BilligAlu.dk anmeldelser

BilligAlu.dk anmeldelser

Perfekt
9.3

God Service, og de ved hvad de taler om, professionel

Kan kun anbefales

god service men LANG leveringstid..

jeg har været godt tilfreds med servicen, det gik hurtigt med at jeg modtog en mail om at mine varer var afsendt, men da der så var gået 7 dage og det stadig ikke var kommet frem. ringede jeg ind og hørte. og de kunne ikke se hvad der var gået galt men den kom med fragt manden samme dag. så rigtig god service men det var lige en smutter med leveringen da der stod 2-3 hverdage.. og der gik 7. :D

Alt som det skal være

Overskriften siger alt - ingen finger at sætte på det. Eneste ting der kunne forbedres var, at man kunne betale værkstedet der skulle skifte dækkene på fælge igennem BilligAlu. Dog ikke noget der tæller ned for mig, og minimal besvær at skulle have dankortet op af lommen igen.

dejligt nemt. og alle ting vedr indkøb og transport overholdt

Jeg vil til enhver tid købe dæk og fælge her igen alt er nemt og meget overskuelig det er ikke sidste gang jeg handler her

Super service, Super pris og meget professionelt :-) .

Kan anbefales hvis man vil have flotte fælge og dæk til fornuftigt pris .

Glimrende service

Der var en mindre fejl i leveringen, hvilket kan ske for den bedste. Men de var meget hurtige til at reagere på min henvendelse og meget villige til at få rettet op på fejlen, hvilket også skete hurtigt.

Intet at udsætte

Det var nemt at finde de sommerdæk jeg skulle bruge - bestille, betale og få dage efter modtage 4 stk. dæk som lovet.
De bærer nu min lille Nissan Micra 1996 fint rundt ijydeland :)

Stort udvalg, skarp pris, hurtig levering

Kan klart anbefale BilligAlu.dk. De har et stort udvalg, skarp pris og hurtig levering. Kunne sagtens finde på at handle der igen.
Søren / Aalborg

Køb af dæk på nettet

Det var let, virker godt.

Ikke 100% afbalanceret

Levering gik hurigt, men enten er afbalanceringen ikke god nok eller også er dækkene for dårlige. Der er mindre rystelser som der ikke var mine forrige hjul og dæk..

Hurtig og præcis levering af varen.

Nem hjemmeside og hurtig levering. Billige priser.

God service men

Det var så nemt at finde de rette dæk og fælge til bilen, fik med det samme også reserveret tid til montering tæt på min hjemmeadresse.. Ingen problemer og hurtig montering på værksted
Dog ærgerligt man skal betale for fragt når man nu har købt for over 6500 kr

Alt som forventet, inge ubehagelige overraskelser!

Produkt og levering OK.

Perfekt oplevelse

Bestilte ved en fejl forkert størrelse dæk og fælge, men ringede og fik ordren annulleret ude problemer. Herefter bestilte jeg korrekte dæk med fælge og fik leveret til værkstedspartner som monterede hjulene som aftalt.
En rigtig nem og god oplevelse at handle med billigalu.dk

Billigalu.dk kan varmt anbefales!

Super hjemmeside, super service og super levering. (110 % i orden)
Mvh Jacob

Flot, god hjemmeside der er let at anvende.

Min oplevelse ved udvælgelse og bestilling af fælge-dæk har være fin oplevelse

Fejllevering og dårligt partner

Hej
Fik leveret forkerte dæk, men BilligAlu var gode til at sende et andet sæt dæk, af bedre kvalitet, til samme pris. Samlet forsinkelse ca 1 uge!

Dårlig oplevelse med Wendts Auto i Vassingerød. Ringede ikke tilbage som aftalt da de nye dæk kom og forlangte 120kr mere i montering, på trods af at pris for montering fremgik af min ordrebekræftelse.

Alt i alt ikke en overbevisende oplevelse mest pga Wendts auto !

Super service

Hjulene blev leveret til værkstedet i god tid, værkstedet "glemte" bare aftalen og jeg måtte vente 20 minutter på dem, De kom dog hurtigt efter det og jeg har aldrig set så hurtigt et hjulskifte udenfor Mortorsport ;-) og som undskyldning skulle jeg ikek betale noget.
DET er bare god service!
Kim

Kvalitet til den billigste pris!

Fandt det mærke og str. som jeg lige skulle bruge til det bedste tilbud, og fik leveret til adressen hvor hjulene blev monteret. Dette er ikke første gang jeg har handlet hos Blilligalu og bestemt heller ikke sidste!

billigt Og simpelt

Jeg bestilte dæk med fælge og fik dem sendt til et partner værksted med tids bestilling til at få dem sat på.. Super simpelt og prisen var som den skulle være

WWW.BILLIGALU.DK

Bestil online + montering

BilligAlu har monteringsstationer i hele Danmark. Du kan bestille tid til montering af de bestilte produkter med det samme i købet.

Hos os betyder kunden noget!

Hos BilligAlu sætter vi dig i første række og vi søger altid at løse eventuelle reklamationer så du bliver tilfreds. Det kalder vi god service!

E-mærket webshop

BilligAlu blev, som de første i branchen, godkendt hos eHandelsfonden og dermed tildelt E-mærket.

Sikker online handel

Siden opstarten i 2007 har BilligAlu haft stor fokus på at yde kunderne en ekstraordinær tryghed i forbindelse med køb på vores hjemmeside.

Kompletsæt inkl. afbalancering og tilbehør

Ved køb af kompletsæt med alufælge monterer vi dækkene på fælgene og afbalancerer dem. Så de er lige til at sætte på bilen med det medfølgende tilbehør.

BilligAlu.dk sælger kvalitetetsprodukter inden for vinterdæk, stålfælge, sommerdæk, alufælge, autostole samt autoudstyr til billige onlinepriser i hele Danmark.

Hos BilligAlu sætter vi altid kunden i første række. Vi tror på at man via konstruktiv dialog og et højt service-niveau tilgodeser kunden som denne kunne forvente.

Tyske kvalitets fælge og originale stålfælge finder du til priser hvor alle kan være med i vores online webshop.

BilligAlu.dk - Alle kan skifte hjul

Besøg BilligAlu.dk