Bilmanden anmeldelser

Bilmanden anmeldelser

7.4

Bilmanden

Jeg handlede hos bilmanden, en ford mondeo 2,0 fik et pænt afslag på bilen ved købet.
14 md. efter går gearkassen i stykker, det overraskende var for mig, at bilmanden uden det mindste problem sagde kom ned til mig, og jeg ligger en anden gearkasse i din bil uden beregning. og fik også lånebil i en uge..

meget meget flot. ham kan jeg kun anbefale som en rigtig rar og meget ærlig handler..

Med venlig hilsen S.Heidelbach

Er Bilmanden din virksomhed?

Bilmanden ApS kundeservice

Besøg Bilmanden