Babyparadies Shop anmeldelser

Babyparadies Shop anmeldelser

Middel
5.9

Elendig service

Bestilte to autostole hos dette firma for to uger siden med lovning på levering indenfor 1-3 hverdage.

Efter en uge skrev jeg til dem og spurgte til en status på leveringen - ingen svar.

Efter yderligere tre dage skrev jeg til dem endnu engang for at få en status -fik svar tilbage med en beklagelse over at jeg ikke havde fået svar, og at de ikke havde de autostole jeg havde bestilt på lager - men jeg kunne da få dem i en anden farve - øhhhh - nej tak. Hvis jeg ville have stolene i en anden farve, så havde jeg nok bestilt dem i en anden farve.

Svar fra dem var - åhh - der var sket en fejl (fair nok) den lagerliste de havde fået var forkert, og de forventede nu at få stolene på lager i uge 14 - ok - det er så i orden, og dem vil jeg gerne have.

Ny mail fra dem - der er sørme sket en fejl igen - stolene kommer ikke på lager i uge 14, men først i uge 16-17. Det kan jeg ikke bruge til noget, og beder derfor om at annullere ordren - ingen svar indtil videre!

Super kundeservice

Jeg bestilte en Cybex Aton 3 med en tilhørende base. Leveringen foregik utrolig hurtigt og effektivt. Det viste sig desværre, at der var en fejl på basen. Men processen med at returnere den defekte enhed og modtage en ny har været virkelig god. Kundeservice svarede meget hurtigt (under 1 time) på min henvendelse og senere samme dag modtog jeg en mail, som gjorde det muligt at aftale afhentningen af basen med fragtmanden. Dagen efter afhentningen af basen modtog jeg den nye base.

Så med udgangspunkt i min oplevelse kan jeg kun anbefale at handle med Babyparadies.

ØV!!!!

Jeg har tidl. handlet hos Babyparadies Shop og været godt tilfreds.
-men men men..... Denne gang er under al kritik.
Jeg bestilte 28/2-13 en Cybex Solution X2 Fix autostol,hvor der stod at den ville blive leveret inden for 1-3 dage.
- Pengene blev hurtigt trukket på min konto, men der kom ingen autostol....... -og jeg hørte INTET fra Babyparadies, først da jeg kontaklte dem for at høre hvad der skete fik jeg at vide der var lidt leveringsproblemer, men at de forventede at få den hjem dagen efter. -og at de ville holde mig informeret.
Jeg skrev til dem at de jo havde hævet pengen fra min konto....... Deres svar var bare: ja, det er helt normalt.......
8/3 kl 11 oplyser de at de håber at få stolen hjem i næste uge.....
8/3 kl 23 oplyser de at den vil komme hjem samme aften....
14/3 har jeg stadig ikke modtaget autostolen... og de svarer ikke på mail.
14/3 beder jeg dem IGEN svare på min mail. - om eftermiddagen sletter jeg min ordre og beder om mine penge retur.
15/3 oplyser de at de har slettet min ordre.
18/3 modtog jeg pengene på min konto.

Jeg kan sagtens forstå at der kan være leveringsproblemer, men så skal de ikke hæve pengene og ALTID holde kunden orienteret. De kommer først med oplysninger når man kræver det.
I norden er der en aftale om at de IKKE må hæve pengene før varen sendes, den aftale er der desværre ikke i eu.

ØV!!! nå men jeg må bare huske at det IKKE er et sted jeg vil handle igen. DESVÆRRE.

Grim hjemmeside, responsiv service

Jeg har købt en autostol hos dem. Først var den forsinket p.g.a. sne, men kundeservice svarede hurtigt. Så ankom stolen men det viste sig at jeg havde bestilt den forkerte så jeg sendte den tilbage og bestilte en ny. Den nye autostol ankom til tiden og pengene for den gamle var tilbage på min konto inden for ca. 1 uge.

