Barebilligst anmeldelser

Barebilligst anmeldelser

Perfekt
9.1

Super service, god hjemmeside og fine priser..

BareBilligst har en super tegnselv side, hvor man kan designe sit eget klædeskab. Alt er forklaret meget grundigt, så man ved hvad de forskellige ting betyder, hvis man nu aldrig har bygget et skab før.

Jeg var desværre lidt sendt ude med min bestilling, i forhold til hvornår jeg senest skulle have skydedørene. Men jeg blev lovet at de godt kunne nå at få dem færdige og leveret til mig inden min deadline.
Alt gik som det skulle. Jeg var godt informeret hele vejen igennem og skydedørene kom som lovet. De var nemme at sætte op og målene passede.

Så alt i alt kun en positiv oplevelse :) Jeg handler gerne hos BareBilligst igen..

Ok handel

Alt var som aftalt

god og billig

Bare alle tiders sted at handle. Kan kun anbefale det, og vil handle der igen.
Og priserne er bare helt i bund

Super service og hurtig levering

Hurtig respons på spørgsmål via mail. Hurtig levering. Nemme produkter at samle og god kvalitet. Alt i alt super godt.

Rigtig god service og meget billigt

Meget venlige at snakke med i Tlf og rigtig god service. Havde et problem da fragtfirmaet ikke kunne finde min ordre da jeg ringe til dem samme dag som jeg skulle modtage mine varer, for at hører hvad tid de ville komme. Jeg skrev en mail og indtalte på barebilligst Tlf svarer problemet og 5min efter de havde åbnet var der mail fra dem at de ville kontakte fragtfirmaet om problemet, så gik der 30min og jeg havde dem i Tlf for at fortælle at alt var som det skulle være og jeg ville have mine varer inden for 1 time og ja der gik 40min... Kan klart anbefales da dette firma sparede mig for 700kr i forhold til andre steder. De har også meget billig fragt til 199kr.

Super godt sted at handle.

Vi har købt badeværelses møbler til en super skarp pris. Og med en super god betjening. Der vil vi gerne handle igen.
Med Venlig Hilsen

Jette og Jørgen

super

super produkt til billige penge

levering og kvalitet ok

Levering til tiden og kvalitet som forventet

Perfekt el-skab med tilpasninger - flot

Jeg fik lavet et skræddersyet el-skab til min gang i min ejerlejlighed, og fik lavet udskæringer og rykket hængsler så det hele passede. Venlig og dygtig hjælp over telefonen og fremsendelse af tegning til bekræftelse.

Super - det gør jeg gerne igen.

Levering som lovet og hjælpsomme folk

Modtog et bademøbel fra Scanbad som desværre havde en mindre defekt. Aftalte med Barebilligst at jeg ville forsøge at udbedre skaden selv, og hvis det ikke lykkedes tilfredstillende kunne jeg kontakte dem. Fik en email som bekræftede aftalen. Fik selv udbedret fejlen, så alt virker som det skal nu.
Defekten havde Barebilligst ingen chance for at kende til, da det var en fejl fra fabrikanten.
Kan derfor ikke klage på Barebilligst som jeg synes håndterede sagen fint.
/Per

super service og fabelagtige priser

Alt klappede bare...

Super

Kan kun anbefales.

Rigtig god service

Billig webshop og rigtig sød kundeservice.
Dog en knap så god fragtmand, som ikke leverede på den aftalte dag.

Kanonpriser och bra service:)

Betalade 12000:- med frakt härifrån istället för att gynna ett tyskt varuhus i Sverige som skulle ha drygt 20000:- för samma badrumsinredning.
Väldigt snabbt å bra bemötande när jag kontaktade er för information om exakt leveranstid. Är supernöjd, här kommer jag handla ifrån igen.

Ett bättre sätt att handla

mycket enkelt sätt att hitta bra produkter med bra service

världsklass

Halva priset mot i sverige och då ingick frakt på 2000:-
Bra service och grejerna kom en vecka tidigare än lovat.

Super service samt super kvalitet ,køb trygt det er fair

Som i min mening kan ikke sigeS tydeligere

Alt var bare i orden - og bare billigt!

Alt var bare i orden - og bare billigt!

Proffesionel afvikling af FEJL

i November 2013 købte vi et spejlskab - efter en uddybende samtale med Barebilligst som forsikrede os om, at der var plads i vores lille badeværelse til at åbne spejllågerne. Skabet var 1 meter bredt, og vi havde kun 1 meter og 2 cm plads.
Skabet kom, blev sat op men ØV spejllågerne kunne så IKKE åbnes. Vi fik dog en meget fin behandling af Barebilligst, der beklagede deres rådgivning og lod os vælge et nyt (lidt dyrere skab) uden ekstra omkostning. Det nye skab passer fint, og kom som aftalt, og det har ikke kostes os andet besværet med at opsætte 2 skabe.
Vi vil ikke tøve med at handle hos Barebilligst igen.

Lever op til alle forventninger, levering, produkt, service.

Kan kun anbefales, god sevice, hurtig levering. Der var lidt problemer, de blev løst med det samme.

BAREBILLIGST INFOMATION

Professionel rådgivning

Vores sælger sidder klar ved telefonen

Godkendt E-Butik

Vi er naturligvis E-Mærket

Stort Sortiment

Masser af lækre garderobeskabe, badeværelser og meget andet.

Barebilligst blev etableret i 2004, da netbutikker stadig var et relativt ukendt begreb i vores brance. Vi har som Nordjyder altid været vant til stor konkurrence, men nu fik vi mulighed for at komme med endnu skarpere priser, på et stadigt voksende udbud til alle vore kunder i hele Danmark. Har du som kunde forslag til forbedringer af vores sortiment er du mere end velkommen til at kontakte os på support@barebilligst.dk Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdage BAREBILLIGST.DK er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline. Venlig hilsen Carsten & Torben Søndergaard Andersen

Besøg Barebilligst

Barebilligst er placeret 22 ud af 43 i kategorien Soveværelse

Barebilligst er placeret 27 ud af 69 i kategorien Køkken

Rød eller Hvidvin ?

Hvad kan gøre dig glad

Vi er ikke blege for at indrømme når vi har været så uheldige at lave en fejl. Er din ordre gået helt skævt og du skal gøres glad igen, er vi ikke blege for at kvittere med en god flaske rød- eller hvidvin