Baby Shoe DK anmeldelser

Baby Shoe DK anmeldelser

Middel
5.9

ingen kontakt

Jeg har handlet før med Babyshoe.dk uden problemer, så jeg troede også at det var sikkert at handle hos dem stadigvæk, men jeg tog fejl.

Jeg modtog det bestilte, men desværre kunne min datter ikke passe de sandaler jeg havde bestilt, så jeg skrev til dem, for at spørge om det kunne lade sig gøre at få dem byttet til at nummer større.
Desværre får jeg ikke svar tilbage.
Så nu sidder jeg med et par sandaler der slet ikke kan bruges, øv.

Så jeg anbefaler slet ikke at handle hos dem.

Modtog aldrig varen og minus kontakt...

Jeg købte i januar et par vinterstøvler på udsalg hos Babyshoe.dk. Pengene blev trukket fra min konto efter få dage, men jeg modtog bare intet... Efter 1½ uge skrev jeg første gang til Babyshoe, for at høre hvad der skete med støvlerne, men intet svar... Jeg skrev efterfølgende flere mails og prøvede at ringe flere gange, men stadig uden svar. Her 1½ måned senere har jeg stadig intet modtaget... Det er sidste gang jeg har handlet hos Babyshoe!

Ubehagelig oplevelse

Babyshoe sendte mig en bluse med meget synlig fejl. Derfor sendte jeg mail til butikken for at bede om returlabel. Efter en uges ventetid (!!!) uden reaktion fra babyshoe, ringede jeg både på mobilen og det stationære nummer - ingen svar. Jeg sendte endnu en mail og fik endeligt et svar. Jeg vil ikke ønske nogen at få et svar af den art - flæbet og propfyldt med smileyer... Babyshoe kræver, at kunderne selv dækker omkostninger ved returnering af fejlvarer!!! Begrundelse: det koster også penge at køre til en fysisk butik. Hallo! Hvis jeg selv kører til en fysisk butik kommer jeg altså ikke hjem med en trøje, hvor printet hænger i flager, vel? Hold Jer langt væk fra babyshoe! M.Melsen

Kan på ingen måde anbefales herfra

Købte 4 forskellige varenumre og indtastede kortoplysninger mv. efter ordrebekræftelsen. 3 dage efter jeg havde modtaget ordrebekræftelse fik jeg mail på at ALLE 4 varenumre pudsigt nok var udgået.
Jeg handler der IKKE igen og vil hellere ikke anbefale det til andre!

elending service!!

Købte to par sko den 18. august. Efter et par dage kom det ene par, og det andet var ikke med. På det vedlagte brev stod der, at de var udsolgt?! (Det var de ikke, da vi bestilte?). Ligeledes stod der bare et total beløb minus beløbet for de sko de ikke kunne levere alligevel? Intet er sket siden! Vi har emailet to gange med en uges mellemrum, for at ordne det. Ligeledes tager de ikke telefonerne?

Vi har handlet der før, og har før haft en byttesag, som også var meget besværlig. Det kan godt virke som om, at de kun er interesseret i salget og derefter er ret ligeglade?

Du skal IKKE handle her!

Jeg har aldrig modtaget det jeg har bestilt og de svarer ikke på mails eller telefon. Jeg havde ellers læst og hørt godt om hjemmesiden.

Ringe responds og udsolgte varer

firmaet er længe om at svare på henvendelser, men skrev dog anden gang, fordi ordren blev annuleret pga manglende varer.
Har foretaget to køb, begge var ordrer afgivet lige efter modtagelse af nyhedsbrev. På trods af dette, var der udsolgte varer på første ordre og anden ordre var der et par sølle ting tilbage af en stor ordre.
Ingen videre beklagelse eller forsøg på at foreslå andet, hvilket man i mine øjne gør i en god butik.

Hurtig levering og billige gummistøvler

Her var sandelig penge at spare! Og hurtig levering... Var kort i kontakt med Rikke, der var rigtig sød og venlig :-)

Billige kvalitetsvarer, hurtig levering

Jeg bestilte en masse lækkert tøj til mine drenge, (alt sammen til halv pris! ) d. 26. maj, allerede dagen efter havde jeg varerne! Super hurtigt!! Jeg er rigtig godt tilfreds og vil bruge sitet næste gang mine unger skal have nyt tøj.

Svarer aldrig

Købte et par fine Bundgaard begyndersko til 180 kr. + porto, som gik i stykker efter to uger. Vi gav dem besked på mail og vedlagde fotos af de ødelagte sko. Der kom dog aldrig svar.

Rykkede så en uge efter. Stadig intet svar.

Rykkede igen 14 dage efter. Nu er der så gået en uge og der er stadig ikke kommet svar. Der er nu gået 1 måned siden første klagemail, og vi har endnu ikke hørt noget retur.

Så babyshoe.dk får 1 stjerne herfra for at ignorere os fuldstændig.

lækker sandal.

helt fantastisk sandal, som bare passede helt perfekt.

Nem og utrolig hurtig levering

Det var meget nemt at vælge nogle sko der faldt i prinsessens smag......for hold da op hvor er der meget lækkert fodtøj. Det eneste jeg skulle mangle, var nogle i lidt større størrelser....så storesøster også kunne få der igennem ;-)

super handel

jeg har købt et par sandaler og et par gummistøvler til den lille og de passer bare perfekt ... og så var de rigtig billige ... det tog kun 3 dage så havde vi varene så det var helt sikkert en side du skulle besøge næste gang du køber sko til din børn... siden hedder www.babyshoe.dk og det kan varmt anbefales :-)

Skuffende....

Jeg bestilte to par sandaler i to ordre, efterfølgende fik jeg af vide, at det ene par var udsolgte, det er ikke særligt proffesionelt, når man får en ordrebekræfelse med at varener bestilt,. :-(

Hurtig levering - sendte til tiden med notificering om afsendelsen

Jeg har brugt babyshoe.dk én gang og er meget tilfreds med både information om forsendelse og hurtig behandling. Vil bestemt handle der en anden gang.

Fine ting - men umulige at få fat i

Jeg købte en del ting da der var fødselsdagsudsalg og modtog hurtigt varerne. De viste sig at sandalerne var for store og jeg skrev en mail til dem ang. returnering og ringede utallige gange. Jeg hørte aldrig fra dem :-(

Holder hele vejen igennem.

Levere hurtigt nemt og smertefrit:)))

Hurtig levering

Det som tæller for mig når jeg handler på nettet er om der er hurtig levering og om varen ligner de billeder der af tingene, og det synes jeg babyshoe levede op til. Og så var det rart at der er mål på alle skoene, så man ik blir i tvivl om hvilken str man ska ha

God butik

Alt kørte som forventet og gode produkter

Super udvalg og betjening

Har haft en rigtig god oplevelse de gange jeg har handlet hos BabyShoe.
Hurtig levering på 2 dage.
Havde bestilt et par sko der desværre var udsolgt, men de kontakte mig og forslå et par andre sko i samme mærke bare en anden farve til samme pris så kundebetjeningen er i top.

Jeg vil varme anbefale Baby Shoe

Baby Shoe DK kundeservice

Hos Baby Shoe kan du købe søde baby og børne sko fra 0 til 3 år. Baby Shoe er en online butik, som udelukkende koncentrerer sig om salg af sko til de små fusser.

Besøg Baby Shoe DK

Skriv til info@babyshoe.dk