Fin service

Bestiller to Römer autostole og modtager den automatiske ordrebekræftelse, men hører derefter ikke noget i to dage.
Jeg går herind og læser til min store skræk de negative anmeldelser. Jeg kan genkende, at pengene er hævet, men har intet hørt om hvornår varerne kommer. Jeg skriver derfor en mail med anmodning om at infomere mig om leveringstidspunktet. Jeg får straks en mail tilbage, at der er sne i Tyskland, så alt er forsinket, men pakken vil blive sendt dagen efter.
Dagen efter modtager jeg ganske rigtigt en mail om pakken er afsendt + en mail fra kundeservice om jeg har set, at pakken er sendt.
To dage efter har jeg autostolene. Min frygt er helt klart blevet gjort til skamme. Har ikke oplevet andet end venlighed og hurtighed fra kundeservice.
Handler gerne her igen!

Super service og rigtig gode priser

Jeg bestilte en Römer Baby Safe Sleeper og en tilhørende B-smart klapvogn hos Babyparadies. Prisen var ca. 40 % billigere end herhjemme.

Inden jeg bestilte havde jeg nogle spørgsmål, som jeg sendte pr. mail, og her fik jeg svar allerede i løbet af få timer. Jeg skrev på engelsk, og fik svar på engelsk.

I løbet af få dage modtog jeg mine varer, leveringen gik faktisk lidt hurtigere, end hvad der stod på siden.

Desværre var der en fejl med håndtaget på den Sleeper, jeg modtog. Jeg skrev med det samme en mail til Babyparadies og fortalte om fejlen. Allerede næste dag fik jeg besked om at DPD ville hente min Sleeper, og de afhentede den dagen efter.

Så snart Babyparadies modtog Sleeperen, skrev de til mig at de ville sende en ny afsted UB. Den nye Sleeper modtog jeg efter få dage, og den var helt som den skulle være.

Alt i alt har jeg haft en rigtig god oplevelse med Babyparadies, og jeg vil helt sikkert handle der igen.

Hurtigt, nemt, billigst og god service

Bestilte 2 Voksi poser tirsdag aften. Modtog torsdag den ene. Onsdag havde jeg fået en mail om at de ikke havde flere af den valgte farve, og spurgte om de kunne sende en anden i stedet. Denne kom få dage efter.
Har før handlet der, hvor leveringen skete fredag efter at have bestilt mandag aften.

Super fin og hurtig kundeservice

Grundet misforståelser skulle jeg alligevel ikke bruge den isofix-base jeg bestilte på hjemmesiden i weekenden. Jeg skrev en mail mandag morgen og fik svar inden der var gået 5 minutter! Min ordre er annulleret og jeg kan kun se frem til at skulle handle på siden på et andet tidspunkt.

Super hjemmeside

Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger af denne side. Jeg var dog noget skeptisk, da jeg så de anmeldelser der tidl. er lavet, men tog alligevel chancen. Det har jeg ikke fortrudt! Bestilte en autostol tirsdag, 2 timer efter fik jeg en mail om, at den var afsendt.
Jeg modtog den på min adresse torsdag. Og så sparede oveni købet penge iforhold til priserne herhjemme.

God service ved defekt

Har for et halvt års tid siden købt en klapvogn. Den indbygget håndbremse gik i stykker og kontaktede derfor firmaet. De hentede klapvognen på min adresse og efter 10 dage stod den der igen repareret og klar til brug. Sådan skal det være.

Bliv væk - du kommer til at fortryde...

Selvfølgelig vil man gerne spare en mønt eller 2 - men de hovedbrud du vil få ved at bestille ved Babyparadies vil ikke opveje det:
1. de trækker pengene med det samme - selv ved lang leveringstid
2. hvis du rykker for svar ang. manglende leveringstid, så svarer de ikke - først når du ringer
3. de roder rundt i løgne til at dække for at de ikke har styr på hvor dine varer er
4. INTET er deres skyld - alt er enten din eller producentens.

Så lad være med at lade dig friste

Nemt og bekvemt

Jeg har handlet i alt fire gange hos Babyparadies gennem de seneste 3-4 år.

Bestilte denne gang 2 stk. Cybex Solution 2-fix i tirsdags og fik leveret i dag fredag.

Har kun een gang oplevet at en levering blev forsinket, hvilket skyldtes at pakken bortkom efter afsendelse.

