tage sig sammen, det går ud over deres butik, samt gls skal passe bedre på varerene,

de har så vist hvor travlt de havde haft, derfor har de ikke haft tid til at svare min mail, men god service for man der, hvis bare deres levenradør og gls var lidt bedre.

Hurtig forsendelse

Fik mine pære tilsendt omgående RIGTIG GODT pakket ind, stor ros til forsendelses afd.!!

super hurtigt og perfekt

super hurtig, perfekt og god levering.
prisen var tilmed også bare super god, absolut ikke sidste gang jeg handler der..

helt i top

Da jeg hentede min vare hos auto butikken var jeg i tvivl om at varen passede, så jeg spurgte til og fik en rigtig god hjælp og service!! Kan varmt anbefales
Slet ikk sidste gang jeg køber der.? 👍

super

Jamen det fungeret bare som det skulle så top herfra og bestemt ikk sidste gang

MEGET Utilfredstillende..!

Nu er det snart en måned siden (Bestilte d. 3/3-2014) at jeg bestilte en bagpotte, hvori den stod til levering 7-14 dage. Men INTET er kommet endnu, hverken vare eller nogen form for forsendelsesmail. Har måtte kontakte jer for at rykke i jer 4 gange, der blev kun svaret på de 2 mails, de andre er åbenbart blevet ignoreret, der blev sagt at varen kom hjem "i næste uge" hvilket nu er 14 dage siden! Samt der blev sagt at jeres leveringstider som er beskrevet på jeres hjemmeside er kun vejledende, havde i nu holdt jer indenfor de 7-14 dage, jaså er det vejledende. Da totalt underligt at I som forretning ikke ved hvornår bestillings varen er afsendt eller kan afsendes, fra jeres leverandør, I må da have klare aftaler med dem, samt kan kommunikere via et enkelt opkald. Jeg kunne bestille fra Ebay Usa, samt få varen hjem på under denne tid det har taget med Auto-Butikken Aalborg, som ikke har kunne levere min vare, selvom der nu er gået snart en måned! Useriøs forretning, kundeservicen er lig med nul, havde i så bare kontaktet en for at fortælle om ordre status, evt. forsinkelser, osv, kunne man måske tilgive dette, men man hører jo INTET, med denne behandling, kommer jeg aldrig til at handle hos jer igen!

Opdatering:
Idag eftersom jeg angivede en trustpilot anmeldelse, kom der tilbagesvar med det samme, at auto butikken Aalborg kan nu ikke levere netop min bestilte vare, det skulle der gå omkring en måned for at finde ud af, hvilket normalt burde kunne lade sig gøre på 1 dag. Hvorfor skal i holde kunder hen med at love dit og dat, er totalt spild at tid, havde i meldt klart ud fra dag 1, havde jeg kunne bestille en anden bagpotte fra et andet firma samt have den på min bil den dag idag. I burde nok også opdatere jeres varekatalog på hjemmesiden, idet man åbenbart ikke kan bestille nogle ting som ellers godt kan lægges i kurv samt betales for.. Jeg handler aldrig hos auto-butikken Aalborg mere! Diverse mail korrespondance igennem dette skuffende forløb, kan ses her forneden:
-------------------------------------------
Den 3. mar. 2014
Vedr. ordre nr. 29695
Idet jeg ikke har hørt noget fra jer, heller ej modtaget forsendelses mail, ville jeg lige høre om min vare er på vej?
På forhånd tak.
-----------------------------------------
Den 12. marts
Tak for din mail.
Kan se den vare du har bestilt er en bestillingsvare, med opgivet 7-14 dages leveringstid.
Vi får dem først på lager i løbet af næste uge.
Meld endelig tilbage.
------------------------------------------
Den 13. marts
Hej,
Ja korrekt, I skriver at der er 7-14 dages levering, hvilket jeg også var indforstået med da jeg bestilte d. 3/3-2014, det vil sige at der er gået de 14 dage på Mandag d. 17/3, så regner man da også med at i overholder leverings fristen som beskrevet på jeres hjemmeside!
------------------------------------------
Den 17. marts
Tak for din mail.
Når det er en vare vi ikke har på lager, er leveringstiden selvfølgelig vejledende. Vi er afhængig af producenten i dette tilfælde, og har stadig ikke fået dem på lager.
Alternativt har jeg vedhæftet billeder af andre designs, som er på lager. Kan du evt. bruge en af disse istedet ?
Meld endelig tilbage.
-----------------------------------------------------
Den 17. marts
Hej,
Ellers tak, der var en grund til at jeg netop bestilte den anden bagpotte, da den passer til min bil, også design mæssigt. Men du skrev også i forrige mail at den kommer på lager i denne uge, så kan jeg ligeså godt vente.
--------------------------------------------------------------
Den 24. marts
Hej,
Min vare, kom så heller ikke i sidste uge, så det var nok også vejledende at du skrev at i fik den hjem i løbet af ugen, nok mere vildledende, du har butikken, du må da vide om de har afsendt varen fra producenten, medmindre kommunikationen er ligeså ringe der, virkelig utilfredstillende. Nu er det 21 dage siden jeg bestilte, kunne bestille en fra udlandet samt nå at få den hjem, men håber da snart at min vare bliver sendt til mig!
-------------------------------------------
Den 28. marts
Hej Tina.
Har netop læst din anmeldelse på TrustPilot, og vi kunne rigtig godt tænke os at du kontakter os før sådan en anmeldelse, så vi har mulighed for at gøre noget.
Jeg har været inde og kigge på det, og den bestilte bagpotte med ”brændt afgang” er den eneste vi ikke kan levere. Kan godt se den har været alt for lang tid undervejs.
Har vedhæftet billeder af alternative designs, som alle er på lager.
Meld endelig tilbage, hvorvidt du kan bruge en af disse istedet. Så finder vi selvfølgelig en god pris, så du har lidt rabat for den lange ventetid.

