Bogpriser anmeldelser

Bogpriser anmeldelser

7.5

Lækkert koncept for os der stadig køber bøger

Bogpriser.dk er en lækker side, der sammenligner bogpriser på en simpel og brugervenlig måde. Designet er simpelt ala Google, og det skal de have ros for. Skal man øffe lidt, skal det være når de viser flere versioner af en bog, og ikke viser billeder. Det betyder lidt ekstra søgetid.

Spar penge på studiebøger :-)

Jeg finder altid den billigste pris eller den bedste leverings frist her med mindre jeg bruger forlagenes hjemmesider.

Fin

Men skal siden blive perfekt, skal der medtages priser fra flere boghandlere

Hvor starter ethvert godt besøg hos de virtuelle boghandlere - bogpriser.dk selvfølgelig!

bogpriser.dk er ihverttilfælde et fast element, når jeg køber bøger på nettet.

Giver et fantastik overblik både hos danske og udenlandske bogportaler. Til tider kan der være lidt fejlvisninger på leveringsomkostninger - men det siger måske mest om at det er blevet en ny konkurrenceparameter for bogportalerne - og nok en fordel for os brugere, der så sparer den del af bogkøbet... så det kan jeg sagtens leve med og koster ikke den 5 stjerne af min evaluering.

Rigtig nyttig hjemmeside!

Jeg tjekker altid bogpriser.dk når jeg skal handle bøger på nettet! Jeg er meget tilfreds!

29 boghandlere - på ét sted.

Rigtig fin hjemmeside. Går utrolig hurtigt og virker som det skal. Som der bliver nævnt på siden er det dog lidt snævert, at der kun er 29 boghandlere - dog har jeg ikke kunne finde den bog jeg skulle bestille billigere andre steder. Så thumbs op. 4 stjerner herfra. Hvis den skulle have 5, skal der flere butikker til.

Hurtig og god, men mangler alle

Desværre bliver man efterhånden nødt til at anvende flere søgemaskiner eftersom bogpriser.dk ikke har alle boghandlere. Ellers en meget god side!

Har aldrig oplevet problemer

Synes siden virker god og meget overskuelig. Jeg har aldrig oplevet problemer ved brug af siden og er glad for at kunne få et hurtigt overblik over bogpriser uden selv at skulle bevæge mig rundt på 10-20 forskellige boghandleres sider.

God og overskuelig side..

Sammenligner på op mod 32 forskellige boghandlers priser. Derudover sammenligner sitet også priser for brugte bøger, hvilket jeg har meget til køb af faglitteratur.

Fantastisk prissammenligningsværktøj, men tager ikke alle bogbutikker med

Et fuldstændig uundværligt værktøj når man søger efter billige bøger. Desværre er ikke alle større boghandler med, så lidt ekstra søgen på amazon og andre butikker er stadig en god idé.

Fandt det jeg søgte

Ser umiddelbart fint ud, fandt hurtigt den bog jeg søgte og blev henvist til det billigste sted, og da jeg tjekkede den billigste butik her på trustpilot kunne jeg se at den også var helt ok at handle i. så alt i alt godt tilfreds,men ærgeligt at det ikke er SAMTLIGE bogbutikker på nettet der er med, det trækker selvfølgelig nedad, så kun 4 stjerner herfra.

Rigtig god side

Rigtig god side, nem og navigere rundt på, man finder hurtigt det man søger

God og overskuelig hjemmeside

Hjemmesiden er god og dejlig nem at overskue.
Der er dog lidt problemer med at finde alle de udbydere som der ellers fremkommer at der ville sammenlignes priser fra.
Når jeg søger efter engelske bøger kommer der ikke priser fra fx Amazon.co.uk, selvom de har bøgerne...
Problemet er også beskrevet i andre anmeldelser. Ellers kan man jo kigge på Amazon og så sammenligne med bogpriser.dk, selvom det kan være hårdt arbejde.

Udelader Amazon

Jeg har de sidste 3 måneder aldrig fået pris fra Amazon til trods for at de har den. Skrev på et tidspunkt til bogpriser.dk om det med eksempler, men virker stadig ikke. Det må være bevidst snyd fra deres side, at sige bøger ikker er fundet hos nettets største boghandler.

Godt koncept, men...

Jeg er selv flittig bruger af bogpriser.dk, der giver et rart overblik over de bøger der søges på.

Desværre går der for mig skår i glæden. Indtil for nylig var jeg af den opfattelse, at det var en uafhængig side, der viser mig alt hvad jeg end har lyst til at se fra diverse boghandlere. Det forholder sig dog ikke sådan. Bogpriser.dk er nemlig ikke en uafhængig side, og viser derfor ikke alle boghandlere, men kun de, der har fået lov til at fremgå af søgningen. Det irriterer mig at finde ud af, da jeg gik i den tro at det var en pålidelig side, der netop gav mig det fulde overblik, og netop var uafhængig og udenfor indflydelse fra visse boghandlere.

Dejlig med noget overblik

Syntes det er dejligt at man slipper for at google en hel dag.. man skal bare bruge bogpriser.dk

Rigtig god prisguide

Rigtigt god prisguide og også henvisninger til brugte bøger!

Fantastisk prisguide og masser af brugte bøger

Fantastisk side hvor man kan finde landets billigste bogpriser - og næsten endnu bedre: Man kan desuden se, om der også er en brugt bog til en endnu bedre pris. Både nypriser fra en lang række boghandlere kommer op, men det gør pris på en brugt også på den søgte bog.

God prisguide

Fin side som jeg altid bruger når jeg skal købe en, eller flere bøger, så er man sikker på at finde den bedste pris.

Enormt god samenligner af bog priser - kan anbefales.

Er Bogpriser din virksomhed?

Bogpriser kundeservice

Find billige bøger på nettet med en enkelt søgning. Sammenlign pris og leveringstid boghandel for boghandel på danske bøger og engelske bøger før køb.

Besøg Bogpriser