Har kun positive oplevelser med dette firma.

uacceptabel ventetid uden kontakt

jeg bestilte en bæresele og hage smækker en fredag morgen. jeg fik en ordrebekræftelse, lørdag, hvor i der stod afsendelse 1-3 hverdage.
Det lød jo godt. mandag blev pengene trukket. næstkommende mandag var varende endnu ikke kommet endnu og jeg havde ikke hørt noget fra bp shop.
først da vi kontaktede dem Tirsdag, (svar onsdag) fik vi at vide, at leverandøren af bæreselen var forsinket, ikke nogen info om hvor lang tid der kunne gå eller lign. dagen efter skrev vi igen denne gang om at vi gerne ville have pengene retur eftersom vi nu havde ventet 1½ uge. svar retur (dagen efter, fredag) lød på at de havde sendt varen afsted dagen før så derfor kunne det ikke lade sig gøre. vi skriver tilbage at vi gerne vil have et trackntrace nr det får vi få timer efter. og 3 dage senere (mandag 17 dage efter bestilling) modtager vi endelig varerne.

det er ikke iorden at tilbageholde en bestilling uden at give en forklaring eller i det mindste besked om mulig forsinkelse !!!!

de får én stjerne fordi vi i sidste ende fik varerne og én til fordi det var de rigtige varer i rigtigt antal.

Great service

Ordered different kind of baby-stuff. Was delivery apprx. 1 week after order (from DE to DK).
Ordered an additional lift which was sent without charge of freight. Super email-service by customer support.

Rigtig fint med hurtig levering

Bestilte en Römer autostol, og fik den leveret uden de mindste problemer indenfor den lovede tid - og jeg sparede ca. 1.000,-!
Hvis der står at varen er på lager med hurtig levering, tror jeg ikke man skal være bekymret.
Jeg synes dog at jeg kan læse mig til at folk har haft problemer med special-bestillinger.

Jeg kan dog ikke klage :-)

Hurtig og perfekt

Bestilte en sikkerheds bøjle til klapvogn, onsdag eftermiddag og fik leveret fredag morgen med DPD, udemærket service og en besparelse på cirka 40% i forholds til herhjemme...

very good international online shop

I am from Russia. I have ordered the goods in the European online store and was a sad experience. But in this store are top notch. Easy payment system paypal. Fast and operative work of staff, quickly respond to all questions, even late at night. My order was formed on the next day.Part of the order was shipped the next day and the second part after 7 days. In total, from Germany to Moscow, the whole order was just 20 days. Product arrived safe and sound, I'm all happy. Thank you very much for good service. All successful purchases. Nadia

Super service

Bestilt den nyeste autostol fra Cybex og sparet knap 800kr.
Den blev leveret efter få dage og jeg er meget tilfreds med den. Super gode kundeservice også.

Ualmindelig dårlig service!

Vi bestilte en Römer autostol med isofix, i en specialfarve. Der stod leveringstid 3uger, hvilket var helt fint. Dagen efter at have afgivet bestillingen, er pengene trukket fra vores konto. Efter 3 uger er der ikke dukket en stol op, vi mailer og ringer til dem. Vi får at vide, at producenten af Römer har problemer med at levere den bestilte (og BETALTE) stol, og at der er en leveringstid på yderligere 6 uger. Men hvis vi ønsker en stol i almindelig sort, kan de sende stolen med det samme. Det går vi med til, MEN denne stol er 500kr. billigere end den vi har betalt for. De lover at vi nok skal få differencen tilbage, og skriver der går 3 dage til pengene er på vores konto igen. Stolen i sort bliver leveret knap to uger efter (heldigvis!). Men de overskydende penge er ikke overført til vores konto. Herefter ringer og mailer vi til dem dagligt, og indimellem får vi et svar retur. De laver hele tiden om på, hvor mange dage det tager at føre pengene retur til vores konto. Så upålidelige. Men efter en laaang kamp fik vi endelig de resterende penge retur. Men et er sikkert, vi handler ALDRIG der igen!

Fin leveringstid

Bestilte Maclaren Techno XT torsdag aften og den følgende onsdag blev den leveret med DHL. Aboslut intet at beklage.

Er Babyparadies Shop din virksomhed?

Babyparadies Shop kundeservice

Kindersitze und Kinderwagen aller renommierten Markenhersteller können Sie in unserem Onlineshop günstig kaufen. Qualität und Service werden bei uns noch groß� geschrieben. Wir wollen nur das Beste f�r Ihr Kind.

Besøg Babyparadies Shop