Perfekt service hos auto-butikken

Har som første gangs kunde oplevet en super service hos auto-butikken.
Hurtigt og klar besvarelse af forespørgsel.

En uheldig oplevelse, der blev til en af de bedre

Jeg bestilte en Vogtland gevindundervogn til min Seat Leon 1p, som jeg modtog inden for 7 dage. Dette var tilfredsstillende, ligeindtil jeg skulle montere den. Jeg købte den fordi der stod den kunne sænke 100mm, hvilket var langt fra hvad den kunne. den sænkede maks ca 65mm. Derfor kontaktede jeg Auto-butikken, som så ville sende en ny, efter at have snakket med vogtland, som havde glemt at oplyse at de ikke kunne sænke 100mm mere, og at det var lavet om. Efter 3-4 dage får jeg så en Supersport black evolution som jeg har bestilt istedet, men modtager en der passer til en Ibiza/polo, og ikke min Leon. Dette er hendeligt uheld, og jeg får straks en returlabel på mail så jeg kan sende den tilbage.

Da alt der er gået logistisk galt er gået galt, fortæller de at de har en FK AK Street på lager, som kan sendes med det samme. Dette bliver gjort, og jeg modtager undervognen dagen efter, og får refunderet differencen. Jeg skal sende den første Vogtland tilbage når jeg har monteret FK'en jeg har fået, hvilket sparer mig for en montering. God service.

Jeg har kun oplevet en postiv attitude fra Auto-butikken, og meget god service. Jeg mener ikke at Auto-butikken har noget skyld i al den forsinkelse der har været.

Super netbutik

Super velfungerende netbutik.
Hurtig levering. Dog lidt dyr med fragt

fantastisk udvalg og gode priser

Min handel gik perfekt, hentede selv varen da jeg bor i nærheden.. dejlig butik og ikke sidste gang jeg handler der!

service er endte godt

når man går ud fra at man kan afhente sin varer og man kan se på jeres hjemmesiden den er på lager og når man kommer og henter den skal der ikke være lukket af eller man prøver næste dag hvor der endelig er nogle hvor man får og vide at min undervogn kommer kl 13 og så kommer man igen og får at vide den er her først ved 16 tiden og efter det kommer man selvfølgelig igen hvor personen er kørt hjem. men i får styr på det hele og får min undervogn næste dag og en der er bedre så bliver man glad så det endte ligesom i de fleste eventyr det endte godt tak til Auto-butikken ;D

mvh peter

Sløv levering og dårlig kommunikation

Jeg bestilte en del bilpleje produkter først i dec, og hørte intet før jeg selv rykkede efter mine varer, fik en undskyldning om de ikke havde haft det på lager, og ventede på ny levering, som ville komme dagen efter. Så ville min forsendelse ryge ud, 3-4 dage senere.

Havde man være smart, så kunne der være gået en mail ud, efter et par dage, at ordrern er i restordre og ville blive sendt snaret muligt. Det skal ikke være kunden som skal rykke efter sine varer.

Fra bestilling til levering gik der fra den 4/12 indtil den 29/-14. Det er så sidste gang, at jeg vælger at handle der.

Hej Adam.

Du har ret i at vi havde leverings problemer på bilpleje produkterne i December sidste år, da vi kørte kampagne med ekstra nedsatte priser. Alt blev revet væk, hurtigere end vi havde forventet.

Beklager selvfølgelig du kom til at vente på produkterne.

Auto-Butikken.dk

Fin pris, og fin service

Købte en FK gevind og tårnlejesæt.
Ringede for at dobbelttjekke omkring nogle detaljer, og fik en fin forklaring på det jeg manglede svar på.

Kom er 5 arbejdsdage, så alt i alt er jeg fint tilfreds med servicen, prisen og leveringstiden, trods der stod 2-4 dage.

Hej Kasper.

Tak for din anmeldelse - håber du bliver glad for din nye undervogn :)

God handel.

Supergod handel & hurtig levering.

Hej Pierre.

Tak for din anmeldelse - sådan skal det være :)

Auto-Butikken.dk - KundeService

E-mærket netbutik

Auto-Butikken er en godkendt og e-mærket netbutik.

Gratis levering

Vi betaler fragten på alle ordrer over 1500,-

14 dages fuld returret

Fuld tilfredshed eller pengene tilbage.

Ingen kortgebyrer

Prisen du ser i netbutikken er prisen du betaler. Der opkræves ingen gebyrer for betaling eller lignende.

Vi er ikke længere væk end et telefonopkald

Vores kundeservice er at træffe alle hverdage på tlf: 77 34 27 65

Kæmpe udvalg

Vi har et stort udvalg af spændende varer til yderst konkurrence dygtige priser.

Auto-Butikken.dk fører et af Danmarks bredeste udvalg af biludstyr, tuning, styling og meget mere. Vores største mission er at yde den bedste service overfor vores kunder, samt altid at have tusindvis af nemt tilgængelige varer til priser der så absolut tåler sammenligning med vores konkurrenters.

Besøg Auto-Butikken.dk

Kontaktoplysninger: